18 april 2024, 07:09:57

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

Ria

20 oktober 2004, 03:13:01 #30 Last Edit: 20 oktober 2004, 03:13:31 by Ria
Hallo Aad, Hallo Lucky,

Wat een gezellig gezicht zo, lekker met zijn tweeen zitten eten. Heeft Lucky een beetje tafelmanieren nu of smijt ze er nog alles naast.

Ben zeer blij dat het zo goed met jullie beiden gaat. Geniet er maar van. Ben supertrots op je valkje.

Groetjes,
Ria


ps: geef haar effe een flinke knuffel en met een beetje mazzel kom ik haar met een paar weken even opzoeken, en het baasje natuurlijk ook

aad

hallo allemaal

Vandaag nieuw speeltje opgehangen ,en dat hangt op neus hoogte .Dus voorzichtig dichterbij ,en ja hoor kopje naar beneden en kon haar (of hem:) ) rustig knuffellen ,met mond en neus .
Dus ria bij deze doorggegeven de knuffel

Groetjes Aad



Ria

Hoi Aad,

 :o Zo dan, wat ongelooflijk lief. Het gaat super daar bij jullie. Knuffel hem maar flink ook namens mij. Ben heel trots op Lucky. Geniet er van zou ik zeggen. Je hebt ook mooie speeltjes gekocht zag ik. En over niet al te lange tijd kom ik nog even buurten. Even kijken hoe het kleine dondertje het doet.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Aad

prachtige foto zo met je valkje
en ja geduld is een mooie zaak  ;)


groetjes
Rob en  Trudy


thalassa high tree

Hey Aad en Lucky!,
hahaha leuke foto zeg... :D :D ;D ;D ;D > :P :P ik kom een keer naar hem kijken bij je okay? Doeidoei!

aad

hallo allemaal

Ik begin nu een beetje te begrijpen waarom mijn baasje verslaafd is aan PC :)
Het is zeer interessant,vooral die muisaanwijzer :D

 

Ria

Hoi Aad,

Vandaar dat ik je zo weinig hoor. Lucky zit te internetten  :D

Groetjes,
Ria

robentru

Hahahaha Aad,
dat krijg je nu met een valkje van Ria, een pc-verslaafde ;)
Maar is wel weer een superfoto, je weet het juiste moment goed vast te leggen.
Maar zal ook lekker rustig voor jou zijn!
Ben je het kroelen van Lucky beu, dan zet je die gewoon achter de pc.

Groet, Trudy

aad

hallo allemaal

Nog even een klein stukje van de baas zelf .Gaat goed met Lucky begint steeds meer te wennen. Alleen ff vraagje ,kan aardig kroelen met hem ,maar alleen met neus en kin  :)
Zo gauw ik met hand komt is het mis ,nu van de week ,ik denk dat tie ergens van schrok ,zat tie stokstijf met een langgestrekt lichaampje en schuin kopje te kijken.Toen kon ik hem makkelijk met vinger op kopje en kinnetje aan raken en vond tie best .Even later leek het wel of tie weer door had dat er een hand met vingers in de buurt was ,want toen was het weer BLAAS :'( Geduld hebben zal het wel zijn denk ;)

Ria

Hoi Aad,

Geduld en vertrouwen winnen daar gaat het om. Maar het gaat super. Afwachten dus maar.

Groet,
Ria

aad

hallo allemaal

Zo ff klein stukje neer planten hier ,gaat steeds beter tussen ons :)
Zo als de foto laat zien!Maar zonder dollen als ik aan pc zit komt Lucky er bij ,en vreselijk in de weg lopen .Ga ik op bank liggen ,ja hoor via tafel stoel er ook bij ,en dan maar spelen met leesbril !
weer ff aan de PC ,en ja hoor via de stoel ,rug,en arm weer achter de pc :) nog ff en Lucky is ook verslaafd :D



robentru

Hoi Aad

Wat een scheetje is het toch he, je zal er nog veel plezier aan beleven.

Lucky is een brillengek  :D, Tyco heeft ook die neigingen
maar het is en blijft toch geweldig he.

groetjes

Rob en Trudy

michael

hoi aad hier je kleine neefje lache zo een site leuk al die vogels maar ik ga weer doei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

aad

hallo allemaal

Even een foto'tje plaatsen,vind het wel een leuke ;)
En ik moet zeggen het gaat langzaam maar steeds beter,als ik nu in keuken staat ,komt tie op schouder er bij zitten.
Maar ik moet nu wel uitkijken dat ik geen Luckysoep,i.p.v kippesoep heb,dus hij zal toch echt op bepaalde tijden de kooi in moeten,hoe boos tie ook is!!En het kroelen gaat ook steeds beter  ;)

groetjes Aad

robentru

14 november 2004, 22:35:52 #44 Last Edit: 14 november 2004, 22:52:00 by robentru
Hoi Aad

komt me bekend voor, kijk maar :D



En wat lijken ze op elkaar zeg ;D
groetjes

Rob en Trudy