20 juli 2025, 23:54:50

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

jah wie zou dat nou zijn
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Christine

Lucky je moest je schamen nu weeral aan de eieren!! :o

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ria

Rianne

Hmmm Aad, als je nou eens gaat dreigen dat je een uitsmijter maakt van al die eieren, zal het dan helpen? ;D

Petra en Cheeky

Jeeeeeee, er wordt hier aardig met eieren gesmeten! Zullen we daar maar een fotothema van maken?  ;D

Groetjes,
Petra

aad

Ja hoor Eitje 2

mevrouw heeft dus nu de kooi als broedhok .. ik nepeitje in broedhok gedaan met gevaar voor eigen leven  ;D ;D maar nee hoor Mevrouw moet open en bloot op de bodem van de kooi zittten!!

Christine

Wat is ze toch erg zomaar een tweede ei leggen ja aad op naar het volgende nepper!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Heeeeeee Lucky en Luuk,
Aangezien jullie baasje niet zo van jullie eieren gecharmeerd is, zullen we er dan maar een potje mee gaan bowlen?  ;D
Wij doen graag mee!
Liefs,
Cheeky & Chara

aad

als ze nu bevrucht waren was ik er wel van gecharmeerd waarschijnlijk   Petra ::)
Nu dus Luuk maar weer apart .. ik liet hem net ff aan Lucky zien voor de kooi ... wat een felle tante  :-\
Maar ik ga slapen weltrusten  ;)

Groetjes Aad

Rianne

aad

hoi allemaal

http://www.youtube.com/?v=jtpZXlnUPTw

Tja moet ik hier nu mee aanvangen  ;)??
Inmiddels 2 eitjes hier .. ben benieuwd of er straks weer één is .. zitten nu saampjes ik klimrek .. de vijandigheden zijn stuk minder (zie foto)

hier is wel goed te zien dat Lucky groeniger is en lijkt wel of het meer wordt

Groetjes Aad

Petra en Cheeky

Jij moet wel een magisch horloge hebben, Aad, dat ze er zoveel plezier aan beleeft! Hahahah, wat een maf filmpje zo!  ;D Volgens mij ben je voorlopig nog niet van de eieren af... het lijken wel konijnen qua gedrag....  :-X

Groetjes,
Petra

~Natas~

Hey Aadje,

Het gaat wel lekker daar bij jou he  ;)
Nu heeft Lucky weer 2 eitjes.....................van wie heeft ze dat nou toch...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH[/glow]
Aad wat heb Lucky met jou horloge, ziet mevrouw daar wat in toevallig.
Wel leuk filmpje hoor.

:-* Natas

aad

hoi allemaal

ja hoor natas gaat wel lekker hier ...enne je bedoelt toch niet dat ze het van mij heeft he ? ;)
En petra tis een simpel kermisklokje  ;D ;D en er is maar één konijn hoor die kerel maakt nog niks klaar  :D
Verder geen echt nieuws hier behalve dat ij denk dat er zo weer een ei moet komen  :-\
Daarom maar wat foto's !

groetjes aad

~Natas~

Hey Aad,

HAHAHA geweldig zeg.
Zo te zien eten die valkjes bij jou ook al alles?
Ik weet er alles van, alles wat wij eten moet deze meneer ook proeven  :P
Leuke foto's Aad?
En hoe is het nu met Lucky, heeft ze nu nog meer eitjes gelegd?

Groetjes,

Natas