22 juli 2025, 00:38:48

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Cor_en_Petra

Heeeee Lucky!

Wat een leuke badderfoto van jezelf heb je in mijn dagboek gezet  :P

Tsja... ik herken wel een hoop dingen als ik in jouw dagboek lees. Ik wil me meestal ook niet zomaar op laten pakken, maar bij mij werkt de "schepmethode" heel goed. Van twee kanten (zijkanten) met gebogen handen onder het lijfje van Lucky scheppen en dan zittie gewoon tussen je handen klem (niet te hard knijpen!!! ;D ;D ;D )
Ben benieuwd of dat beter lukt, want elke keer de trosgierst... is wel een hele verwennerij!

Liefs van Cheeky   (en Petra)

Astrid

Hoi Aad & Lucky,

Ben bij je dagboek beland ivm de foto die je had geplaatst in
het dagboek van Cheeky, dat vond ik zo bijzonder en moest
meer zien en lezen over Lucky.

Meteen je hele dagboek gelezen, het is me er wel eentje die Lucky, wat kan die slopen zeg, en je klok   :o hoop niet voor je dat het een antieke is.

Op hoeveel procent zit je nu voor je tweede valkje ?

Groetjes,
Astrid

Ankie

Hoi Aad

Had gisteravond je dagboek helemaal gelezen,maar nog niet gereageerd. Een aantal dingen zijn erg herkenbaar.
Zazou heeft nog geen kabels gesloopt, maar is druk bezig om mijn planten te grazen te nemen .  :-\. Het word bij Zazou steeds moeilijker om hem in zijn kooi te krijgen. Hij is een van de weinige valkjes die niet van trosgierst houd ???.
Het lukt nu nog gewoon op mijn hand met zonnebloempitten,maar dan moet hij niet in de gaten hebben dat hij zijn kooi in moet en alleen aandacht hebben voor de pitten,anders vliegt hij weer weg en ik wil hem liever niet in mijn handen klemmen.Kost soms wat tijd,maar geduld moet je hebben met zo'n beestje. ;)
Je maakt hele leuke foto's van Lucky ;D. Zazou is ook ons 1ste valkje en we doen niks anders meer dan foto's van hem maken. Het zijn geweldige dieren en mijn dochters zouden er graag 1 bijwillen,maar ik vind het wel even mooi zo. Als je eens in het dagboek van Zazou kijkt (er is er 1 van Carine en 1 van Dianne,mijn dochters) zie je wat we nog meer voor dieren in huis hebben. Waarneer komt je 2 de valkje?
Ik denk dat je inmiddels wel om bent ;D :D ;D :D.
Sorry voor dit lange verhaal,maar als ik eenmaal begin ,hou ik niet meer op.

Knuf van Zazou,groet van Ankie en de rest.

Lin

He Aad

Wat heb je weer originele fotos. En doe maar rustig met de procenten dan zit je volgend jaar op 100% en dan kom je bij mij  ;D

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi allemaal

Even een kleine update .. gaat allemaal goed hier ..
Tis wel leuk als ik thuis kom .. stap uit auto van collega loop langs de woning (uit zicht) hoor ik der al fel fluiten ..tis meer gillen :D
Kom binnen .. Mevr wil er gelijk uit ...tja wat doe je dan  :)
Gisteren samen badderen ..zit op been moet ze uit de kraan lurken ..en ja hoor slippertje ..beetje erg nat ..helaas geen foto,s van  :P
En volgens mij heeft ze al een broedhok gevonden, de pot met drop hahaha
Zal nog ff wat foto,s plaatsen ..dit was het wel weer zo.n beetje .

