3 augustus 2025, 18:50:42

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Cobie,

Wat fijn om te lezen dat Daan weer wat aan komt. Vandaag komen er weer wat valkjes bij in je voliere :D

Ik raakte ook behoorljk emotioneel door het gedicht van Nel en ook m'n vriend Jan, zei potver wat kan Nel toch verschrikkelijk goed dichten.

Ik kom snel weer lezen hoe de valkjes bevallen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes cobie

in jouw plaats zou ik me waarschijnlijk ook als een klein kind voelen die jarig is want ik voel me nu al zo gelukkig dat iedereen zoveel moeite doet voor jullie, dat hebben jullie echt wel verdient na alle narigheid die jullie te verwerken hebben gekregen  ;) dus geniet maar van jullie bezoek en van de valkjes die jullie aangeboden krijgen  :D

groetjes marilyn

aad

Citaat van: Cobie op 15 januari 2006, 10:13:47
Hoi hoi.

Vol verwachting klopt mijn hart. Ik heb nog nooit zo naar bezoek uitgekeken als nu. Ik lijk wel een klein kind die jarig is.
Tot straks.

Groetjes Cobie.

Dat duurt ook toch niet zo lang meer  ;D ;D

moonwitch (diana)

15 januari 2006, 11:37:29 #888 Last Edit: 15 januari 2006, 12:06:49 by moonwitch
Hoi Cobie en Daan

Je valkjes komen er bijna aan.
Dit zijn de lieve mensen die ze voor jullie brengen.

Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Cobie

Jaaaaaaaa ik ken ze. Ik hou het bijna niet meer van de spanning.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

moonwitch (diana)

15 januari 2006, 12:04:26 #890 Last Edit: 15 januari 2006, 12:21:31 by moonwitch
Hoi Cobie

Ik denk dat ze over een uurtje of zo bij je zijn.
We hebben lekker zitten kletsen met elkaar en die foto die je zag heb ik snel gemaakt en verkleind en op je pagina gezet.
En dan hier een foto van mezelf ( niet de mooiste maar wel net gemaakt), bij de voliere waar je valkjes uitkomen.

Ik heb nog een verassing voor je mee gegeven aan Olga en Hans.
Heel veel liefs diana
ps, maak je nog een paar foto's als ze bij je in de voliere zitten.
R.I.P. Boomer 15-11-06

marilyn

hoikes diana

hé lief van jou dat je hier wat foto's plaatst zodat wij ook kunnen meegenieten van de gebeurtenissen van vandaag (of mooier gezegd van de prachtige reis van jullie  voor cobie en daan)   :D

hoikes olga en hans

wat leuk dat jullie dat eind willen rijden voor cobie en daan  ; :D

hoikes cobietje

laat ons eens weten wat die verassing is die diana meegegeven heeft aan olga en hans hé ik ben dolbenieuwd  :P alsook naar de foto's die diana gevraagd heeft om te plaatsen  ;)

in elk geval veel plezier vandaag  ;)

groetjes marilyn

gonnie

Hoi Cobie en Daan

Wat schijnt er een grote zon bij jullie vandaag , heerlijk  en wat ontzettend fijn dat er nog veel van zulke mensen zijn , die iets voor een ander over hebben zonder moeite.
Ik wens jullie een hele fijne tijd met z n alle. en inderdaad willen we graag foto s zien.
Groetjes Gonnie

Cobie

Hoi Allemaal. En Speciaal Diana.

Oh mijn god wat een verassing zeg. Ik wist niet wat ik zag  ::) ::) ::) ::). Je had gezegt 3 valkjes en het zijn er 5  :o :o :o. De èèn nog mooier dan de ander. Ik heb echt met mijn mond open staan staren naar de valkjes. Ik vergat gewoon Hans en Olga iets te drinken aan te bieden. Maar dat is ondanks alle cmmotie toch gelukt  ;D. Samen met Hans heb ik de vogels in mijn voillere gedaan. En het is prachtig om te zien. En om te horen. Ik zit nu in mijn voorkamer en hoor de valkjes  :D :D :D :D. Niks gen ellende met de andere valkjes alsof het al jaren bij elkaar zit. Ik ben zo gelukkig. Maar ik plaats geen foto`s. Anders worden jullie jaloers  :P.

