nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

iepke

Heel veel sterkte toegewenst deze komende tijd

iepke

marianca.

Hallo Cobie,

Ben ook erg benieuwd hoe het met jou allerliefste Daan en natuurlijk met jou gaat.

Ik hoop dat jullie de Kerstdagen saampjes thuis met jullie lieve dieren en familie kunnen vieren.

Veeel liefsss :-* :-* :-*

marianca

Riny

Hallo Cobie                                   
Ik kom je even veel liefs toewensen voor jou en Daan.
Groetjes Riny

helen

he cobie,
ik weet niet wat ikmoet zeggen, ik ben een tijdje weg geweest van de site, maar denk veel aan jullie hoor
je weet dichten kan ik niet maar hier zijn ook geen woorden voor moet ik eerlijk zeggen,
de tranen vloeien bij me.
ik ben blij te lezen dat daan door wil vechten. het doet me goed. en tuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie weer met de kerst thuis kunnen zijn, ik hoop het zo voor jullie hoor.
mart schrok ook erg toen ik het hem vertelde.
ik weet het echt even niet meer. ik hou je site in de gaten.
sterkte.
groet en een dikke kus aan daan doen hoor.
super worm.

marilyn

hoikes cobie en daan

ik hoop dat alles nog steeds goed gaat met jullie ik kom hier regelmatig kijken, maar ik begrijp ook dat je liever bij daan in het ziekenhuis bent  ;) zorg ook goed voor jezelf hé meisje

groetjes marilyn  :-*

Kirsten

Hoi Cobie en Daan,

Ik hoop dat alles naar omstandigheden goed gaat en Daan langzaam opknapt en wat aansterkt.

Ik denk veel aan jullie,

Veel liefs
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hallo Daan en Cobie,

Wij denken aan jullie en branden nog steeds kaarsen.

groetjes, Nel :)

Riny

Liefs Riny :-*

marianca.

Hallo Cobie en Daan,

Veel Liefsssssssssss :-* :-* :-*

Marianca

Olga en Hans

Cobie en Daan,

Jullie zijn steeds in onze gedachten, steeds brand ik een nieuw kaarsje bij de computer.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Valerie

Hoi Cobie en Daan,

Ik hoop dat het alweer wat beter gaat. Ook hier staat de witte kaars nog op de kast. Als ik boven ben, brandt hij. Ik zou hem de hele dag laten branden, mocht een kaars geen risico's hebben zonder teozicht te branden. ;)

Wij blijven aan jullie denken!  ;)

Riny

16 december 2005, 09:36:20 #716 Last Edit: 17 december 2005, 11:22:54 by Riny
Hoy Cobie                                           
Hopelijk vindt je komend weekend 2 minuutjes de tijd en de kracht om ons iets te laten weten.
Veel sterkte voor allebei.
Groetjes Riny :-*

moonwitch (diana)

Hoi Coby en Daan

Ook van deze kant heel veel sterkte gewenst, en hopelijk gaat het al weer wat beter met Daan.
Hoop dat je tijd kunt vinden om je hart weer te luchten hier.
Veel kracht toegewenst diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mariska

Hoi Cobie en Daan,

Wat fijn dat het weer wat beter gaat :D
En dat hij achter je beslissing staat is natuurlijk heel fijn om te horen ;)
Ik ben heel blij voor jullie en hoop dat jullie er toch nog mooie feestdagen van kunnen maken.
Dat verdienen jullie als geen ander!!

Ik blijf een kaarje voor jullie branden ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Cobie

Hallo Allemaal.

Het gaat met Daan al een stuk beter gelukkig  ;D. Hij is van het infuus met antibiotica af. Hij krijgt nu nog vloeibaar voedsel en glucose en zoutoplossing per infuus. Ook is hij goed aanspreekbaar. Het is heerlijk om hem zo te zien opknappen. De wond aan zijn been begint ook te genezen. Maar voor het dicht is moeten we 4 tot 6 maanden geduld hebben. Het ligt open tot aan het bot. En moet vanzelf dichtgroeien, dit in verband met bacterien. Maar daar hoeft hij niet voor in het ziekenhuis te blijven. Als hij naar huis mag zorgt de thuiszorg voor een bed, en ze komen dan iedere dag de wond schoonspoelen en verbinden. Maar eerst moet Daan aansterken van twee zware operaties. En zijn darmen moeten via de stoma weer op gang komen. Maar dit wil niet zo vlotten. Dus krijgt hij steeds een klisma in zijn darm. Wel kan ik al zelf zijn stoma verschonen. Ik had nooit gedacht dat ik dat zou durven. Maar ik heb er totaal geen moeite mee. Waarschijnlijk is Daan met de kerst nog niet thuis  :(. Dat vieren we dan maar in het ziekenhuis. Maar Daan is een knokker dus je weet maar nooit met hem. Met mij gaat het verder wel, ik ben ontzettend moe maar dat gaat wel over. de angst is weg en dat scheelt een hoop. Ook namens Daan moet ik iedereen bedanken voor de steun die jullie mij wederom gegeven hebben om door te gaan. Ik was en ben erg ontroerd door de foto`s van het branden van kaarsen. Als Daan thuis is laat ik hem dat zeer zeker zien. Ik hou jullie op de hoogte en ik zal proberen jullie niet zo lang in spanning te houden. Bedankt voor alles.

Groetjes Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier