3 augustus 2025, 23:39:33

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Christine

Wat leuk dat alles zo goed gaat met Daan!! Ik zal blijven duimen dat alles heel vlug inorde komt!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Ik lees dit nu pas. :-\

FEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT,

Daan thuis vandaag. Heeeeeeeeeeeerrrrrrrlijk. Het mooiste kado in je leven, je poepie thuis op je verjaardag. :D

Daan zal vanavond wel moe zijn. Verwen hem maar lekker.

Ik ben heel blij voor jullie.

Groetjes, Nel :D

marilyn

hoikes cobie en daan

daan veel beterschap en mooie momenten bij deze feestdagen  ;)

cobie gelukkige verjaardag en geniet maar van deze dag samen met daan  :D

groetjes marilyn

es

Hoi Cobie en Daan,
Heel fijn dat Daan naar huis komt en Oud en Nieuw lekker thuis kan vieren. :D
Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid toe en een goed 2006. :-*
Liefs van Esther

marga

hoi cobie en daan
heel veel gezondheid wil ik jullie de komende tijd  wensen
geniet er maar flink van
jullie hebben het verdiend
groetjes marga

Andrea

29 december 2005, 12:00:10 #770 Last Edit: 29 december 2005, 12:02:22 by Andrea
Hoi Cobie en Daan,

Wat een geweldig nieuws! Het is het fijnste gewoon thuis te zijn en lekker te genieten.
Ik wens jullie het allerbeste voor het nieuwe jaar.
Het eerste op de kerstkaart is inmiddels niet meer van toepassing, maar het gaat om het idee:

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Hoe gaat het nu met jullie  ???, je bent Daan vast de hele dag aan het vertroetelen.
Geniet er van en zet Daan maar een heleboel lekkers voor  :D, maar vergeet je zelf ook niet  :D.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Lin

Hallo,

Ik moest even bijlezen. Gelukkig tref ik ontzettend mooi nieuws! Ik hoop dat jullie nog een paar mooie sprookjesachtige witte dagen hebben voor het nieuwjaar. Ook in het volgend jaar hoop ik dat er meer positieve berichten/verhalen/uitstapjes komen.

Alvast een gezellig nieuwjaarswisseling met je familie.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Hoi

wat fijn nieuws zeg. heerlijk dat daan weer thuis is
En nog gefeliciteerd met de verjaardag cobie

Groetjes Trienke

Roosje

Wat ben ik blij voor jullie dat het beter gaat! Dan hebben jullie toch een fijne jaarwisseling samen. Geniet er maar van! :-*

Caroline

Samen een hele fijne jaarwisseling!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Hoi Cobie,

Is Daan nu al thuis of niet.
Want als ik het goed gelezen heb mocht hij met de jaarwisselling naar huis?
Sterkte in ieder geval, en geniet er nog van.

Groetjes,

Natas

Cobie

Hoi allemaal.

Ja Daan is thuis hoor, op mijn verjaardag 28 december. Met een ambulance is hij thuis gebracht. Het is heerlijk om hem weer thuis te hebben. Hij ligt hier in de kamer op een bed. hij bungelt wel maar kan nog niets verder. Hij eet kleine beetjes, dus dat gaat verder goed. Iedere dag komt de thuiszorg om de wonden te verzorgen en om Daan te wassen. Maar nu komt bij mij de vermoeidheid eruit. 3x per dag naar het ziekenhuis gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar dat komt wel weer goed. De jaarwisseling vieren we lekker met ons tweetjes. we zouden het eigenlijk met mijn broers en aanhang bij mijn moeder vieren maar dat gaat niet. De wonden genezen al mooi maar de grootste wond kan wel 6 maanden duren voor het dicht zit. Het moet vanzelf dichtgroeien namelijk. Maar we gaan vol goede moed door.
Ook namens Daan wil ik jullie bedanken voor de kaartjes, die waren stuk voor stuk leuk en overal stond iets persoonlijks in.
Dat waren echte opkikkers  ;D.
In de tijd dat Daan in het ziekenhuis lag is er wel iets heel vervelends gebeurt  >:(. Er is iemand achter geweest en heeft mijn vogels vergiftigd. 1x in de haast vegeten de poort op slot te doen en s`avonds vond ik ze  :'(. Ik heb sectie laten verichten. Maar kom er natuurlijk nooit achter wie deze gemene daad op zijn geweten heeft. Van de 36 valkjes heb ik er nu nog 5 over  :'( :'( :'( :'( :'( :'(. En ook Daan zijn vogels zijn dood   :'(. Ik heb wel aangifte gedaan maar moet er niks van verwachten. Als ik erachter kom wie dit heeft gedaan sta ik niet voor mezelf in. Het zal wel een tijd duren voor ik weer wat vogels kan kopen. Maar dat komt ook hopelijk goed.
Gelukkig gaat het met Daan beter en dat is veel belangrijker.
Maar achter mis ik de geluiden van de vogels  :(.
Ik hou jullie op de hoogte van ons reilen en zeilen.

Dikke kus Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Roosje

Jeetje wat vreselijk! Bijna al je vogeltjes kwijt, verdomme :'( Wie doet zoiets nou! Misschien moet je het zoeken bij buren ofzo, die er misschien last van hadden ??? Als je ze vindt, lever ze maar hier af >:( Gaat het eindelijk wat beter met daan, gebeurt jullie zo iets vreselijks. Ik leef heel erg met jullie mee :'( Sterkte!

Lique

Lieve Cobie,

Het houdt maar niet op hé, al deze ellende.
Toch blijven we hopen op een beter jaar voor jullie beide.
Een jaar dat jullie geen problemen hoeven te verwachten, lekker samen kunnen zijn en van elkaar kunnen genieten.
Ik vind het verschrikkelijk voor jullie wat er is gebeurd met de vogels :censuur :censuur Woorden schieten hierbij te kort.
Wie doet er nou zo iets.......

Mocht je nog een paar valkjes willen, heb ik er nog een paar zitten.

Sterkte.

liefs Lique