18 juni 2025, 21:38:24

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

jacksmama

Hoi Aad,

Tijden geleden dat ik hier gekeken heb zeg. Schandalig eigenlijk want twee van je valkjes heten zoals mijn zoons: Jack en Luc..

Wat een kleine ondeugeden zeg, met die droppot. IK heb hier slap gelegen... ;D ;D
Die van ons zijn dan maar saai zeg... komen amper hun kooi uit op het mpoment..en als ze eruit zijn...gaan ze er boven op zitten... ???

En ik kan gerust wat lekkers op tafel zetten...ze malen er niet om ....
Vind ik jammer want je kan er zulke leuke foto's van maken en gekke filmpjes  :P

Maar wie weet... als er hier ooit ukkies komen, willen we er 1 houden en die laten we dan wel opvoeden door jouw valkjes ...LOL

Succes en tot gauw!

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Christine

Hoi Hoi Aadje!
Prachtige film!
Lucky moet echt wel graag drop eten hoor! ;D
Ik wil nog meer foto's en filmpje van Lucky&Luuk en Jack

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi hoi

Niks nieuws maar wat foto's gemaakt ... dus maar ff plaatsen  :)

Groetjes Aad

hippysuus

7 augustus 2006, 20:12:07 #1503 Last Edit: 7 augustus 2006, 20:14:54 by hippysuus
Heeee wat doe je dat handig dat trio kroelen, dat is vast een nieuw record  ;D Hahaha grappig hoor. Die van mij willen allebei een eigen hand hebben hoor...niks geen gedeel  ::)

De twee foto's met de ogen dicht zijn om te smelten vooral de tweede :-*

En dan die lieve eerste kroelfoto...sugt  :-*

De onderste kon zo Tommy zijn  :D

Groetjes,
Suus

Lin

hey aad,

tijdje geleden weer. Prachtige fotos heb je hier staan. Nog nieuws hier?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

ha die lin

Eigenlijk niet echt nieuws ... Lucky en luuk zijn NOG niet met nieuwe nestje bezig ... maar der zit weer kippie gedoe aan te komen denk.
Voor de rest .. zun gangetje  ;)

Groetjes Aad

Christine

Aaaah daar is die mooie gaapfoto!!! ;D :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

ha die chris

Welnee jo .. deze is anders hoor  :P :P

Groetjes aad

trienke

hippysuus

Ooooooh dus dat luie-mutsen-ding is jouw valkje??  ;D ;D

aad

Rianne

Leuk thema voor de fotowedstrijd ;D

Christine

Oke lig helemaal toe!!
Ik wil nog zo een foto's zien ;D ;D

Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Hoy Aad
Stuur die foto nog snel in voor de september wedstrijd.
Je bent gegarandeerd de winnaar!1
Groetjes Riny :D