6 mei 2025, 08:12:12

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Petra op het werk

Heeeee nachtbeest!  ;D Je hebt helemaal gelijk hoor, ook in een dagboek is het geen verplichting om elke dag te schrijven, maar wel regelmatig.... nou, dat doe je toch?! Ik zie zelf ook het probleem niet, maar ja.... daar heb ik wel vaker last van!  ;) :)

Fijn dat Luuk je tijdens je nachtelijke forumsessies gezelschap houdt! Is altijd prettig, tenzij hij erop staat om je te helpen typen, dan wordt het al weer wat minder gezellig... ::)

Groetjes maar weer enne... ik hoop dat je inmiddels wel de slaap hebt kunnen vatten!

Petra

Rianne

Die ene foto heb je vast niet om 4 uur gemaakt ;D

aad

hallo luitjes

Naja nachtbeest ..valt wel mee hoor petra was vrij vandaag dat scheelde ;)
Enne Rianne welke foto bedoel je ? ;D ;D ;D ;D
Hier nog ff een stukje film ...tis wel donker maar het was ook nog erg donker  8)
Vraagje is dit een normaal valkjes geluid ? :P
http://www.youtube.com/?v=JltzGITGZws

Hier ook nog maar een paar doese foto,s voor het eerst Luuk die niet vlucht  :)

zo dit is het weer voorlopig ....moet geen gewoonte worden 2 keer per dag  :P

groetjes Aad

Ankie

Hoi Aad

Ach ja ,als je niks anders te doen hebt... ;).
Geinige foto's weer.
Dat geluid op het filmpje ??? ik hoor een heleboel soorten geluid ;D.Maar klinkt vrij normaal hoor !Ik ontdek bij Zazou ook nog steeds nieuwe geluiden. Prachtig hoor !

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Wil je dat niet meer doen, Aad, zulke filmpjes plaatsen?  Cheeky krijst hier de hele kamer bij elkaar om mee te doen!  ;D ;D ;D Zo'n leuk gezicht! (wat minder leuk gehoor!  :-\ ).....

Groetjes,
Petra

Ria als gast

Hoi Aad en birds,

Leuk filmpie weer en leuke foto's. Wat ik zo hoor door de foon en zie op de film dan denk ik dat Luuk toch een kereltje is. Mooi dat wijd lopen met zijn vleugels. En zo te horen is hij errug druk met zijn fluitlessen. Ben benieuwd wat hij allemaal gaat fluiten straks. Even ter info, mama Bowie zit ook gewoon te broeden dus moeder en dochter gaan mooi gelijk op.

Groetjes,
Ria

mieke

hey aad, ben benieuwd of dit lukt. Je weet dat ik geen pc-wizard ben. Filmpje is heel leuk om te zien, lieve vogels jouw parkieten! :) mieke

Ria als gast

Hoi Aad,

Wat gaat de tijd toch snel ...... Nog geen jaar Lucky in huis. Inmiddels al twee valkparkieten en een grote kans op een koppeltje nu. Eitjes en 5.000 keer je dagboek bekeken. Gaat goed zo.

Groetjes,
Ria

aad

15 september 2005, 23:10:30 #473 Last Edit: 16 september 2005, 10:33:32 by aad
hoi ria

Tja dit had ik ook echt nooit verwacht ......allemaaaaaaaaaaaaal jouw schuld  ;)
Dank je wel Ria   ::)

Groetjes en Kus  :-*

o ja dit is de 3 de keer vandaag ;)

Ankie

Hoi Aad

Je moet toch iemand de schuld geven he?

Groet van Ankie

Rianne

Ik las dat bij Petra de valkjes nogal tekeer gingen dus ik durf niet te kijken. Ze krijsen nu al de oren van m'n kop!

Christine

wat ben ik blij dat ik op men kamer zat toen ik het filmpje bekeek want anders gingen ze ook tekeer alle 4 tegelijk :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kolkkie

Hey Aad,

Is het valkje in het filmpje Luuk?

Als dat zo is, dan is het echt een heerschap ;D.

Geef ze maar een lekkere kroel namens mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ozzie

Ha die Aad, leuke valkjes heb je! En een leuk filmpje.

Mijn schatje is er nog niet (over een paar weken) dus ik kan met gemak het filmpje bekijken  ;)

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Carin

Hoi Aad,

wat een leuke filmpjes! Calimero brult lekker met zijn broertje mee, Modo snapt er niets van!

Groetjes Carin