27 april 2024, 12:42:00

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

28 februari 2006, 19:25:59 #990 Last Edit: 28 februari 2006, 19:42:38 by aad
nou ik denk dat ik er vroeg in lig.. hele dag buiten en dan sneeuw hagel , regen om je oren .... en dan nu .... binnen bij de kachel ..... ...gaaaaaaaaaaaap.... trustzzzz

• SH0RTY •

Hahaha, Aad kan er niet meer tegen!
Wordt het je te veel, opaatje?

Dat klinkt echt heeeeeeeel erg dramatisch.

Maar je foto's zijn weer mooi hoor! Ze zijn zo pluizig!
Veel te lekker.

Als je volgende keer je hand weer in het blok waagt, doe dan een klein kusje van mij? En niet te veel prikken met die snor en je beerd! :P

Liefs,
Roxanne




aad



aad

ik ben der niet meer ... ik doe een tukjezzzzzzzzzzzzzzzzzz:p

marilyn

hoikes aad

meld ik me aan en ga direct in mijn dagboekje kijken !!!!!!!!! heb ik maar snel mijn dagboekje geruild voor het jouwe want zo'n goed nieuws  :D  :D  :D  :D

gefeliciteerd met het 3de donsje

en je foto's om te smelten oooooo zo lief die kleintjes geef ze allemaal een  :-* van mij  ;)

groetjes marilyn

Riny

Citaat van: aad op 28 februari 2006, 19:25:59
nou ik denk dat ik er vroeg in lig.. hele dag buiten en dan sneeuw hagel , regen om je oren .... en dan nu .... binnen bij de kachel ..... ...gaaaaaaaaaaaap.... trustzzzz

Citaat van: aad op 28 februari 2006, 19:39:52
ik ben der niet meer ... ik doe een tukjezzzzzzzzzzzzzzzzzz:p

                      

aad

overdag heb ik minder zwaar  ;D ;D





weltrusten allemaal  ;D ;D

• SH0RTY •

28 februari 2006, 20:08:27 #998 Last Edit: 28 februari 2006, 20:43:17 by • SH0RTY •




;D


Ja Aad, dat was een achter de schermen bij de soap!
En ja, het is jouw stoute vinger en ja het is jouw lucky en ja.. het is mijn photoshop ;D :P



carco

Hoi opa  Aad


Wat kan die lelijk kijken zeg: hij vond het vast leuk dat je zijn rust verstoorde.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Christine

Aadje proficiat met je derde kleintje!! Ik denk zelfs dat we een tweeling hebben Het is maar een paar uurtjes verschil!  ;) Niet in dezelfde nest maar het geeft toch iets! Geniet maar lekker van de jouwe!!  (tweede donsje is er al bij mij!) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Gefeliciteerd Aad! Hopelijk gaat het gioed ondanks het verschil. Liggen er nog eitjes of was dit de laatste?

Ria

Hoi Aad,

Gefeliciteerd met je derde pluisje, dus toch. Het gaat zo te zien helemaal goed. Zitten ze je hier ook al te plagen ? Ik zie allerlei censuurfoto's voorbijkomen. Vanaf zondag heb je je eigen photoshop dus ik zou zeggen ....

Groetjes,
Ria

~Natas~

Hey opa Aad,

GEFELICITEERD met het 3e jong.
Ziet er allemaal geweldig uit zou ik zeggen.
Nu genieten verder van je opa schap  ;D

Groetjes,

Natas, Joepie en kleine zusje Jesse

Kolkkie

Citaat van: carco op 28 februari 2006, 22:47:09
Hoi opa  Aad


Wat kan die lelijk kijken zeg: hij vond het vast leuk dat je zijn rust verstoorde.
Groetjes: Caroline.


Hoi Caroline,

Dat lelijke kijken heeft ie van zijn vader ;D.

Dit is Punky, de vader van Luuk. Op deze foto zat Luuk nog lekker in zijn eitje ;D.



Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006