19 juli 2025, 21:17:18

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

hippysuus

Ik vind niets zo leuk als keuvelende valkjes. Ik kan uren luisteren naar die geluiden en krijg dan als vanzelf een smile op mijn gezicht.

Wel typisch, als ik die filmpjes speel dan houden mijn valkjes op met alles wat ze aan het doen zijn en luisteren aandachtig..soms komt er een kleine piep uit maar dat is alles, geen paniek hier hoor ;D

aad

17 september 2005, 13:38:15 #481 Last Edit: 17 september 2005, 13:46:42 by aad
hoi

Bedankt voor je bezoekje Wendy :)
Carin hier is alleen Luuk die reageert op gefluit ...... en lijkt wel alleen op zijn eigen filmpies  ;)
Hier nog een filmpie .. wat een verschil met een dag of 16/17 terug  ::)
http://www.youtube.com/?v=XDmkZJxIA30

O ff filmen Luuk zit naast me op een lamp kabaal te maken das voor de volgende keer  ;)
En idd Suus een keuvelende Valk  heeft wel wat..ik hoor het pas sind's een paar weken ,Lucky is niet zo ja een soort gekrijs dat wel  :P
Groetjes Aad

Lin

hey aad,

Leuke fotos en filmpjes. Lijkt mij vrij duidelijk een machootje daar! Ik vind het erg leuk om over zo'n enthousiaste man te lezen die zoveel van zijn valkjes houdt. Leuk om elke keer hier weer terug te komen. Is het broeden al gestopt?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

met elk fimpje die je maakt van luuk fluiten ze hier enorm mee wel lief op hem zo bezig te zien en ja elk mannelijk geslacht van een valkje hebben ook hun verschillende verleidingstruks ::) :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi allemaal

Ja Linda het broeden is gestopt sinds 3 dagen ....maar nu net zit die muts hier op tafel weer met der achterwerk een stapel boekjes te beroeren ... beetje hitsig weer  :-\
Voor de rest gaat het wel weer goed tussen de 2  :)
hierbij nog wat foto's  ;)

Luuk op de knie ::)

luuk

lucky

Roosje

En daar is de inzending voor foto van de maand oktober ;D

Christine

eigenlijk eh roosje heeft gelijk met badschuim en al haha

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

ha roos en cristine

De inzending van oktober hou ik nog ff geheim :p

Groetjes Aad

Christine

haha dus niet met die sportbenen en dat sportvalkje erbij? wat jammer want vind het wel mooi gedaan maar valt luuk niet in het water? met al dat schuim zou luuk toch wel een duikje willen nemen! ;D

mieke

dag aad, :)  mooie foto's van je parkieten, ze zien er allebei schitterend uit, en dat ondanks het feestlawaai   :P

tot de volgende! mieke

Petra en Cheeky

Ik ben benieuwd naar de echte foto die je hebt ingestuurd, Aad... nog beter dan deze? Dan verwacht ik toch minstens op elke knie een valk en jijzelf bellenblazend door het schuim... of zo... dussssssss!  :P

Groetjes,
Petra

aad

ha petra

Kan je dan al insturen?? :D

groetjes Aad

Petra en Cheeky

Jaaaaaaaaaaaaa!  ;D De foto's voor oktober kunnen al worden ingestuurd. Er is een apart item voor aangemaakt onder divers!

Groetjes,
Petra

aad

dank je petra hij is weg hoor .... nieuwsgierig zeker nu ? ;D ;D ;D
was moeilijk kiezen ;)

groetjes Aad

Petra en Cheeky

Ik vind dat ik met deze supertip wel een tipje van de sluier opgelicht kan krijgen....  ;) ;) ;)