5 augustus 2025, 04:54:17

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Cobie en Daan,

Het wordt dus een spannende week voor jullie.

Ik zal voor jullie duimen dat het voor jullie beiden gode uitslagen zijn.

Na mijn vakantie zal ik meteen hier komen kijken ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

bobbie

Hoi Cobie,

Vind ik helemaal niet gek dat je nerveus en angstig bent. Je hebt altijd vertrouwen gehad in je lichaam, ook Daan. Dat vertrouwen is flink geschaad door zijn ziekte.

Jou kennende (door je berichten te lezen) heb je een zeer positieve instelling. Probeer dat vast te houden (valt niet mee, ik weet het).

Allebei heel veel succes en ik hoop dat het allemaal zo positief uitpakt dat jullie een te gekke trouwdag zullen hebben (hoeveel jaar getrouwd dan?)

Ik denk aan jullie.

Groetjes, Nel :)

helen

ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest.
ik duim voor jullie dat het goed zal gaan bij jullie. echt.
kan jij het een beetje uithouden met die kousen en de warmte??
en daan, hoe zenuwachtig is hij?? of laat hij niks merken en is hij 8) maar daar kan jij wel doorheen breken he, voor jou geen probleem.
ik denk aan jullie en laat het weten zodra je iets weet.
groet wormpje. :-* :-*

Marianne

Hoi Cobie,

En hoe was de eerste uitslag?
Voor de andere nog maar 2 daagjes wachten.......
Ben benieuwd.

Groetjes Marianne

ps: Alvast een hele leuke trouwdag a.s. vrijdag.

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Cobie

Hallo Allemaal.

Bedankt voor jullie lieve reacties, zoals altijd reageren jullie weer even spontaan.
Ik moet 5 augustus onder de scanner door, er zit ergens een vernauwing in mijn bloedvad. Maar de vaatchirurg weet niet waar  ???. Zoeken we ff op  ;D. Daan blijft zoals altijd een koele kikker, maar ik doorzie hem wel  :). Stille wateren hebben diepe gronden.
Vrijdag zijn we alweer 22 jaar getrouwd  8). En we worden steeds gelukkiger met elkaar  ::). Of lijkt dat maar zo  :o.
Des te meer het naar vrijdag gaat des te zenuwachtiger wordt ik. Als de uitslag goed is  :-* ik spontaan de chirurg.
We blijven moed en heel veel hoop houden wat de toekomst ons ook brengen moge. Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke  :-* van Daan en mij.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

marianca.

Hallo Daan en Cobie,

Ik zal aan jullie denken vrijdag en hoop dat de uitslag alleen maar goeds is voor beide!

Kussiesssss :-*

Trouwens Cobie..is die chirurg wel een beetje een SPETTER :P..als jullie een hele goede uitslag gaan krijgen kussss jij hem waarschijnlijk meer als 1x  ;D

groetjes
marianca

Gerda

Hoi Cobie en Daan,

Ik wens jullie voor morgen:

Een goede uitslag
                  en een gezellig trouwdag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Gerda

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

De uitslag voor Daan blijft voor jullie nog even spannend  en bij jou weten jullie dat er ergens  ??? een verstopping zit. Hopelijk komt dat 5 aug. voor de dag en weet je dan wat ze er aan kunnen doen of hoor je dat dan ook?

Vrijdag is jullie trouwdag en hoop dat jullie van die dag volop kunnen genieten en jullie geven elkaar maar een dikke  :-*,
maar zo jullie te zien zit dat wel snor.
Ook van ons alvast de hartelijke felicitaties  :-*.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hallo Allemaal.

Ik had onze trouwdag wel ff hèèl anders voorgesteld  :-\.
De uitslag van Daan is niet goed. Hij heeft weer uitzaaiingen in zijn lymphklieren en zijn longen zijn ook aangetast. We kregen de boodschap om maar te genieten van de tijd die we nog samen hebben. Er word gesproken over maanden, en geen jaren  :'(. Dit verschrikkelijke nieuws had ik nooit verwacht, mijn wereld is ingestort. Mijn allerbeste maatje raak ik binnenkort kwijt. Nu kun je een begrafenis gaan regelen in plaats van leuke dingen. Het was ook ontzettend moeilijk om het slechte nieuws aan onze moeders te vertellen. Maandag hebben we nog wel een gesprek met de internist. Waarschijnlijk krijgt Daan nog chemo, dit is rekken en niet beter worden. Nu is hij er nog vrij nuchter onder, maar de klap zal wel komen. Hij staat tenslotte met èèn been in zijn graf. Nu jank ik de tranen uit mijn kop maar dan moet ik weer sterk zijn en genieten van de dagen die we nog samen hebben. We proberen er het beste maar van te maken. En kijken wel waar ons bootje strand. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van ons nog korte leven samen.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Brede W

Hoi Cobie,

@#$#@$#$#*&, hier zijn geen woorden voor!!!! Wat een vreselijk nieuws!!!
Ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen, behalve heeeeel veel sterkte voor jullie allebei!

Groetjes,
Wendy.

zazoe

Hoi Cobie,

Ik ken je niet zo goed, maar ik kreeg van je bericht een brok in mijn keel. :(
Ik kan niks zeggen waardoor je je weer beter gaat voelen, maar ik leef met je mee.
Ik merkte aan je berichten dat je een positieve instelling hebt, zelfs na wat jullie al hadden meegemaakt.
Dit zou niemand mogen overkomen.
Heel veel sterkte.

Liefs, Sanne.

marianca

Lieve Cobie en Daan,

:'( :'( :'( :'( :'( dit kan ik alleen maar met jullie delen.Het si gewoon heel oneerlijk lieverds :'(

liefs
marianca

patty_dordtse valkjes

hallo,

er zijn geen woorden om je te troosten alleen de dagen weken en maanden die je nog met elkaar gaat hebben is natuurlijk de tijd waarvan je gaat genieten.
ook de zware dingen tellen wel mee en de chemo's,maar lieverds geniet echt van elkaar de kleine dingetjes is al genoeg.
ik kan erover mee praten en mijn tranen schieten nog steeds vol bij de ged8tes.
wens jullie heel veel sterkte toegenwenst en geniet van elkaar enorm.

patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Lique

Hoi Cobie en Daan,

Met zó blij te zijn met mijn zwangerschap, lees ik opeens dit trieste bericht :-\
Wat een ontzettende ellende moeten jullie meemaken.
Zoveel tranen en zoveel verdriet hebben jullie gekend. En het houdt maar niet op :'(
Ik hoop dat de artsen ongelijk hebben in de levensduur van Daan. Je hoort het wel vaker dat iemand al 'opgegeven' is, en toch nog járen leeft. Dat hoop ik maar.

sterkte...

groetes Lique

Mandy

Het is niet waar! :o
Ooo wat erg, verschrikkelijk gewoon. :(
Jullie hebben al zoveel pijn en verdriet gehad en er zo hard tegen gevochten en nu is de strijd dus verloren... :-\
Ik zie en hoor het op mijn werk maar vaak genoeg maar ook dat ze het wel eens mis hebben.
Zo zou de moeder van een goede vriend van ons nu ip niet meer leven, maar ze leeft een jaar na de diagnose nog steeds, ze ziet er zelfs goed uit, ongelooflijk.
Dus geniet inderdaad van de tijd die je nog samen hebt, hopelijk is het meer en langer dan je denkt.
En meer dan te zeggen; veel sterkte, weet ik nu ook niet... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl