22 juli 2025, 00:53:51

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Anita1

;D hoi aad,
mooi idee zo hoor je broedhok!
en wat leuk zeg,eitjes,en er nog in gaan zitten ook!
dit is nou de natuur he?
geweldig omte zien.knuff anita  ;D

Gerda

Hoi Aad

Wat een verhaal van die doerak van jou!!!
Nou dat wordt wat als Luuk komt :D :D
Mooi dat ze nu een blok heeft, kun je weer veilig bij de kopjes (of was ze niet zo fel??)

Ik ben benieuwd hie dit gaat aflopen?? Arme Luuk, ik hoop dat hij geprefereerd wordt boven de eendjes :D :D

Groetjes Gerda

aad

hallo een ieder

Effe gauw wat typen hier ..voor ik op pagina 3 beland  ;)
Hier inmiddels 3 eitjes (nu dus nepperts vind het wel beetje sielig)maar tis ff niet anders  ::)
Als alles goed is en gaat ,dan a.s. Zaterdag naar Apeldoorn om bij Mariska Luuk op te halen ...en dan ben ik reuze benieuwd hoe het hier gaat  ::)

Groetjes Aad

Rox4nne

;D

LUUUUUK LUUUUUUUK!!!
Pas maar op de lale chinees komt ook mee ;D

Ik ben ook superbenieuwd hoe dit verhaal verder gaat!

Liefs,
Roxanne

~Natas~

Hey Aad,

Wat spannend zeg dat je as zaterdag Luuk al mag opahalen.
Ik ben echt heel benieuwd hoe Lucky hierop gaat reageren.
Ik vind het wel zielig hoor dat Lucky zo bezig is met eitjes leggen..................maar ja tis niet anders.
Moeder natuur doet zijn werk.
Leuke foto van Lucky hoor, wat een lief koppie zo zeg  :-*

Groetjes,

Natas

Joyce28

zielig he Aad,vind ik ook hoor.Heb er hier ook 1 die op een leeg eitje zit,ben benieuwd of er morgen 1 bij ligt :-\

Veel plezier zaterdag met Luuk  :)

Rianne

Spannend hoor! Zorg je voor foto's?? ;D

aad

11 juni 2005, 23:28:05 #217 Last Edit: 12 juni 2005, 20:48:39 by aad
hallo allemaal

Vanmiddag rond 2en ben ik met neef Rico naar Mariska in Apendorp vertrokken ..heu Apeldoorn  ::)
Rond half 4 daar te zijn aangekomen en het nuttigen van een bakkie koffie ,kwamen daar Ria en Roxanne ook aan .
Na wat gepraat ,naar de valkjeskamer en de eerste kennismaking met Luuk ,proberen op de hand ...ging wat moeizaam ..maar alle begin is moeilijk!
Was best gezellig op der kamer ..maar het was het inmiddels rond 7 uur ,dus langzaamerhand tijd om naar huis te gaan
Na afscheid te hebben genomen ,de terugreis aanvaart
Rond 8 uur thuis ,Luuk met reiskoffer en al de nieuwe kooi in gezet ,en er uit gelaten  :)
Was wel ff gefladder maar al gauw rustig op een nieuw speeltje zitten
Lucky heeft hem even opgemerkt denk ik zat met scheef kopje ff te kijken ,maar de nepeitjes zijn nog belangrijker  ;)
Maar ben reuze benieuwd hoe dit zich  ontwikkeld ...zal best geduld moeten hebben denk met Luuk ...maar we zien wel ...komt vast goed allemaal  ::)
Dit is het even als er ontwikkelingen zijn dan horen jullie het vast en zeker !!

Groetjes Aad

Ankie

Hoi Aad

Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot. Da's ook wat ,dat Lucky meer met de eitjes bezig is,dan zijn ze nog nep ook,ze moest een weten. Maar het zou wel een goed moedertje zijn dus ;D :D ;). Heb je ze in aparte kooien ziiten of zitten ze al bij elkaar? Ben ook benieuwd naar de ontwikkelingen. Over een paar weekjes krijgt Zazou een vriendinnetje , dus alle ervaringen die we hier op het forum lezen zijn welkom ;D ;D. Kunnen wij weer wat van leren.
Geniet van je Valkjes en ik zal regelmatig ff buurten ;).

:-* van Zazou ,groet van Ankie

Gerda

Hoi aad,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Luuk.
Ik hoop dat Lucky een beetje het goede voorbeeld gaat geven. Maar als ze haar (nep)eitjes belangrijker vindt.......
Ach straks trekt dat denk ik wel weer bij als ze die mooie boy goed in de smiezen krijgt.

Veel plezier met ze!!

Groetjes Gerda

Rox4nne

Hai Aad,

Het was gezellie gisteren!
Nog heel erg bedankt voor de trap en de kooi, wow, die is echt UBERgroot! :D

Ik zal je zo even foto's sturen ;)

Liefs,
Roxanne

Rianne

Hey Aad! Let the fun begin! :)

Petra en Cheeky

Heeee Aad,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Hoe gaat het samen, nog ff aftasten en territorium afbakenen, of valt het mee en is Lucky meer met haar eitjes bezig dan met Luuk?

Ben heel benieuwd naar foto's straks....

Petra

aad

12 juni 2005, 15:09:03 #223 Last Edit: 12 juni 2005, 15:25:10 by aad
ha een ieder

Let de fun begin ...nou echt wel ...vanmorgen vroeg ff met hand de kooi in dat ging redelijk tot ze het hazepad koos ..viel niet mee om der te vangen maar met behulp van een handdoekje ging het (maar niet zo lang geleden gehoord niet te vaak doen :P)
Dus weer het hok in ....en voor het eerst wat gegeten .
Die andere muts vindt der nepeitjes nog belangrijk maar ik heb het idee dat ,dat niet lang meer duurt ,want zojuist is ze der ff uit geweest ,een vlaai laten vallen ..en de kooi ontdekt ...hup er boven op  :D
En ik denk dat Luuk een fluiter word ,Lucky hoor ik niet zoveel ..vanmorgen op de radio waren er vogelgeluiden te horen bij Vroege Vogels ..en ja hoor meedoen ...en zojuist ook ff een paar flinke kreten
Dus ik ben benieuwd wat dit gaat brengen allemaal ;)

Groetjes Aad en Lucky-Luuk

copyright Roxanne :-*

Petra en Cheeky

Wat het gaat brengen, Aad?  ;) Als jij nou ook een beetje muzikaal bent, kan het de kant van de Kelly Family o.i.d. opgaan.... zij als begeleidende fluiters straks en jij zingen?
Of krijg ik nu ruzie met je buren als ik dit voorstel?  ;) ;D