2 augustus 2025, 14:13:22

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Cobie,

Mijn beste vriendin haar 15 jarig dochtertje heeft botkanker. Als pijn bestrijding kreeg zij ook morfinepleisters. Met de nadruk op kreeg, Het kind werd er zo misselijk van dat ze zelf zei dat ze liever wilde stoppen met de pleisters en kapot ging van de pijn dan dat ze de hele dag zo beroerd was. Zij heeft nu ook een andere manier van pijnbestrijding gekregen.

Ik vertel je dit om je iets hoop te geven dat het inderdaad hier aan kan liggen. Hopelijk knapt Daan snel weer op met andere pijnbestrijding.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Cobie

Hoi Caroline.

Oh wat vreselijk een onschuldig kind van 15 jaar zo ziek  :'( :'(.  Waar gaat het heen met onze wereld. Maar ik denk idd dat het aan de pleister ligt. Daan heeft niet meer overgegeven. Dus dat is een goed teken. En ook Daan heeft andere pijnbestrijding gekregen. En ik hoor nog niet dat hij pijn heeft. Door de pleister en daarbij geen laxeermiddel geven, gaan je darmen stilliggen dat hebben we er ook weer bij  :-\.  Dus 2x per dag laxeren en hopen dat zijn eten erin blijft en dat zijn darmen gaan werken. We blijven hopen. Hoop doet leven.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

marilyn

hoikes cobie

amai een goed teken dat daan sindsdien niet meer heeft overgegeven en ik hoop dat het zo mag blijven  ;) ik blijf jullie in elk geval volgen

groetjes marilyn

helen

he die daan en cobie.
ik ben weer bijgelezen, het is allemaal wat met jullie,
maar jullie komen hier doorheen hoor, want jullie lievde is zo sterk dat het moet gewoon.
hier gaan aankomende weekeind de afvoeren er uit en die worden vervangen door nieuwe. dus een uitnodiging volgt.
hihihihi ;D ;D ;D ;D ;D ;D
neehoor zonder dollen.
we hopen dat daan zich gauw beter gaat voelen en dat zijn darmen gaan werken.
ik hou jullie in de gaten hoor.
ookal schrijf ik niet veel.ik denk aan jullie.
dikke kus van super worm :-*

moonwitch (diana)

Hoi Cobie en Daan

Alles goed daar in het midden van het land, al weer een tijdje niets gehoord :-\.
Hoe is het met Daan en zijn been, geneest de wond al wat meer.
En hoe is het met de valkjes, geniet je nog steeds van ze.
Hopelijk laat je snel weer wat van je horen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

*Esther*

Hoi Cobie
Ik heb je een IM gestuurd. Over as vrijdag.
gr Crosser

marilyn

hoikes cobie en daan

hoe gaat het eigenlijk nog daar bij jullie ? beginnen daan zijn wonden wat te helen ? en hoe gaat het met de valkjes ?

groetjes marilyn

Valerie

Hoi Lieve Cobie en Daan,

Hoe gaat het nu met jullie? Begint Daan al weer wat aan te sterken? Gaat het zitten in de rolstoel al ietsje beter?

Ik denk aan jullie.  :-*

Mandy

Citaat van: crosser op 30 januari 2006, 20:49:41
Hoi Cobie
Ik heb je een IM gestuurd. Over as vrijdag.
gr Crosser

Ja ja, de andere valkjes komen ook al snel jou kant op hoor! ;D
Als het goed is komt Esther deze week haar primrosen bij mij halen, neemt de 2 valkjes van hier voor jou mee en de 2 valkjes van Marlies die ze binnenkort komt brengen. Nog even en dan heb je er weer wat gevleugelde vrienden bij hoor! :D

En hoe is het verder? ::)
Is de misselijkheid al minder nu?
Ik herken het ook van die pleisters, bij mij op orthopedie liggen ook wel eens mensen met botkanker. :-\
En hoe is het met de wonden?
En natuurlijk, red jij je wel een beetje...?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Gelukkig dat de misselijkheid is gezakt nu Daan i :-*s gestoptmet de morfinepleisters.

Hoop blijven houden hoor.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Cobie

Hallo Allemaal.

Hier weer wat van ons hoor  ;D. Het gaat iedere dag wat beter met Daan  :). Het overgeven is veel minder, soms nog iets. Ook gaat het zitten beter. De huisarts heeft nu fysio aangevraagd voor Daan. Hij kan zijn been niet buigen  :(.
De wonden genezen ook goed je ziet ze kleiner en ondieper worden  :). Dus kortom het gaat goed hier. Eindelijk zijn ook zijn haren gedaan  8).

Hier is Daan voor de helft klaar.

Eindelijk zijn oude koppie haar terug.

Dat is weer een ander gezicht hoor die kop met haar. Hierna nog ff scheren en hij is het mannetje weer. Wat een fotomodel is het hè. Mijn moppie  :D :D :D :D :D.

Vrijdag komen de nieuwe valkjes, ik heb nu al de kriebels in mijn buik. Weer 4 nieuwe erbij  ;D. Met de andere valkjes gaat het ook prima  :). Maar met deze kou heb ik in het nachthok wel een kacheltje voor ze aan. Ze zouden èèns ziek worden  ::). Overdag zitten ze als het zonnetje schijnt lekker buiten in de ren. En fluiten dat het een lieve lust is. Waar de èèn is gaan de andere ook. Ik denk dat sommige valkjes wel op elkaar vallen  :o. Liefde in de voillere mooi om te zien hoor.
Ik ben reuze benieuwd als de andere valkjes komen hoe het dan gaat. Ze hebben gelukkig ruimte zat. Als ze er zijn komen er natuurlijk foto`s. Ik hou jullie op de hoogte. En met mij gaat het prima. Ik kan de hele wereld weer aan.

Groetjes Cobie.

[/glow]

moonwitch (diana)

Hoi Cobie

Fijn te lezen, al die positieve berichten.
Ben heel blij voor jullie dat Daan weer vooruit gaat.
Morgen is dus de grote dag dat je er nog 4 bij krijgt, spannend weer hoor.
Hopelijk heb je morgen weer foto´s van je nieuwe valkjes.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

marilyn

hoikes cobie en daan

hééééééé wat goed nieuws zeg  :D de wonden van daan die stilletjes aan beginnen te genezen, dan algauw beginnen met fysio en dan nog 4 valkjes erbij  :D ook ben ik blij dat ik weer iets hoor van jullie, ik heb al vaak aan jullie gedacht

groetjes marilyn

Irene

Hoi Cobie,
fijn om weer eens een lekker positief bericht te horen van jullie kant. Hopelijk blijft als zo zonnig voor jullie vanaf nu!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Cobie

Hoi Allemaal.

Vandaag is de grote dag  ;D ;D ;D. Er komen 4 nieuwe valkjes deze kant op. Alles is al gereed voor mijn nieuwe schatjes.
Het fototoestel staat al klaar  :D. En in de voillere weten ze ook dat er 4 nieuwe bewoners komen. Het lijkt het Big Brother Huis wel  ;). Alleen hoeven ze hier niet te stemmen. Ik hou jullie op de hoogte. De verpleegster komt zo voor Daan. Dus moet ik weer klaar zijn tot straks.

Cobie.

[/glow]