22 juli 2025, 00:42:16

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Lin

Hey Aad,

Ja daar ben ik weer. Wat lief die fotos!!! Ik kan ook je filmpje zien van de twee. Waarschijnlijk was ik de vorige keer te ongeduldig  :-[ Maar ik begin al te leren wie nou wie is. Luuk heeft het meeste geel heb ik begrepen. Wat een koppel zo bij elkaar. Maar dat slopen kan je niet afleren. Tja je bent gewoon niet streng genoeg.  :P

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aad

hoi een ieder

Ach Linda ik denk vaak maar zo... der zijn ergere dingen  :)
Maar over slopen gesproken ..zal ff foto opzoeken ..eergisteren deet tie het nog, op de fiets lekker muziekje erbij ...gisteren niet meer ..zie het resultaat :-[

hier nog even 2 foto,s van de slopers  :)

of is het nu toch dezelfde vogel ;D? ik weet het niet meer  ::)

Groetjes Aad

Christine

hmz nu laat je met denken aad ik zou het niet weten wie wie is maar gok er op dat het twee verschillende zijn

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey Aad en de slopers,

Wauw zeg wat een leuke foto's van Lucky en Luuk zeg.
Maar ik zie wel wie wie is hoor  ;D
Maar ze hebben wel allebei een zeer ondeugend koppie zeg.
Waarom denk je dat ik het verlopig maar bij 1 vogel laat, ik heb hier mijn handen al meer dan vol aan  :D
En Aad ook jij bedankt voor je steun  :-*

Groetjes,

Natas en Joepie

Christine

wat ben ik blij dat de mijn zich alleen bezig hielden met krantenpapier op de kast hihi die slopen ze ook heel graag maar ja wat kan je er aan doen  ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

15 juli 2005, 15:35:03 #320 Last Edit: 15 juli 2005, 15:42:26 by aad
ha allemaal

Tis beetje komkommertijd dus maar een paar foto's ;)

zo ff genieten van het uitzicht ;)

joe hoe hier ben ik  ::)

Luuk

Lucky
o ja en dees vind ik ook wel aardig was vanmorgen erugggggggggg vroeg 8)

het Braasemmermeer

Christine

oh wat mooie foto's weer en die prachtige gezichten van luuk en lucky

Agnes

Hoi Aad,

Ze zijn weer mooi hoor! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

Heee Aad,

Wat een prachtige foto's! Met name die ene van achter het gordijn met het koppie erbovenuit! (dat is toch een gordijn? ik neem aan dat ze 'm niet instopt hebt in bed?)

Tot mijn verrassing ook een prachtige natuurfoto! Dat is zeker mooi zeg... is dat je standaard uitzicht als je wakker wordt? WOW!

Veel plezier verder met je twee slopertjes!

Groetjes,
Petra

aad

16 juli 2005, 20:28:08 #324 Last Edit: 16 juli 2005, 20:29:47 by aad
ha die petra

Tis een gordijn hoor  ;)
Enne ik moet er wel ongeveer 70 meter voor lopen ,en dan zie ik dat Meer ,hier van uit huis zie ik het niet  ;)

groetjes Aad

Lin

Hey Aad,

wat een lieve foto in het gordijn. Bij mij hebben ze hier geen gordijnen en ik denk dat dat maar beter is anders blijven ze daaraan knagen. Hoe is het eigenlijk met de speeltjes in de kooi zijn die al helemaal kapot? Mooi meer heb je daar op de foto. Heerlijk om daar naar toe te gaan.

Groeten, Lin

aad

hoi

Valt wel mee met de gordijnen hoor ,en de speeltjes zijn van degelijke kwaliteit dus dat valt ook mee Linda :)
Op dit moment hebben ze ruzie .. ja moeten dus uit het zelfde bakkie eten  :P
Dit was er dus net voor geschoten  ;)

http://www.putfile.com/media.php?n=18-juili-Maandag
please be patient. ::)  tis vrij groot

deze is wat kleiner ;)
http://www.putfile.com/media.php?n=18-juili-Maandag-004

Voor de rest gaat het goed ..vanmorgen lag ik voor het eerst weer eens lang op bed (tis tenslotte vakantie) en ja hoor gefluit van kom nu je nest maar eens uit dan mogen wij ook  ::)
Dus ja dan ga ik maar !

Groetjes Aad

Lin

Hey,

Tenminste iets waar ze niet aan slopen. Lekker heh als je vrij hebt dan heb je altijd die schreeuwers die voer willen. En ik heb je filmpjes gezien!! Lekker aan het badderen met een muziekje en wat zijn ze nog heerlijk tam. Dat doe je heel goed.

Groeten, Lin

Ankie

Hoi Aad

Wat zijn ze leuk ,je valkjes ,maar het zijn wel ernstige slopers!!! Maar die foto bij het gordijn is echt heel grappig. ;D :D
Lekker he ,vakantie?

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Uitslapen en valkjes gaat ook niet zo goed samen...  ;D ;D ;D
Alhoewel, die van ons pas gaan krijsen als ze 's ochtends onze voetstappen op de trap horen... tot die tijd zijn we dus gelukkig veilig.... ;) ;D

Groetjes,
Petra