O,ja zou het bijna vergeten  ..zit op 100 %  ;D
Ben maar overstag gegaan ..via Mariska komt er een Valkje bij ..een naam is er nog niet ..suggesties zijn welkom :P

Groetjes Aad

zazoe

Hoi Aad,

Super dat je op 100% zit!!
Ik heb de toename van de procenten steeds gevolgd, maar nog niet gereageerd, maar bij deze alvast gefeliciteerd met de toekomstige gezinsuitbreiding ;D

Moet Lucky wel even een groter zitplekje uitzoeken, want volgens mij past er in die pot geen valkje meer bij ::)

aad

ha sanne

Leuk dat je reageerd ... dan nog maar een zo,n pot kopen ..kunnen ze elkaar dan in de gaten houden:P

Groetjes Aad

Listener

Ha gezinsuitbreiding in huize Aad!

ben erg benieuwd naar het nieuwe valkje, en Lucky vast ook!
Hij krijgt een goed huis met een prive badkamer & pot drop zo te zien, alles wat een valkje wenst!  8)

Groeten,

List

Ankie

Hoi Aad

Sta er niet van te kijken ,dat je er nog een valkje bij neemt.
Leuk voor Lucky en hopelijk ook voor jou ;D ;).
Zazou gaat af en toe met Carine mee als ze in bad gaat, maar hij vindt het best eng (gierst doet nu wonderen ;D).
Hij is nog niet uitgegleden maar wie weet.....
Leuke foto's!!!!!

Knuffie van Zazou,groet van Ankie
(kan het ook kort houden ;D :D)

Kolkkie

Hoi Aad,

Wat een leuke foto's heb je gemaakt van Lucky. Vooral die foto van Lucky in de pot met drop.
Het lijkt net alsof ze dat al als nestplaats heeft uitgezocht :).

Ik ben benieuwd of het wat gaat worden tussen Lucky en het jonkie.

Om alvast in de stemming te komen hier 2 foto's van de kleine :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

~Natas~

Hai aad,

GEFELICITEERD[/color][/b]
met je gezinsuitbreiding.
Leuk hoor zo te zien weer een mooie wildkleur.
Nu krijgt Lucky er alsnog een mooi vriendje(innetje) erbij.
Tja namen waar hou je van Aad, korte namen, lange namen noem maar op.

Nou in ieder geval leuk dat je er een 2e bij neemt  ;D

Groetjes

Natas

Gerda

Hoi Aad,

Gefeliciteerd!!!

Ik heb regelmatig wat percentages langs zien komen, totdat je ze niet meer durfde te noteren. Leuk dat je overstag bent. Logisch voor zo'n doddig valkje valt toch iedereen!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey Aad

JEEHHH je krijgt een tweede. Jij bent ook snel te overhalen  :P Ik had het al gelzen bij Mariska en Ria krijgt er dus alweer een. Weet je wat het geslacht is van de wildkleur die je krijgt?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Woohoo!!! Wat een verstandige keuze! Gefeliciteerd!!! :)

Kolkkie

Hoi Lin,

Als het goed is moet het wildkleurtje een mannetje zijn. In eerste instantie had ik wat verkeerd ingevuld in de mutatietabellen (met die X 1 en X2).

Dit moet het zijn:

Ouders:
Vader=Wildkleur split voor Witmasker {X2:Cinnamon} {X1:Lutino}
Moeder=Lutino split voor Bont

Nageslacht:
Jonge man
12.5 % Lutino split to Witmasker Bont
12.5 % Wildkleur split to Witmasker Bont {X1:Cinnamon} {X2:Lutino}
12.5 % Lutino split to Bont
12.5 % Wildkleur split to Bont {X1:Cinnamon} {X2:Lutino}
12.5 % Lutino split to Witmasker
12.5 % Wildkleur split to Witmasker {X1:Cinnamon} {X2:Lutino}
12.5 % Lutino
12.5 % Wildkleur split to {X1:Cinnamon} {X2:Lutino}

Jonge pop
12.5 % Lutino split to Witmasker Bont
12.5 % Cinnamon split to Witmasker Bont
12.5 % Lutino split to Bont
12.5 % Cinnamon split to Bont
12.5 % Lutino split to Witmasker
12.5 % Cinnamon split to Witmasker
12.5 % Lutino
12.5 % Cinnamon

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006