16 april 2024, 06:58:15

zora mijn geelwang

Gestart door boezempje, 26 september 2004, 11:33:10

« vorige - volgende »

Roosje

Okee...dat moet ik even een paar keer lezen haha. Bedankt. Maarre...Zo'n hele bruine heb ik nog nooit ergens gezien. Is die kleur zeldzaam?

suus

Nee hoor, Cinnamon is niet zeldzaam.

Tenminste niet zeldzamer dan andere, zoals gepareld of witmasker.
De wildkleur en de lutino zie je het meest. Daarna komen mutaties als cinnamon of gepareld.
De mutaties met nog meer soorten (geparelde cinnamon witmasker etc.) zijn er wel weer minder.
Het zit er dus gewoon tussen in.
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Roosje

Okee bedankt. Vind het nog steeds super dat er op deze site zoveel mensen zijn die een hoop weten van valkparkieten, heel handig  :)

suus

Hallo Roosje,

we doen ons best!

Maar je hebt wel gelijk hoor! In het begin stond ik ook altijd met mijn oren te klapperen/ ogen te knipperen, hoe snel en hoe adequate antwoorden er altijd kwamen. Nu vind ik het al heel normaal, maar met berichten zoals die van jou, word ik er altijd nog aan herinnert. Leuk in iedergeval dat je het zo naar je zin hebt!

Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai roosje


ik kom net pas op het forum en lees dit,en dank je suus voor de vragen te beantwoorden,ik weet er ook niet zo veel van hoor van die mutatie ik ben blij dat suus je vraag heeft beantwoordt  ;D ;Dmaar je komt hier veel te weten hoor.en ik ben blij met zora maar ze is nog wel klein dus ik hoop dat ze het gaat halen.ze eet wel gelukkig,en doet verder alles wel goed.dus we wachten af.

gr essie

suus

Kom kom es, niet te bescheiden, je weet toch wel welke mutatie je hebt!!!
 :D :D :D :D :D :D.

En Roosje, ik las net ook nog even je 3e berichtje (net overheen gekekene??)over of het een rare vraag was of niet. Maar rare vragen bestaan niet!! Je kunt echt alles vragen hoor!!!
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

boezempje

hai


hahahahha suus ja de mutatie weet ik wel maar erover praten wordt weer wat moeilijker.
en ja roosje je leert hier heel veel en stommen vragen zijn er niet nee,je moet alles vragen wat je maar wilt,

suus weet ook heel veel hihihihihi he suus ;)

gr essie

Anita1

hahahahaha suus weet alles! die zit hele dagen in boeken te snuffelen.pfff echt een studiebol op gebied van valkjes gaat dat worden!
mooi ...ze is mijn vriendin! lekker handig voor mezelf hahahaa.knuff anita :D