21 juli 2025, 19:44:07

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

hoi Allemaal

Tja ik was dus aan het experimenteren *KUCH*ik wat vogelen ..en niet lachen.. zet ik het  bij Ria neer .nou ja is ook niet zo erg  :D
Dus dan toch ook maar hier !
Enne Gerda en Rianne die foto was een toevals treffer hoor  ::)

Groetjes Aad
http://www.putfile.com/media.php?n=draaimolen98&width=320

Anita1

;D hoi aad,
nou die foto vind ik ook echt gaaf,je moet echt goed kijken dat je het valk kopje ziet.mooi hoor.idd een beetje spook achtig.
zou m inlijsten,en zoekplaatje.
knuff anita  :D

Ria

Hoi,

Volgens mij doe jij dat de laatste tijd wel vaker.  ::) ;D :P

Groetjes,
Ria

ps enne mooie draaimolen

aad

hoi ria
Zal de leeftijd zijn  ;) ::)

byeeeeeee  :)

~Natas~

Hey Aad en Lucky,

Wat een leuk filmpje van Lucky in de draaimolen  ;D
Haha heeft ze weer wat nieuws ontdekt.
Je moet de ventilator niet te hard zetten hoor anders is ze te draaierig en is kleine Lucky de weg kwijt.
Is Lucky al helemaal opgeknapt.

groetjes,

Natas

Kolkkie

Hoi Aad,

Hier eindelijk een berichtje van mij  :-[.

Zoals jullie ws al in een ander topic gelezen hebben, was Luuk niet bepaald het tamste vogeltje van het nestje.

Ik ben nu elke dag een flnike tijd met hem in de weer. Het lijkt toch wel wat vruchten af te werpen, al gaat het maar met ieniminie stapjes.
Volgens een hoop mensen moet het wel goed komen met de donder...

Luuk zat vandaag lekker te brabbelen op de kooi, dus hij laat zich wel lekker horen.
Morgen wil ik gaan kijken of ze allemaal al zelfstandig eten. Eerst maak ik de kooi schoon en vervolgens zet ik Punky en Minggu in de kamervoliere.
Zo langzamerhand moeten de kleintjes wel een beetje zelfstandig kunnen eten.

Hier nog een foto van Luuk.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

aad

ha mariska

Fijn dat het wat beter gaat ...komt best goed hoor  :)
Hier was er ook één die niet makkelijk was ..maar gaat ook goed
Shiiiiiiiiiiiiiit nu net een hoop op toetsenbord en zoals je al gehoord had was er ook weer een ei  :P
Maar het intereseert der geloof ik niks nu ..ze wil de kooi uit   :P
Ben benieuwd hoe het straks gaat als er een man is  ;)

groetjes Aad

tussen de kopjes en lepelrekje was het eitje gelegd

~Natas~

Hoi Aad en Lucky,

JA hoor er is weer een eitje gelegd.
Ik was de eerste met deze primeur toen ik Aad sprak op msn  ;D
Nu ben ik in afwachting wanneer de volgende eitjes komen en vooral hoeveel  ???
Daarom was Lucky gister was stiller dan normaal, maar ja dat zegt nu alles he  :)
Leuke foto hoor van Lucky met eitje.

Groetjes,

Natas en Joepie

aad

hoi allemaal

Zo na  telefonisch spoedoverleg met Ria Va.. oeps sorry ;D.. een blok aangeschaft !
Gisteren zoals jullie kunnen zien aan reactie Natas was er dus weer een eitje...nu was het zo Mevr wou niet meer in kooi ,maar alleen maar op een plankje tussen kopjes en lepelrekje bivakkeren :)
Dus nu een blok ..moet zeggen gaat best wel goed want ze komt er regelmatig uit en dan ff naar buiten ..kom ik in de buurt dan HUP blok in en verdedigen ::)
Enne ja Ria ik weet het ..hang hem niet aan de kooi ..maar zoals bijgaande foto,s laat zien is het blok onderheid en met dik draad vastgezet ..dus geen paniek ..ennnnnnnn mocht je wat op de foto zien wat niet door de beugel kan ,dan hoor ik het wel  ::)

groetjes Aad

aad

hoi allemaal

Lag vanmiddag ff lekker op de bank ...lucky er bij ff bij .. even later het blok in wat ik heb opgehangen !
En ze bleef er maar in ...en ja hoor eitje 2 en precies weer om 5 uur  ;)
Dus ben benieuwd of er zaterdag weer één rond 5 uur is .

Groetjes Aad

p.s Zit ze nu niet meer in hoor  :P

zazoe

Haha het broedblok van de volgende generatie...als je als valk nou nog geen hypermodern glazen blok hebt, hoor je er echt niet meer bij! ;D

Ankie

Hoi Aad

Ik heb me rotgezocht op de foto om je te betrappen op iets wat niet door de beugel kon,maar heb (helaas) nix kunnen vinden ;D. Maffe pop hoor ,die Lucky , ben benieuwd hoe het gaat als Luuk er is. Enig idee waneer?

:-*van Zazou & groet van Ankie

aad

hoi Ankie

Weet nog niet precies wanneer ,maar ik heb geen haast .
Mariska was bezig om hem wat handtammer te krijgen en echt zefstandig eten was er nog echt helemaal .maar ach we zien wel ,misschien wel beter ff wachten met zo een muts aan de leg  :D

groetjes Aad

Rox4nne

Ooooh! Lucky! Wat denk jij wel!? :-*
Wat een lieverd is het toch, en alweer eitjes ::)
Oef.. Ze kan er wat van!

LUUUUUK! KOM JE SNEL LUCKY HELPEN BIJ DE TV-EENDJES VANDAAN TE HOUDEN? ;D

Liefs,
Roxanne

~Natas~

Hey Aad en Lucky,

Wat geweldig je hebt een broedhok aangeschaft voor Lucky.
En het 2e eitje is gelegd........nu inderdaad op naar het 3e eitje  :P
Lucky is echt geweldig hoor, je hebt je handen maar vol aan haar.
En straks helemaal als kleine Luuk er ook nog eens bijkomt.
En uh Aad............wanneer een mannetjes valkje, dan kan je een nestje beginnen......Lucky is er klaar voor hoor  ;D

Groetjes en leuke foto's
Natas en Joepie