5 augustus 2025, 21:56:53

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Gelukkig dat er niet meer tumoren zijn bij gekomen en jammer dat die er zitten toch een cm. zijn gegroeid. Maar goed, ze gaan Daan nu toch behandelen en we hopen dat jullie toch nog vele dagen meer samen kunnen door brengen.
Dat jouw uitbarsting gewerkt heeft bij die dokter heeft er toch maar voor gezorgd dat Daan nu behandeld wordt en dat is toch het belangrijkste, nou ook nog hopen dat hij er niet zo ziek van wordt.
Jullie weer heel veel sterkte gewenst, namens ons.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Kirsten

Hoi Cobie en Daan,

Elke keer als ik weer lees hoe het met jou en Daan gaat, voel ik in je verhaal elke keer weer opnieuw de echte liefde en intense warme gevoelens die jullie voor elkaar hebben. Sommige mensen kunnen alleen maar hopen het een keer te mogen beleven in hun leven,. Jullie hebben het samen! en ik hoop dat jullie er nog heel lang van mogen genieten.
Heel veel waardering voor jou Cobie, hoe je vecht, top! en je ziet dat het z'n vruchten afwerpt en Daan de zorg krijg die hij nodig heeft. Hou vol

Heel veel liefs van deze kant
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Cobie

Hoi lieve allemaal.

Ja ik zal vechten voor Daan tot ik er zelf bij neerval. We hebben in de 22 jaar dat we getrouwd zijn en 4 jaar verkering, dus 26 jaar al zoveel meegemaakt. Ja ik was er vroeg bij met Daan hoor  ;D ;D ;D ;D. Dat bij ieder dingetje onze band steeds hechter werd. Ook prive is het wel èèns goed mis gegaan, maar door onze liefde voor elkaar kwamen we er steeds doorheen. En de band werd hoe langer hoe sterker. Na wat wij hebben meegemaakt kan ik met recht zeggen dat alleen de dood ons kan scheiden. En als het mijn tijd is staat Daan er om me op te halen, daar ben ik van overtuigt. De enige liefde die we niet delen zijn de valkjes  :-\.
Maar Daan heeft ze wel goed verzorgt tijdens mijn ziekte  :).
We gaan ervoor en zien het verder wel.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Valerie

Hoi Cobie!
Mooi dat er geen tumoren bij zijn gekomen. Ik hoop echt dat die tumor verdwijnt met de behandeling. Kon er maar een wonder gebeuren!
Han en ik delen ook maar 1 liefde niet en dat is ook de valkjes. Maar toch doet hij moeite voor me en probeert hij zoveel mogelijk het gekrijs/schreeuw te negeren.
Ik moet echt zeggen dat ik jullie moed en doorzettingsvermogen bewonder!
Heel veel sterkte en ik hoop dat Daan niet ziek wordt van het infuus.
Wanneer moet hij er mee beginnen? Ik zal aan jullie denken.

marianca.

Hallo Daan en Cobie,

Ik ben heel blij voor jullie dat de Tumoren maar 1 cm zijn gegroeid en er geen nieuwe zijn bijgekomen.Dat ze eindelijk met de behandeling gaan beginnen heb je allemaal een jezelf te danken Cobie..jij gaat voor jouw Daan door het vuur tot het bittere einde en Daan mag zich gelukkig prijzen met zo een TOP wijffie ;D.

Trouwens Cobie en Daan..de artsen zeggen dat de kanker niet zal verdwijnen door de nieuwe behandeling maar we mogen zeer zeker gaan hopen dat Daan met de kanker toch oud mag worden want ook dat kan!!Als de behandeling aanslaat zal dat voor Daan zeer zeker vruchten afgooien en zijn of beter gezegd jullie leven nog een hele hoop jaartjes schenken...ik heb er een goed gevoel bij.Vraag me niet waarom..weet ik niet.
Onze lieve heer moet jullie samen oud laten worden..

Veel liefs en sterkte alvast voor Daan als hij met de behandeling gaat starten!

marianca

Cobie

Hoi lieve lezers.

