27 april 2024, 10:28:16

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

23 juli 2005, 13:26:40 #345 Last Edit: 31 juli 2005, 13:42:48 by aad
hoi allemaal

Carolien als je een handige man heb,.of zelf erg handig ben heb je voor 5 euro zo'n trap!
2 bezemstelen 3 ronde stokjes(duvels) van een meter (zie foto)
lijm boortje 8mm met erop afstandhouder en dan 30 gaatjes per bezemsteel vaste hand en bankschroef en 45 minuut later trapje klaar in de lijmklemmen  ;)




http://www.putfile.com/media.php?n=rara

En Linda filmpie maken is hier niet moeilijk ,foto,s maken ook niet (soms wel hoor) kan met macrolens  5 cm van af de valkjes foto maken ,als je hetmaar vaak genoeg doet wennen ze er wel aan  ::)
En ja Gerda ik heb bouwvak,dus   ;)
Zo nog ff één nieuwe foto ,is wel een leuke  :)
leuk dat je me dagboek volgt Yvi,zal wel minder worden hoor met verhaaltjes en foto's als ik weer aan het werk ga !



Groetjes Aad

Petra en Cheeky

Wat een geweldige lieve foto, Aad!

Tja, als je veel tijd hebt dan kun je je prima urenlang vermaken op dit forum  ;) ;D. En het is nog leuk ook. Maar als je dat niet hebt, is het wel een dilemma hoor! Aan de ene kant een verslaving, aan de andere kant moet je soms ook andere dingen doen! Maarreh, wij genieten er wel van hoor nu je wat meer tijd hebt voor foto's en verhalen!

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Inderdaad een lieve foto. Je kan wel eens een foto inlijsten kan je die bij je andere fotos ophangen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad


Kolkkie

Hoi Aad,

Met 1 woord:

FANTASTISCH!!!!

Beetje lopen rollebollen om een veer....whahhahaah

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

Hoi Aad,

Gelukkig dat ze allebei een veer hebben om mee rond te sjouwen. Grappig filmpje weer, ik heb hem wel drie keer bekeken. Het lijken me echt toffe valkjes die twee: 'never a dull moment'.

Ik wens je mooi weer in je vakantieperiode (dan heb ik het ook  :D :D :-X).

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Aad

Vermaak je je een beetje in je vakantie ?
Prachtige filmpjes ,echt lachen ;D ;D :D.
Ik vind het trappetje ook erg leuk en misschien ga ik nog wel eens een poging wagen....!

Groet van Ankie

aad

hoi allemaal

Zo een kleine update hier  ::)
Lucky hier wil nooooooit geen groenvoer ,alleen maar gewoon voer ,wel jammer!
Maar nu ,ik denk zal eens een andijvieblad lenen bij de groenteman ;) , lig hem op de kooi en even later Luuk  voorzichtig wat happen ,nou smaakt wel .En ja hoor jij eten ik ook denk die andere muts ,dus  dan wel  :D
En vermaken Ankie? ,lekker niks doen  :P

groetjes Aad








tis dat ik de foto maakt ,maar geloof dat als ik dit zo voor het eerst ziet ,weinig verschil ziet  8) ja wat kleurverschil ;)

Rianne

Synchroon poetsen! ;D
Leuk filmpje!

Agnes

De laatste foto is net zo'n kinderpuzzel:
Zoek de verschillen! 8) ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Mag ik het resultaat van je trapje zien?  ;D
Han heeft ook eens een gemaakt, was wel beetje scheef. Is moeilijk om de gaatjes heel juist te hebben.

Leuk filmpje!



suzie

aad wat eeen mooie foto.s geniet van je birdies en je vakantie, knuffel uit limburg :)

Lin

Hey,

Ja ik ben ook bezig met groenvoer, maar ik vergeet het het wel vaak  :-[
Maar het verschil kan je alleen nu aan de staart zien op de laatste foto?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

ha Linda

Lucky is wat groeniger  Luuk is wat meer grijs ..en aan het karakter is het ook wel duidelijk te zien .. die muts  :D is wat meer de baas
alhoewel dat ook langzaam wat minder wordt lijkt het wel

En ha suus thx  en ook knuff terug :-*

Groetjes aad

aad

31 juli 2005, 13:07:20 #359 Last Edit: 31 juli 2005, 14:21:08 by aad
hoi allemaal

Tis toch *** weer dus maar ff wat in de dagboekjes neuzen,en even wat neer zetten hier :)
Gaat goed hier .... weet nog steeds niet zeker of Luuk een man is ,maar zit nu alleen in raam en een gebrabbel ,tis net praten ;D... tis afwachten en is het niet zo', maak het ook niet uit  :)
Zie filmpies en foto  ::)
En voor ik weer commentaar krijg , de foto's worden onder de loep genomen heb ik wel door ..... JA JA ik zal de ramen zemen ...maar nu ff niet  ;D ;D ;D

Groetjes Aad


http://www.putfile.com/media.php?n=laatste-juli-dag-011

http://www.putfile.com/media.php?n=laatste-juli-dag-010




o is er niks op tv >:(