4 augustus 2025, 18:07:30

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

marianca.

Mag ik heel even in je armen
      of heb je het te druk?
Mag ik je schouder even lenen,
     want de mijne die is stuk

Mag ik heel even in je armen
     of heb je nu geen tijd?
Mag ik je schouder even lenen,
want ik moet mijn tranen kwijt

Mag ik heel even bij je schuilen,
      of heb je nu geen zin?
Misschien kan ik dan eindelijk huilen,
     want ik stik er bijna in

liefs

marianca

Lin

Hey,

Wederom een mooi gedicht  :)

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi,

Ik ben blij dat hier steeds meer gedichten verschijnen, Cobie zal daar erg blij mee zijn.

Heel mooi Marianca  :)

Groetjes, Nel

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Wat goed van Daan om zo op zijn manier, voor jou dit te regelen met een autotje. En wat een mooi idee heeft hij  bedacht al voor op zijn steen en dat jullie later weer samen zo bij elkaar komen. Hij denkt al veel verder en vooral aan jou.
Ik kan me voorstellen dat jij dit niet trekt en om dit toch samen te doen heb je heel veel moed nodig. We kunnen wel zien dat bij jullie heel veel liefde zit.
Ik hoop toch zo dat die steen van Daan nog heel lang weg zal blijven.
We hebben ontzettend veel bewondering voor jullie.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Agnes

Hoi Cobie en Daan,

Ik volg jullie al een hele tijd, maar heb nog nooit gereageerd. (durfde en kon het op de een of andere manier niet)

Ik wens jullie ontiegelijk veel sterkte en liefde toe :-*

Hier een paar regels waar ikzelf altijd veel mee heb:

Mijn herinnering bewaard
    wat ik niet vergeten wil....
      De minder leuke dingen
        verdwijnen diep binnenin...

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Marianne

Hoi Cobie en Daan,

Ben benieuwd wat de uitslag vandaag is....... ik hoop een beetje positief.

Mooie gedichten... daar kan je veer steun uit putten...geweldig hoor Nel.

Wat moedig is de Daan toch.
Zo veel regelen terwijl je je toch niet al te best voelt.
Maar voor Daan waarschijnlijk een hele steun dat hij dit allemaal nog samen met je kan regelen.

Het allerbeste samen.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Cobie

Hallo Allemaal.

Wat zijn jullie toch allemaal lief, en zulke mooie gedichten.
Ik kan er nu en later veel kracht uit halen. Bedankt hoor  :-*.

Daan word doorgestuurd naar Utrecht. De medicijnen waar hij eventueel voor in aanmerking komt worden door ons ziekenhuis niet vergoed. Dit zit ivm budget. Er word een afspraak voor ons gemaakt. Het zit door zijn longen, maar dat schijnt normaal te zijn . De grootste plek in zijn longen is 2 cm. Het schijnt gelukkig niet hard te groeien. Dit halen ze uit zijn bloed. De internist blijft maar verbaasd dat Daan niet afvalt en niet moe is. Het is wel een goed teken natuurlijk. Ik prop mijn kereltje wel vol hoor  :). Mannen zijn net kliko`s trap ze op hun poot en hun bek gaat vanzelf open  ;D.
De afspraak met de professor in Utrecht word door het ziekenhuis hier gemaakt. En hopenlijk kunnen we daar dan over 14 dagen al terecht. En misschien kunnen ze daar meer.
Weer wachten dus maar met opgeheven hoofd.
Ik ben vandaag door de scanner geweest. En tussen 4 en 5 gebeld voor de uitslag. Nou geen telefoontje gehad dus. Volgende week zelf er maar weer achteraan. En van zulke dingen word je nou echt vreselijk moe overal zelf achteraan gaan. Je kunt lief zijn boos worden schelden niets helpt.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Rianne

Hey Cobie,

wat vreselijk is dat als je niks hoort. Nu zit er nog weer een weekend tussen, kan me voorstellen dat je humeur er niet beter op wordt.
Sterkte ermee...

