3 mei 2024, 16:24:29

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

~Natas~

Hey Aad,

Ze zijn allemaal even mooi hoor de daltons.
En leuk dat wipwap filmpje van Lucky en Luuk.
Nog even en het volgende nestje komt er zeker aan.
In ieder geval is jou paasweekend goed gevuld  ;D

Groetjes,

Natas

Lin

even kijken of hij nu goed staat bij verhalen..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Nu staat ie goed!! ;D

Welkom bij verhalen Aadje!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

hihi ik zag dat hij naar nieuws was verplaatst door riny. Toen de tweede keer naar spoed en heb ik op verzoek hem toen hiernaar verplaatst. Het is natuurlijk even wennen aan de opties die je als moderator hebt. riny weet nu hoe het moet  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

der werd dus gejojooit met me ?? ;D   schrijf je dat wel zo  ::) ::)

Riny

Hoy Lin
Lief van je dat je me geholpen hebt.
Maar hadden we het niet beter geheim gehouden,nu weet iedereen van mijn stommiteiten.
Groetjes Riny :-\

Lin

Ja aad we spelen graag met je   ;D

Hey riny,

Gelukkig heeft iedereen dat en dat begrijpt iedereen heus wel.  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Ik had het lekker kunnen volgen! Zag ineens Aad bij dagboeken helemaal vanboven staan, keek ik erin kwam ik bij nieuws terecht, klikte ik nog eens kwam ik bij spoed terecht!!
Maar nu staat ie lekker op zijn plaats ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes aad

je kleine lieve donsjes zijn uitgegroeid tot grote flinke valkjes  :D de daltons zien er alledrie even lief uit  ;)
en je filmpje suuuper  ;D amai bovenop je hand kezen  :o
je foto's zijn ook mooi  ;)

hoikes riny

we hadden via onze mail toch wel gezien dat er iets aan de hand was geweest dus zo'n geheim kon het niet blijven maar of je dat nu echt stommiteiten kunt noemen ik denk het niet ik ben ook een tijdje moderator geweest van een site en je hebt echt heel wat knopjes meer en om te weten waarvoor elk knopje dient denk ik toch dat je een cursus nodig hebt  :o dus je hoeft je echt geen zorgen te maken dat wij het niet begrijpen  ;)

groetjes marilyn

aad

hoi hoi allemaal

Even wat foto's plaatsen .. zijn foto's die ik al eerder geplaatst heb , maar nu met andere slopers erop  ;D

de plant is al eens helemaal kaal geweest  ::)




en van deze trol is de middelvinger door lucky afgehakt :-\
nu bezet door de Daltons



hier nog wat ander beeld materiaal








lijkt wel een tweeling  :)


inmiddels zijn er weer 4 eitjes
volgend weekend vertekken er 2 naar ut hoge Noorden ..
ze weten het zeker.. zitten veel bij elkaar.. zie ze nu onder de kooi ook samen zitten.. dus nog ff een foto maken en uploaden  ;)

william en joe


groetjes Aad

Agnes

Hoi Aad,

Leuke foto's weer.
Bij mij zitten ze ook geregeld op de deur :-\ Moet wel steeds goed kijken dat ze er niet tussen komen ;D

Ik heb er nu een soort deurstop er bovenop gedaan dat de deur in ieder geval niet per ongeluk dicht kan vallen ::)

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

aad

hoi Agnes

hier laat ik ze maar open staan .. en waar je ze nu op ziet zitten is keukenkastje .. dus als ik die open moet doen is het even uit kijken  :)

groetjes Aad

Agnes

Hoi Aad,

Ik moest van m'n dochter (3jr) nog even zeggen dat je wel heel veel Pucky's en Paco's hebt ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

aad


marilyn

hoikes aad

ook bij jou komt het moment van afscheid dichterbij geloof ik  :-\ de kleine daltons zijn uitgegroeid tot mooie valkjes  :D je foto's zijn prachtig  ;)

groetjes marilyn