Tussen de tralies door zie je Daan.

Nog steeds binnen.

Lekker rondkijken.

Nog even en we gaan naar buiten.

Ben ik geen schatje?

Het buitenleven.

Er is weer leven in de brouwerij.

Nou wat vinden jullie ervan?????????
Ik ben er zo blij mee. En het kleine scheetje fluit al als hij mij ziet  :D :D :D. Dolgelukkig ben ik echt waar. Ik loop nu graag naar buiten in de kou. En als ik dan de valkjes zie word ik weer zo warm van binnen. En dat dankzij jullie  :-[.
Diana, Hans en Olga ik kan jullie niet genoeg bedanken.
De  :'( lopen over mijn wangen maar nu van geluk.
Heel veel dank lieve schenkers en brengers van mijn nieuwe mooie en lieve schattige nieuwe valkjes. Ik zal goed voor ze zorgen.

Heel veel dikke kussen van Cobie.

[/glow]

moonwitch (diana)

Hoi Cobie en Daan

Hahahaha leuke verassing he ;D.
Heb de hele tijd gewacht op je berichtje en ik ben heel blij dat je ze mooi vindt.
Ja ik had gezegd 3 wildkleurtjes, maar toen dacht ik je, moet toch wat meer kleur krijgen in je voliere, vandaar die lutino en die cinamon.
Ik denk dat het popjes zijn, die cinamon weet ik zekers dat het een popje is, bij die lutino weet ik het nooit zeker.
Ik wens je er in ieder geval heeel heel veel plezier van en geniet er maar lekker van, het is je van harte gegund.
Alleen jammer dat ik alleen maar valkjes kweek anders had ik Daan ook vogels kunnen geven.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Cobie

Hoi Diana.

Ik wist echt niet wat ik zag. Zo mooi en lief. We zijn hier ontzettend blij mee. Nogmaals bedankt.

Groetjes Cobie.

[/glow]

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

We zijn net terug en het eerste wat ik heb gedaan is jullie site opzoeken  ;D. Wij vonden het heel leuk om naar jullie deze valkjes te brengen. Even te kletsen met elkaar en vooral dat we jullie samen hebben gezien, jullie zijn 2 ontzettende lieve  sterke kanjers.
Dat jij kan gaan genieten van weer meer gezelligheid buiten van je valkjes  :D.
Jullie samen heel veel geluk en tot de volgende meeting.

Liefs van Hans en Olga.

Hallo Diana,

Wat leuk dat we jou ook hebben leren kennen en je verrassing was/is zeker geslaagd  :D, maar dat heb je al aan de foto's kunnen zien.
Leuk dat wij ook op de site staan, zo kunnen andere zien hoe wij er uit zien  :o :o  :D :D.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een leuke valkenbende heb jij weer buiten zitten zeg :o.
Je zult van het voorjaar zeker beauty's van jongen krijgen ;D.

Hoeveel valkjes heb je nu buiten in je voliere zitten??
Ik ben een beetje erg te tel kwijt *schaam*.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

marilyn

hoikes cobie en daan

wat prachtig zeg die valkjes en die verassing !!!!!!! geen 3 valkjes maar 5 !!!!!! goeie hemel wat lief van diana zeg en ook heel erg lief dat olga en hans ze zijn komen brengen  ;)

hoikes diana, olga en hans

bedankt dat we hebben mogen meegenieten van dit avontuur en de verassing van cobie en daan  :-*

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Coibe,

Ik heb genoten hier. Het leek wel een stripverhaal. En wat leuk dat ik nu ook gezichten zie die achter de namen zitten. :D

En wat een verrassing, 5 stuks. Wat een kanjers he. De chauffeurs en de gevers.

Heerlijk dat we vandaag hebben mogen meekijken en lezen.

Geniet maar lekker van je gevederde vriendjes.

Groetjes, Nel :D :D :D