29 maart 2024, 00:42:38

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

hallo allemaal

Ach Trudy ben niet zo nieuwsgierig van aard ,dat ik een webcam instaleerd ;) (heb er ook niet één)
Zo even gauw een trapje gemaakt voor Lucky ,liep een beetje te drempelen om kooi in te komen,beetje hoog :)
En ik kom vandaag thuis ,hokje open ,Lucky er uit ,en ja hoor gelijk de weg terug via trapje (maak er ook wel één voor je Ria!)
Moet wel zeggen tis een blazertje eerte klas ,zullen maar hopen dat het wat minder zal worden:)

Groetjes Aad

suus

Hallo,
Leuk dat Lucky maar ook jij het zo leuk hebben samen.
Enne "even een trapje gemaakt"?? Jemig de pemig zeg dat is me nog al niet ! Echt heel gaaf. Welk materiaal heb je gebruikt dan? Want de gaatjes van de treetjes moeten volgens mij echt loodrecht tegenover elkaar staan of niet?
Succes, en veel plezier nog met Lucky!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

aad

ha suus

Was niet zo moeilijk hoor 2 bezemstelen bij de doe het zelfzaak 2 stukken rond hout van 9 mm:)
beetje gaatjes aftekenen en recht boren:)
En dat is al ,2 uurtjes :)


Groetjes Aad

suus

maar die bezemsteel niet plat gemaakt aan de kant waar de treetjes erin komen?
En hoe boor je dan zo recht? ervaring of een trucje?
Bedankt voor de uitleg!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Aad,

wat een gaaf trappetje, en wat klautert Lucky daar perfect op.
Snap dat je geen webcam gaat zetten hoor.

Rob maakt de trappetjes ook altijd zelf: idd wat rondhout, aftekenen, kolomboormachine en de klus is geklaard. (Tip voor Suus ;)).

Groet, Trudy.

PS Leuk dat je er voor Ria ook eentje maakt; zal ze super blij mee zijn.

thalassa hogenboom

:D :D :D :D :D :Dach wat leuk dattie al op die trap klimt lieve foto!!! ;) ;)doeidoei ! groetjes aan lucky

samira!!!


heey aad!!!!!

leuke parkiet hoor schatje.. kom snel wel ff kijken word ook wel tijd he dat ik ff langss kom... tot snel
 xxx je liefste nichje heheh ;)

suus

kolomboormachine... ik hoor het al. Het zal bij mij wel een ladder met leuke niet horizontale treetjes worden ( :D :D) Heb zo'n lange trouwens ook nog tegoed van een tante, die ze "bij de opening" van de voliere niet op tijd kon bemachtigen. Ik denk dat ik maar eens een hint moet geven haar kant uit ;) ;). Maar voor binnen leek het me ook wel leuk. Die hele lange kost in Arnhem 8 euro dus dat is niet duur. (wel duurder dan zelfmaak natuurlijk) Dus wellicht koop ik er nog zelf ook 1 voor binnen.
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Ria

Hoi Aad,

Dat blazen dat komt waarschijnlijk door mijn saxofoon maar dat had ik je nog niet verteld.  :D

Gaaf dat je ook zo'n trappetje (nou ja trappetje) voor mij maakt. Ben in ieder geval blij dat het goed gaat met Lucky. Een pak van mijn hart. Het eerste nestje is toch speciaal.

Groetjes,
Ria

aad

hallo allemaal


Weer even een klein stukje neerplanten. Lucky begint aardig te wennen ,kom ik thuis rond 4 half vijf gelijk naar boven de kooi in en naar buiten,rondje lopen en trapje op  :)
Alleen het geblaas is niet van de lucht als ik met hand in de buurt kom:) Zal niet meevallen om hem uit zichzelf op mijn hand te laten zitten.Maar met wat tips van hier en Ria(je trapje is trouwens klaar ) zal het hopelijk wel lukken !
Ga nu maar op een stoel zitten bij de kooi en mijn hand binnenboord wortel schieten;D
Misschien ooit wel een foto daarvan:)

Groetjes Aad

aad

ooit! nou gelijk maar gedaan
zal wel veel geduld kosten:)



robentru

17 oktober 2004, 16:51:15 #26 Last Edit: 17 oktober 2004, 16:51:44 by robentru
Hoi Aad,

hahahaha zie je je geduld wordt meteen beloond!
Dus kun je ons ook blij maken met een foto  ;).
Succes verder met "opvoeden". Je kunt straks de trosgierst steeds verder naar je toehalen, vinden ze onweerstaanbaar (die trosgierst dan ;D).

Groet Rob en Trudy.

Vera

Binnenkort kom ik effe langs met kadootje voor Lucky!   :) ;)

aad

hallo Allemaal

MMMmmmmm wmwm we mmam mogen niet praten met een volle mmmmmmnmm mond:D



robentru

Hmmmm Aad.

mmmmaar datmmmm kommmmt ommmdat het hm ook zoooooo lekkerhm allemmmmmaal is!

Lekker toch zo samen :D ;D
Ik geloof wel dat jullie het goed naar de zin hebben.
Da's het allerbelangrijkste.

Geniet veel van elkaar en bedankt voor de mooie foto.

Groet, Trudy