27 april 2024, 10:11:45

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Kolkkie

22 juni 2005, 17:44:28 #270 Last Edit: 22 juni 2005, 17:46:22 by Kolkkie
Hoi Aad,

Ik zei je toch dat Luuk een grote sloper zou worden ;D ;).

Whahaha...

Bij jou is dus ook geen plant veilig :P.
Ik heb sinds gisteren wat plantjes (op mijn nieuwe vensterbank) staan hier op mijn kamer.
Yoshi meteen erin.....al gauw gevolgd door.......Pukkie ::) en daarna..........de hele reutemeteut.

Groetjes,

Mariska

p.s. het 2de filmpje doet het bij mij niet :(. Eerste wel van Lucky.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Valerie

Ze doen het hier nu beide perfekt! Leuke filmpjes, jammer dat er geen geluid bij is. Maar ja, dat slopen doen ze toch stil.  ;D
En daarna lekker onschuldig kijken.  ;D



Thalassa

Haaaiii! Kheb een printscreen gemaakt van Luuk&Lucky..Lief joh..Maar kwil m wel toevoege aan dit berichie maar hoe doe ik dat..? XXX je nichie En veel suc6 met de volgelss

carco

Ja zeg Aad, een plant waar zoveel speelgoed in hangt vraagt er toch om om gesloopt te worden ;D.
Ik zet mijn planten eerst altijd netjes in de gang als ze hier losvliegen of ik gooi er een vuilniszak overheen: alleen helpt dit laatste ook niet echt :P
groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Ankie

Hoi Aad

Ik heb ook nog zo'n grote dracenae(geloof ik ) staan en Zazou landt daar graag in ,maar.......ik probeer te voorkomen dat hij hem sloopt.Alhoewel  als ik die foto zie van jou plant met speeltjes erin ,laat ik hem misschien toch maar eens z'n gang gaan. ;D.

Groet van Zazou & Ankie

Agnes

HIHIHI, wat een stelletje...... :o

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Citaat van: carco op 23 juni 2005, 20:42:57
Ik zet mijn planten eerst altijd netjes in de gang als ze hier losvliegen of ik gooi er een vuilniszak overheen: alleen helpt dit laatste ook niet echt :P
groetjes: Caroline.

HAHAHA, gaan ze gewoon lekker eerst die vuilniszak slopen en vervolgens de plant?  ;D



aad

23 juni 2005, 22:11:26 #277 Last Edit: 24 juni 2005, 11:01:04 by aad
hoi 

Ja maar caroline dat er speeltjes in de boom hangen ..geen wonder dat die plant is gesloopt ..nou die gingen er echt pas in toen die al gemold  was ::)

Groetjes Aad en de slopers  ;)


aad

hoi allemaal

Pfff wat is het warm he  :P
Daarom maar wat badderfoto's ;D

groetjes Aad









p.s Het viel niet mee ..kaartje van toestel vol ..dus met 1 hand wat verwijderen en alles rustig aan doen ::)

Valerie

HAHAHA, maar van het badwater moesten ze toch niet.  ;D
Leuke foto's weer! :)
Sloopbedrijf Lucky en Luuk. Kunnen ze ook een heel huis slopen?  ;D



aad

25 juni 2005, 19:09:53 #280 Last Edit: 25 juni 2005, 19:18:56 by aad
hoi allemaal

Een heel huis slopen ? nou Valerie ik hoop het niet  ;)
Maar het gaat steeds beter hier ,op dit moment zitten ze beide te pitten zzzzzzzzzzzz
Ben vandaag een andere camera wezen kopen ,en filmpje gemaakt ben reuze benieuwd of het te zien is ,deze camera gooit het in Quicktime player hier  ,en volgens mij opend die ook via de link in Quicktime !
Dus hier is de Link  :)

http://www.putfile.com/media.php?n=nieuwwwwwwwwww-005

Groetjes Aad

Kolkkie

Hoi Aad,

Wat een coole foto's zeg  8) :).

Luuk begint dus ook al aan badderen te wennen. En dan niet te vergeten....het beruchte slopen :P ;D.

Geef ze een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

hoi allemaal

Ha Mariska ja hoor gaat goed met Luuk  :)
En ze kunnen niet meer buiten elkaar ..als de een uit beeld is begint de ander de fluiten ,en andersom  :D
Lucky wil alleen gekroeld worden ,en doet het niet echt bij Luuk, dus doe ik het maar ..en dan ja dat wil IK OOKKKKKK  :P (zoals  bijgaande foto's laat zien)
Nieuw toestel dus hier de nieuwste foto.s  :D

Groetjes Aad





Valerie

Erg mooie foto's! Goed toestel dus! ;)
Leuk dat koppie tegen het lijf van de andere.
Zie ik dat nu fout, of staat je PC bij de keuken?  ???  ;D



aad

open keuken Valerie ..dus uitkijken hier met koken   :o

groetjes Aad

nog één foto