4 augustus 2025, 00:21:26

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Cobie

Hallo Allemaal.

Nou we hebben een topdag gehad hoor. We zijn naar Zeeland geweest, naar de Deltawerken. Daan wilde dit altijd nog èèns zien. Heel interessant allemaal. Ook een boottocht gemaakt.
Kijk maar op de vlaggenmast geen valk maar een zeemeeuw.
Maar de meeuw leek op mijn Cyclo.

Lijkt op mijn Cyclo.

We zijn in een windmolen geweest met winden van 170 kilometer per uur. Zo hard kan ik ze niet laten  ;D.
In een walvis zijn we ook geweest. Er waren zandsculpturen. Echt een onvergetelijke dag hebben we gehad.
Natuurlijk iets gedronken.

Daan en Marcel.

Daarna zijn we nog uit eten geweest. Dat was toch lekker. Alles was al geregeld door Marcel. Maar zoiets is niet goed voor mijn nieuwschierigheid hoor. Maar het was het zeker waard. Om 22.00 uur waren we pas weer thuis. En moe maar voldaan lagen we een half uur later op bed.
Marcel bedankt voor de onvergetelijke dag  :-*

De huisarts gaat voor ons achter Utrecht aan. Ook hij vind het geen stijl. Ook gaan we nu om de 4 weken naar hem toe om dingen te bespreken. Hij zorgt voor hulp waar het nodig is. We kunnen dan als we willen 24 uur per dag hulp krijgen. En als het moet kan het halve ziekenhuis naar ons huis gebracht worden. Zoals een bed, voeding, infuus, zuurstof en ga zo maar door. We willen ook graag dat Daan thuis kan sterven.
Maar we zijn positief en gaan verder met leven. We zien wel wat er verder op ons pad komt. Onze liefde voor elkaar maakt ons sterk. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Lin

Fijn dat jullie nog van die mooie dingen kunnen doen. Echt genieten voor beiden zoals ik lees.

En goed dat de huisarts zich zo inzet, dat mag ook wel.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Wat een mooie foto's! Leuk om te weten dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben. :)
Goed dat de huisarst zoveel voor jullie regelt.

Knap om te zien hoe sterk jullie je houden.

Kirsten

Hoi Cobie,

Klinkt als een onvergetelijke dag, wat heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. mooie foto inderdaad en de liefde voor elkaar, kan ik elke keer weer in je tekst voelen,.
prachtig en heel bijzonder.

Fijn dat jullie huisarts jullie zo kan steunen, ik hoop dat ie het ziekenhuis die jullie zo laten wachten flink op z'n donder geeft

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

He Cobie,

Te gek dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad. Lief van Marcel. Marcel, een kus van oma Nel  :-* ;D.

Mooie scherpe foto's ook. Je zou wat vaker foto's moeten plaatsen Cobie, kunnen wij meegenieten  ;)

Heerlijk dat jullie de huisarts achter jullie hebben staan. Zo'n pion hebben jullie nodig. Hij weet de weg en komt er verder mee dan jullie. Heel goed.

Nou Cobie, als je op deze dag ook een gedicht wilt hoor ik het wel, dan ga ik er even voor zitten.

Groetjes en lekker nagenieten hoor, hou vast die dag.

Doei, Nel :)

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Wat fijn dat jullie zo'n onvergetelijke dag hebben gehad en volgens mij zie jij bijna in elke vogel wel iets van een valkje  ;D.

Het is ook heel fijn dat jullie huisarts voor jullie klaar staat en dat hij bepaalde dingen als ze nodig zijn kan regelen.
Geestelijke steun is ook heel belangrijk, net als het lichamelijke.
Blijf genieten van alle mooie momenten samen.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hoi Nel.

Jaaaaaaaaaa gedicht. Ik geniet daar zo van.

Cobie.

[/glow]

Rianne

Hoi,

het zal wel wat rust geven, nu je weet dat de huisarts erachteraan gaat. Die weet precies wie hij spreken moet.
Jullie hebben het getroffen met het dagje uit, alles geregeld, zelfs het mooie weer! :)

Ankie

Hoi Cobie en Daan

Het is inderdaad heel fijn dat jullie huisarts een hoop voor jullie doet . Neemt een hoop geregel voor jou weg Cobie. Hij weet precies wat je nodig hebt eventueel. Ik heb het met mijn schoonmoeder gezien. Haar huisarts deed ook alles voor haar en voor ons en dat is voor ons een grote steun geweest.

