3 augustus 2025, 01:13:28

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

hallo allemaal

zo weer ff een klein stukje opnoteren  ;)
Iedere keer weer wat nieuws te zien van Lucky ,gisteren donderdag lig lekker in bad ,en ja hoor even later de badkamer in,ff rond kijken en weer de huiskamer in.Even later toch maar ff kijken wat er te zien is (weinig hoor :D)
En ja hoor een aanloop en op rand bad en door de snelheid te water,niet kopje onder hoor .
En op dit moment ,zie bijgaande foto  :)

Groetjes Aad

robentru

Hoi Aad

hahahaha wat een leuke foto, Lucky die moe is van het badderen.
Geniet er maar van Aad

groetjes

Rob en Trudy

aad

muil korfje een optie ?????:D

aad

hallo allemaal

Zo Lucky heeft de plant ontdekt waar ik best wel blij mee was,is al een jaar of 10 denk!
Dit is het resultaat van ongeveer 8 daagjes,en dan alleen maar in de avonduren en weekend!
Het is een harde werkster,is zijn baas ook  :D
Op dit moment zit ze gezellig op linkerarm er bij ,daar volgende keer maar een foto van maken  :)

Groetjes Aad

robentru

Hoi Aad

een ding is zeker Lucky is een hovaniervalkje  :D :D
of zou zij een sloopbedrijf hebben  ::)

groetjes

Rob en Trudy

aad

hallo allemaal

Het is al weer een weekje geleden,dus maar weer wat laten horen van Lucky.Het gaat eigenlijk steeds beter ,moet nu uit gaan kijken want word nu best wel vaak gevolgd :)
Mee naar bad ,helpen met in de weg lopen als ik de vaat doe ,mee liften met stofzuigen,lopen klieren als ik met PC bezig ben en op de PC zitten
Maar wel gezellig , aanvalluhhh ;D

groetjes Aad

robentru

Haha Ad,

het is wel een valk om rekening mee te houden. Wat die allemaal uitspookt; mag je dus ook wel goed in de gaten houden ;)
Naast hovenier en sloper dus ook een vliegenier.

Wel weer een hele leuke foto.
Volgens mij hebben jullie wel giga pret samen  :D ;D

Groet, Trudy

aad

hallo allemaal

dit is van de week weer gebeurd ,zo is er iedere keer weer wat nieuws.
Blijft leuk zo,n valkje ;)

Ria

Hoi Aad,

Geweldig mooie foto Aad ! Het gaat heel super geloof ik daar bij jullie. Geniet ervan. Ik kijk uit naar de volgende foto's.

Groet,
Ria

aad

hallo allemaal

Even weer wat nieuw foto materiaal  ;D
Kan alleen nog maar toevoegen dat het steeds leuker wordt ,kan soms een uur op schouder zitten ,en der moet steeds langer gekroeld worden  ;)

groetjes aad

aad

hallo allemaal

op deze manier maar ff de beste wensen doen ;)
de schouder is wel het plekje geworden ,dus bij deze ook maar een foto (niet schrikken :D)

groetjes Aad

robentru

Hoi Aad,

waarvan schrikken?
Leuke manier om iedereen prettige dagen te wensen.
Jullie (die twee vogels op de foto) hetzelfde.

Groet,
Trudy

Ria

He Aad, He Lucky,

Wat weer een leuke foto Aad. Lucky gaat er prachtig voor zitten (net als zijn baassie). Met broef en zuslief gaat het goed. Ze hebben de baytrilkuur bijna achter de rug. Er wordt hier vrolijk gefloten en gebrabbelt dus ze hebben het aardig naar de zin. Ik heb zelf gemerkt dat ze aan het veertjes verliezen zijn. De prachtige gele veren aan Malam zijn staart zijn inmiddels verdwenen.

Groetjes,
Ria

ps ook namens malam en sunny en de rest hier een goede jaarwisseling

aad

hallo allemaal

Het is even stil geweest ,maar ik wil bij deze  even laten weten dat het goed met ons gaat ,en met name Lucky. ;)
we hebben erg veel plezier samen,poepjes ruimen,kabeltjes camera doorbijten,kooi schoonmaken,planten mollen ,wat meer stofzuigen,en er zal ongetwijfeld wel wat meer zijn.
En gisteren heb ik visite gehad ,was gezellig,maar ik kreeg de indruk dat het meer voor Lucky was dan voor mij ,zie bijgaande foto maar :D

groetjes aad          p.s dank je wel vera ;)

~Natas~

Hey Aad,

Leuk he een valkje.
Jij kan lekker de troep opruimen en Lucky maar slopen en poepen.
Ik weet precies wat je bedoeld, heb er ook zo een. En juist iets wat niet mag, is toch zo leuk om te doen he  >:(

Je hebt een hele mooie vogel Aad, en zo te lezen wordt ie steeds tammer.

Gr Natas