Olga en Hans

Hoi Cobie,

Moed houden hoor, ook al is het heel vervelend dat je zelf er weer achteraan moet.
Hoop dat jullie gauw bericht krijgen wanneer Daan in Utrecht terecht kan, we blijven duimen dat ze daar iets vinden dat Daan kan helpen.

Liefs Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Valerie

Jeetje, nou laten ze jou ook nog wachten op de uitslag. Hopenlijk is die uitslag wel goed. En ik hoop dat Daan snel in Utrecht terecht kan. Al dat lange wachten....
Jullie houden er echt wel de moed in, dat vind ik erg knap van jullie. :)
Ik heb een hele mooie tekst in mijn gedachte die bij een heel mooi nummer past, geeft mij telkens opnieuw tranen in de ogen als ik het beluister: Our Farewell van Within Temptation. Ik weet niet of je dat kent?

Groetjes,

Valerie

Lin

Hey,

Nou wat onbehoorlijk dat ze niet bellen. en gelukkig dat de plek in zijn longen niet heel hard groeit.

sterkte!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marianca.

Hallo Cobie en Daan,

Hoe gaat het met jullie?Iedere dag kijk ik of er iets is veranderd en denk veel aan jullie.Is alles met Daan naar wens(zover dat al mogelijk is)en met jou ook Cobie?

Veeel liefs
marianca :-*

Cobie

Hoi hoi.

Ja hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Maandag belt de vaatchirurg mij voor de uitslag van de scan. En voor Daan zitten we te wachten op een oproep voor Utrecht. Dat moet niet te lang gaan duren want dan bel ik zelf wel ff.  Maar Daan voelt zich goed, zijn eetlust is ook nog enorm. Hij valt niet af en is ook niet snel moe. Als je hem ziet zou je niet zeggen dat hij zo ziek is. Wel is hij wat prikkelbaar. Maar dat neem ik op de koop toe. Als de valkjes wat rumoerig zijn kan hij zo boos worden. Hij heeft nog 1 week vakantie, dus hopen we op goed weer dan kunnen we nog wat gaan doen. En daarna zien we wel weer. We houden onze kop omhoog en onze schouders eronder. En wachten maar af hoe het verder gaat. Als ik zo naar hem kijk doet mijn hart zoveel pijn. Maar hopelijk kunnen we gauw naar Utrecht en misschien al starten met medicijnen. Als ik meer weet of de situatie veranderd laat ik jullie dat natuurlijk horen.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Het is inderdaad gewoon niet voortestellen dat Daan zo ziek is, als hij  zo goed eet en er als een beer uitziet, maar de buitenkant zegt niets over hoe het van binnen werkt.
Jullie weten, helaas, dat het van binnen anders is. Weet je al wat van de vaatchirurg, hoe het met jou benen gesteld is?
We blijven jullie volgen, hoor, alleen ben ik niet zo veel meer op het forum.
Genietse nog van jullie laatste week vakantie, gelukkig nog een paar dagen mooi weer.

Groetjes Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hallo iedereen.

Mijn vaten zijn bij de aanhechtingen erg dun. Maar daar is niets aan te doen. Ja stoppen met roken, daar worden mijn vaten ook niet dikker van  :). Nu moet ik naar een orthopeet of neuroloog. Dit word nog besproken met de huisarts. We blijven ziekenhuisklantjes op deze manier. Uit Utrecht ook nog niets vernomen. Ik denk dat ik daar de huisarts ook maar achteraan stuur. Het gaat me allemaal te lang duren. Geduld is een schone zaak maar mijn geduld raakt nu echt op. Maar meer kan ik ook niet doen, boos worden helpt ook niet. Momenteel zie ik het echt ff niet meer zitten. Maar dat komt wel weer terug. Hopenlijk binnenkort goed nieuws.

Groetjes van Cobie.

[/glow]