Heerlijk dat het dagje uit zo prettig is verlopen.Put je weer kracht uit.

Ik wens jullie heel veel sterkte en probeer te genieten van de momenten samen.

Groet van Ankie

bobbie

30 augustus 2005

Een verrassing, wat gaan we dan doen?
Moet ik laarzen aan of een open schoen?
Marcel, kan je niet meer vertellen over die dag.
Wat het ook wordt, ik verlang naar een lach.

Zeg Marcel, moet mijn paspoort mee?
Gaan we naar de bossen of gaan we naar de zee?
Gaan we de stad in of wordt het een boottocht?
Is dat misschien te ver gezocht.

Eindelijk is die dag aangebroken, we weten nog niet wat we gaan ondernemen.
We mochten allemaal een plekje in Marcel zijn auto claimen.
Wauw, richting Zeeland beginnen we te merken
en voor we het weten staan we voor de Deltawerken.

Wat indrukwekkend, wat ontzettend lief van Marcel om dit te organiseren.
We genieten ervan en zijn ook nog wat aan het leren.
Hoe dat in zijn werk gaat.
voor we het weten is het al laat.

Wij dachten: dit zal het dan zijn
Nee nee, Marcel had nog meer in petto en dat vonden we fijn.
Want we gingen ook nog varen met bovenop
de dubbelganger van Cyclo in top.

Na het aanmeren aan de wal
merkten we dat we honger kregen van dat al.
We gingen heerlijk eten, had Marcel ook geregeld
dat moet ook worden vermeld.

Zandsculpturen hebben we bewonderd
een windmolen bekeken, echt een snelheid, daardoor werden we overdonderd.
Een walvis zijn we ook nog even binnen gegaan
Ja, daar sta je van te kijken, daar kijk je raar tegenaan.

Aan het eind van de dag waren we moe maar voldaan.
Lieve Marcel, wat lief dat je dit hebt gedaan.
Dit was onvergetelijk en daar waren we aan toe.
Nu gaan we naar bed want we zijn doodmoe.

Groetjes, Nel :)

Valerie

Heel mooi Nel!

Ze moesten jou een prijsuitreiking geven voor de mooiste gedichtenschrijfster!  :)

Cobie

Hoi Nel.

Bedankt weer hoor. Wat doe je dat ontzettend goed. Je verdient zeer zeker de eerste prijs voor dichten. Ik geniet daar echt van. En ik print ze uit en ze komen in lijstjes te hangen. Je bent een topper.

Dikke  :-* van Daan en Cobie.

[/glow]

bobbie

Dank jullie wel voor de  :-*, ik heb gelijk 2 natte wangen ;)

Cobie, als er iets niet klopt hoor ik het wel he. Dan verander ik het.

groetjes, nel :)

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Wat een mooi gedicht weer voor jullie.

Nel, we vinden het knap zoals jij het in dichtvorm op papier kan zetten en dat je Cobie en Daan daar zo'n plezier mee doet   ;).

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Rinske

Hoi Cobie en Daan,

Jeetje zeg wat een verhalen, ik heb echt zo ontzettend veel bewondering voor jullie!!!!
Wat ontzettend fijn om te weten dat er zoveel mensen achter jullie staan en jullie kunnen helpen in wat dan ook op dat moment nodig, niet alleen de huisarts (wat natuurlijk geweldig is) maar ook zeker zo iemand als Nel, wat een mooi gedicht zeg!!!!! Ik vind t zo knap dat iemand gevoelens zo mooi in woorden kan omzetten, wauw ;)

Nou ik wens jullie heel veel liefs en kracht toe samen!!!!!
En geniet met de volle 100% van elkaar en de mensen en dingen om je heen,maar zoals ik t allemaal gelezen heb gaat dat wel goed komen.

Ik ken jullie dan nog niet echt (ondanks al het leesvoer) maar toch een hele dikke knuffel!!!!  :-* :-*
Rinske