29 april 2024, 17:49:01

Badderen is nieuw bakje

Gestart door Paul, 16 oktober 2004, 22:10:12

« vorige - volgende »

Paul

16 oktober 2004, 22:10:12 Last Edit: 16 oktober 2004, 22:10:29 by Paul
Hallo allemaal,

Mijn valkjes willen meestal niet in bad wat ik ook probeer.
Nou hebben ze bij Marskramer een voederbakje voor de vogels buiten van geglazuurd aardewerk.
Ik had gelijk het idee om dat te gebruiken als badschaaltje en heb dat vandaag even geprobeerd.
Binkie dook er meteen op af en die vermaakte zich enorm in dat schaaltje :-)
Hier even een paar foto's van de lol die hij met de nieuwe schaal had :-)








Misschien een idee voor valkjes die ook niet in bad willen om dat te proberen je kan de schaal ook in de kooi zetten natuurlijk of ophangen aan de tralies.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Paul,

Wat een leuke foto's.
Jij verzint ook van alles zeg, vorige keer zo'n kamerfonteintje en nu dit badderschaaltje.
Goed gevonden hoor en zeker het proberen waard.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ValkFreeK

Ej Paul, leuk idee  :) alleen het lijkt alsof de valk er niet echt in kan zitten... :-/

Paul

Hoi,

Een valkje kan prima in die schaal liggen en bied ik een grotere schaal aan gaan ze daar niet in juist in kleine bakjes willen ze badderen hier.
Ze doen ook het meeste met de snavel en smeren het water over zich heen maar Binkie op de foto zat er helemaal languit in gisteren.

Groetjes, Paul

Valerie

Hoe duur zijn die badjes? Ziet er wel leuk uit! :)



Tessa

hey paul,

wat leuk zeg mijn valkjes gaan ook niet in een badje maar mijn maar ik heb zoeen waterfontijntje in de huiskamer staan die ze helemaal geweldig vinden maar denk dat ik het ook maar eens zo ga proberen

greetzz

Paul

Hoi Valerie,

Die bakjes zijn momenteel bij Marskramer 9,99 Euro niet echt goedkoop maar voor je valkjes moet je wat over hebben he :-)
Ik vond het al heel leuk dat Binkie er zo'n schik mee had.

Groetjes, Paul

Andrea

Hoi Paul,

Dat bakje is een schot in de roos bij Binkie dus :D

Mijn valkjes zijn niet te dol op badderen of natgespoten te worden. Sparkle badderde wel af en toe in het drinkbakje en maakte er een behoorlijke smeerboel van, dus ik heb laatst een overdekt badderbakje gekocht. Je hebt ook van die grote badhuisjes voor grote parkieten en papegaaien, maar deze zijn in de dieren winkel best wel prijzig (zo'n 15 euro) en ik vond het zonde om die te kopen en ze er misschien niks mee zouden doen.
Ik heb nu een badderbakje die wat kleiner is en een stuk goedkoper en hij is geheel tegen verwachting in gretig ingebruik genomen. :D

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle