21 juli 2025, 20:08:40

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Christine

wat een mooie kroelfimpjes en vooral echt vragen om gekroelt te worden. was er echt niets op tv?? ocharme vraag aan baasje of hij nu nog is wilt kijken???

Jazzy en Ricky

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

jannie

aad

hoi

Even experiment ..ff aan klikken  en er is geluid onder foto ;)

Citaat van: aad op 23 juli 2005, 13:26:40
hoi allemaal

Carolien als je een handige man heb,.of zelf erg handig ben heb je voor 5 euro zo'n trap!
2 bezemstelen 3 ronde stokjes(duvels) van een meter (zie foto)
lijm boortje 8mm met erop afstandhouder en dan 30 gaatjes per bezemsteel vaste hand en bankschroef en 45 minuut later trapje klaar in de lijmklemmen  ;)

Groetjes Aad

http://www.putfile.com/media.php?n=rara

Christine

wou wat mooi (geen filmpje ???) maar wel mooie muziek (staat op dit moment op)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hai Aad en de mutsen  ;D

Wat een geweldige foto's zeg van die 2.
Het zijn echt 2 hele ondeugende valkjes, ligt volgens mij echt aan de mutatie hoor  ???
En erg jammer dat ik de filmpjes niet kan zien, ik krijg ze op 1 of andere manier niet te zien  >:(
Maar gelukkig kunnen ze goed met elkaar opschieten en dat scheelt gelukkig  :P

Groetjes,

Natas

Petra en Cheeky

Wat een verrassing, ik verwachtte een filmpje, maar het is de Eigen huis en tuin-muziek .... Op de een of andere manier zie ik dan altijd die Nico voor me...  ;D (en dat vlak voor het slapen gaan....!! ;)) Maar het klussen gaat je kennelijk goed af. Die ladder naar boven is echt geweldig!

Groetjes,
Petra

Ria als gast

Hallo,

Hier was het niet ongemerkt voorbij gegaan. Het eerste nestje is al weer een jaar geleden.

Lucky gefeliciteert meissie  ;D

Groetjes,
Ria

~Natas~

Hay,

HIEP HIEP HOERA[/color]

Lucky is vandaag 1 JAAR geworden

Gefeliciteerd  :-*

Joepie

aad

ha ria harstikke leuk voor de felicitatie's  tis goed dat jij het op de verjaarskalender heeft staan   ;D ;D ;D
thaaaaanks

En Natas ook heel erg bedankt voor de feli  ;)

groetjes Aad

Christine

van mij ook aan Lucky een gelukkige verjaardag kroel die maar is extra goed desnoods een hele week.

Lin

Hey

Tja je moet wat he met dat slechte weer. Ik dacht dat het vandaag mooi weer zou zijn maar helaas. En ja wij analyseren alles! Maar als ik die wte zo bezig zie lijkt het een zeer verliefd koppeltje. Vooral dat eerste filmje zegt alles. En sorry dat ik te laat ben met de felicitaties voor lucky! wat vliegt de tijd!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

6 augustus 2005, 17:18:17 #371 Last Edit: 8 augustus 2005, 14:52:11 by aad
hallo allemaal

Der is niet al te veel nieuws hier ,tis nu zo dat als  Luuk  alleen is  begint tie (of ze ,tis nog steeds niet zeker) een hoop bla bla te maken van kom nu hier  ;D
En met de trosgierts ,tis groot genoeg denk ik dan ,maar nee hoor,Lucky hap hap hap naar Luuk tis van mij   ::)
dus maar ff wat bewegend materiaal er op ,tis beeje komkommertijd om zo maar te zeggen  ;)

http://www.putfile.com/media.php?n=VideoOut53
ff onder de does

http://www.zippyvideos.com/115285646803975.html
http://www.putfile.com/media.php?n=VideoOut91

Luuk begint weer voergeluidjes te maken  ;)

Groetjes Aad

Ankie

Hoi Aad

Ze zijn weer leuk !!!!!! ;D ;D ;D.

Groet van Ankie

Roosje

Dat tweede filmpje is echt prachtig, zo knuffelig ;D

Petra en Cheeky

Geef mij ook zo'n heerlijke ijscoupe, maar dan graag vol! Of hebben Lucky en Luuk 'm zelf leeggegeten?!

Groetjes,
Petra