28 maart 2024, 12:40:51

....Giertje

Gestart door aad, 3 oktober 2004, 17:35:55

« vorige - volgende »

aad

3 oktober 2004, 17:35:55 Last Edit: 2 mei 2009, 15:11:33 by aad
Hallo,

Vandaag was het dan eindelijk zover. Om 9 uur kreeg ik telefoon dat Ria onderweg was met Lucky. Tegen 12 uur arriveerde beiden hier in Roelofarendsveen. Lucky kwam rustig uit zijn vervoersbakje en heeft de kamer inmiddels doorgewandeld. Zijn favoriete plekje heeft hij inmiddels al gevonden. In de nek of op het hoofd. (gelukkig ben ik nog niet kaal dus) Na zijn eerste verkenningstocht zit hij nu bij te komen in zijn nieuwe kooi. Ik ben heel benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan. Ik houd jullie op de hoogte.



Groetjes,
Aad

moonwitch (diana)

3 oktober 2004, 21:37:32 #1 Last Edit: 3 oktober 2004, 21:38:53 by moonwitch
hoi aad

Gefeliciteerd met je mooie lucky. Is dit je eerste valkje of heb je  al eerder kennis  gemaakt met valkjes?
In ieder geval wens ik je heel veel plezier met lucky en ik blijf je dagboek volgen.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

MalaM

hiihihi leuk aad....veel geluk met zijn tweetjes ;)

Ria

Hoi Aad,

Eindelijk, eindelijk, eindelijk daar was hij/zij dan. Het was een lang ritje maar dat had ik er graag voor over. Ik weet dat Lucky een goed plekje heeft gekregen bij jouw. Gelukkig hoorde ik dat Lucky al een beetje actief in zijn kooi begint te worden en dat hij/zij zowaar van de trosgierst zit te eten die je net heel dicht bij hebt gehangen. Ik heb er alle vertrouwen in. Het komt helemaal goed. Ik wil je heel veel plezier en geluk toewensen voor jou en Lucky. Voor mij blijft Lucky toch een speciaal valkje want dit was voor mij het eerste valkje wat echt uitvloog.  

Groetjes,
Ria

Joyce28

aaah wat een leukerd,heel veel plezier met Lucky.En als dit je 1e valkje is,volgt vast snel een kameraadje voor Lucky 8) ;D

Eline Renée

gefeliciteerd Aad, mooie vogel is het. Maar hoe heet Lucky ? ::)

Marianne

Hoi Aad,

Gefeliciteerd met je niewe vriendje Lucky.
Heel veel plezier met hem maar dat gaat zeker lukken zo te zien aan die leuke foto van jullie twee.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

PieterFra

Roekoe roekoe, anee, dat is iets anders! Veel plezier er mee Aad!

aad

Hallo allemaal :)

Even iedereen bedanken voor de leuke reactie's,en antwoord op de vraag of dit mijn eerste Valkparkiet is Ja de eerste:)
Zal wel ff wennen zijn zo,n valkje maar met steun ,raad en advies van o.a Ria(ook nog bedankt voor het openen van een dagboek,ben ik reuze blij mee ;D)zal het best wel lukken.Op dit moment zit lucky op de bank TV te kijken,maar zo te zien moet ik een andere zender opzetten ,het is niet interesant zo te zien. ;D
Zal proberen regelmatig wat hier neer te planten:)

Groetjes aad







robentru

Hoi Aad,
ontzettend leuk dat Lucky nu eindelijk bij je is.
Fijn ook dat je een dagboek bent begonnen en nog wel met een foto...smelt: super dus.
Zo te horen heeft Lucky het oon geweldig naar de zin.
Hoop nog heel veel mooie verhalen te horen.
Groet, Trudy

aad

hoi allemaal

zo zal nog maar weer eens wat neer planten hier,zullen wel mensen zijn die er oprekenen:) Lucky is nu 3 dagen hier en denk dat het wel redelijk gaat :) Ria,s tip is om hem er iedere avond er even uit te halen ,nou gisteren waren we beide in de stress denk :)vanavond ging het weer wat beter ,trapje neer gezet bij een opening ,en ja hoor 10 sec later trap op en de vlucht naar de bank weer! Denk toch nu dat tie graag Tv kijkt ;D





robentru

Hahahaha Aad,
klasse hoor, al die moeite van je.
Maar naar welk programma zit Lucky te kijken? Boeit zeer om te zien....
Leuk toch zo'n valkje in huis!
Groet, Trudy

thalassa hogenboom

 ;) ;) ;)hahahha zet dan maar een andere zender op...straks springt ie op je hoofd hahah ;D

aad

hallo

Na een weekend weggeweest te zijn,vanmidag om 6.30 weer thuis ,benieuwd hoe het met Lucky is :)
Nou zo te zien heeft tie zich aardig afgereageerd denk ,misschien om dat ik weg was ?
beetje veel rommel en veertjes rond de kooi:)
Dus gelijk maar de kooi open en ja hoor gelijk de vlucht genomen ,even later maar een poging gewaagt om hem te pakken,ging redelijk,maar wat een geblaas in mijn nek !Zit nu weer in kooi ,maar zou er zo weer uit kunnen,maar zit heerlijk te eten:)

groetjes Aad

robentru

Hoi Aad,

ben je eigenlijk niet heel erg nieuwsgierig wat Lucky in het weekend heeft gedaan? Dat zou ik zeker zijn. Had je niet stiekum een camera kunnen plaatsen???
Neen hoor geintje: ben blij dat het goed gegaan is.
Haal de tijd maar lekker in met een grote knuffelbeurt.

Groet, Trudy