27 april 2024, 11:03:08

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Valerie

HAHAHAHAHA! Wat een foto's. Bijna met haar kont in de soep.  ;D



aad

nou Valerie ze heeft er dus IN gezeten beetje vette poten en een staart kijk maar bij foto met kibbeling  ;D
Enne natas ik denk dat ei 4 er straks is .. maar zal voor morgen zijn ..ik ga slapen weltrustennnnnnnnnnnnnn  :D

Groetjes Aad

Rianne

Kibbeling... ja daar zou ik ook even een hapje van nemen! ;D

aad

hoi

kan het niet meer bijhouden ....tis ook lopende band werk  maar kom net thuis is het toch al weer ei 5   ;)
Maandag woensdag vrijdag zaterdag en vanmorgen vroeg denk  ;D
Ja is 5 ::)

groetjes Aad




~Natas~

Hey Pappa Aad,

GEFELICITEERD met Lucky der 5e eitje.
Het gaat wel erg lekker hoor, en dat nog wel zonder man  ;D
Leuke foto's.

Groetjes,

Natas

aad


boven op keukenkastje ..behang eraf .. gipsplaat er achter al redelijk gemold  >:(

zo na gedane arbeid ff een douche nemen :D

Roosje


Rianne

Ze hadden wel kunnen helpen bij dat programma van RTL 4 , in Holland staat een Huis of zo. Lekker slopen! ;D

Ria

Hoi Aad,

Ben je al aan het verven? De beelden op de camera zeiden mij genoeg. Ik ken het gevoel. Ik kon het niet horen vallen maar de beelden ...

Poets ze !

Groetjes,
Ria

aad

tja dan ook maar een paar foto,s ........ of zou ik maar niet  ;)









tja tis een hoop..maar ja wat wil je na een dag niet gaan .... en EItje 6 ....lijkt wel een kip  ::)

groetjes Aad

Petra en Cheeky

Tjee, ben ik een weekje niet online, heb ik weer genoeg bij te lezen en lachen hier zeg! Allereerst de foto's van de kibbeling! Helemaal geweldig!!! Die had je bij het thema Smullen moeten zetten! Super zeg, die kibbelingvalkjes! Ook de foto op de rand van de soeppan is ontzettend leuk! Hoeveel lijm moest je gebruiken voordat je de foto kon maken?  ;) ;D

Tja en daarna, eitjes... eitjes ... eitjes.... ! Ik krijg er trek van zo 's morgens vroeg... lust ook wel een gekookt eitje!  :P

Die foto's met de flatsen erop... tja.. zo kan het er hier ook uitzien, helaas! Da's het enige nadeel van valkjes... Ik had geloof ik al eens in het dagboek van Valerie geschreven dat ik valkenpampertjes wilde uitvinden, maar het vlot nog niet zo!  ;D

Groetjes en veel plezier met je tweetal!

Petra


~Natas~

Tjee Aadje,

Wat heeft Lucky bij jou zeg.
Nu een 6e eitje, waar haalt ze de energie vandaan  ::)
Wauw zeg wat zal jij blij zijn met je valkjes die lekker alles mollen.
Ze passen zeker goed bij hun baasje.............. ;D
Maar wat een flatsen zeg, dat lijken wel koeievlaai.

Nou sterkte ermee hoor, je hebt je handen al vol aan 2 valkjes.
Wanneer komt er een 3e  ;D

Groetjes,

Natas en Joep

hippysuus

Hee die Aad,

Nou zeg, dat kan ik wel gebruiken...ik heb me lens gelachen in dat dagboek van je. Man wat liep ik weer achter.

Leuk dat die twee zo gezellig door het raam zitten te kijken naar die hele optocht die voorbij komt schuiven.

Hahaha die soep en kibbeling foto, geweldig ;D

En ooh die behangfoto, ik weet er alles van...ik heb hier 3 van die aangevreten plekken grrr >:( Dus als iemand nog eens behang moet afhalen..sugt

Ieh wat een dikke flatsen hebben ze gelegd zeg!

En dan last but zeker niet least....JEEEE WAT EEN EIERFABRIEK IS DAT IN HAAR EENTJE ZEG!!. Wat geef je dat beest te eten?  ;D ;D ;D

Groetjes,
Suus

aad

hoi allemaal

Nou natas een 3de komt er heus niet hoor ........ of het moeten ooit eens bevruchte eieren zijn ;)
Voor de rest weinig nieuws hier .. Lucky nog op de nepeitjes .. komt er wel regelmatig uit als ik thuis ben ... ff luuk van de kooien jagen  :-\
Dus nu ook weer pfff  die vliegt maar naar een veilige plek dus .. en madam weer naar binnen .
Dus de kooi maar ff dicht gedaan  ::)
Hierbij nog maar een paar Luukfoto,s  :)

Groetjes Aad




Ankie

Hoi Aad

Je mag je huis wel eens schoonmaken zeg...bah!!!! :o

Lieve kroelfoto's.

Groet van Ankie