De behandeling gaat starten hoor  ;D. Op 19 oktober is de eerste behandeldag. De behandeling bestaat uit chemo per tablet, dat kan thuis. En dan 1x per week een infuus en dat duurt 5 tot 6 uur. Na 3 kuren word er een scan gemaakt, dat is in december. En dan kunnen ze zien of het aanslaat. Als het aanslaat gaan ze door net zolang tot Daan zegt tot hier en niet verder. Maar we zijn erg positief en die ene dag ziekenhuis komen we wel overheen. Vooral als het aanslaat. De bijverschijnselen van dat nieuwe middel zijn acne. Maar dat hoeft niet, zegt Daan heel droog hehe eindelijk op mijn 50e jeugdpuistjes. Maar er is ook een dermatoloog bij betrokken dus er is iets aan te doen, als hij het krijgt is het van korte duur. Ook lichte haaruitval is een bijverschijnsel, maar hij heeft al heel kort haar. Maar daarintegen kunnen zijn wimpers en wenkbrauwen enorm gaan groeien. Een soort van Ruud Lubbers wenkbrauwen dus  ;D. En hij kan wat misselijk worden maar daar hebben we al medicijnen voor gekregen. Ik denk weleens bij mezelf wat is Daan tch sterk, de verwachting was eind van het jaar. Het kan natuurlijk ook mis gaan maar daar wil ik niet aan denken. Ik kan en wil hem beslist niet missen. Ik heb geen geloof maar merk dat ik wel èèns bid. En dan denk ik ook als ik niet geloof zal hij mij wel horen en steunen waar het nodig is. Maar Daan is zelf ook zo enorm positief en dat is een groot geluk. Steun zullen we zeker van jullie krijgen en dat vinden we enorm fijn. Jullie kunnen je misschien niet voorstellen hoe goed ons dat doet. Mensen die je niet kent, sommige wel maar die zo lief voor ons zijn en ons een hart onder de riem steken. Dat gevoel is niet te omschrijven gewoon. Ik voel de tranen alweer over mijn wangen lopen. Ik hou jullie op de hoogte hoor, zeker weten.

Groetjes en een hele dikke kus van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

aad

hoi cobie en daan

Ik lees al best vrij lang jullie relaas om zo maar te zeggen!!
En om echt te reageren valt me best zwaar .. ken jullie niet echt .. maar toch !
Heel knap hoe jullie er over praten .. maar dat zal jullie wel helpen denk ik zo ..beetje humor is nooit weg  ;)
Van mijn kant veel sterkte !!

Groetjes aad

Valerie

Hoi Cobie,

Wat fijn dat ze gaan beginnen met behandelen. Je weet nu ergens waar je staat.
Ik hoop echt dat het gaat aanslaan, want dat hebben jullie meer als verdiend!
En er is niks mis met bidden. Ik doe dat heel soms ook wel eens en zo gelovig ben ik ook weer niet. Soms heeft het een keer geholpen, soms ook niet. Of dat dan toeval is, ik weet het niet.
Maar als je je daar goed bij voelt, dan waarom niet.

Groetjes en sterkte,

Valerie

bobbie

7 oktober 2005

De kogel is door de kerk,
19 oktober begint het echte werk.
De volgende fase in jullie leven gaat beginnen,
hopelijk houdt Daan alles binnen.

Acnè is het ergste bijverschijnsel niet om te zien,
bovendien is hij al voorzien
van een topvrouw, een geestelijke sporter tot in elke porie
Wie aan haar Daan zit krijgt met haar te maken, verdorie.

In alle wanhoop ga je zoeken en volg je je innerlijk tot een gebed.
Wordt je gehoord? Ook als je huilt in bed?
Ga er maar van uit, lieve Cobie, waarschijnlijk huilt Hij mee
om al het verdriet van jullie twee.

Zo is Zij erbij en zal Hij er zijn.
Die zin vind ik heel fijn.
Wie zegt dat het een Hij is en geen Zij?
Vorm je geen beeld, Hij/Zij is erbij.

Jullie gaan ervoor, met of zonder pukkels in het gelaat,
Ik wens jullie veel sterkte bij deze daad.
Ik hoop dat de tumor slinkt en Daan heel oud mag worden met jou,
we blijven jullie volgen want jullie zitten nu in het nauw.

Veel sterkte, ik denk aan jullie!

Nel :)

margreet

hallo Cobie,

Weer een ontroerend gedicht van Nel, zo knap, ook ik ken jullie niet persoonlijk maar volg het al geruime tijd, wens jullie beiden veel kracht voor de komende tijd.

groetjes Margreet

~Natas~

Hoi Cobie en Daan,

Gelukkig dat de tumoren niet zoveel zijn gegroeid.
Het is altijd spannend wat de arts gaat zeggen, en je blijft hem volgens mij altijd knijpen.
Ik hoop echt dat deze kuur aanslaat bij Daan en dat hij nog extra lang mag genieten van het leven.
Want elke maand die jullie nog samen is alleen maar meegnomen.
Ik wens jullie veel sterkte en steun toe met deze kuur.

Natas

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Wat fijn dat ze nu toch met behandelen gaan beginnen en het is al gauw de 19de.
Ja Daan, misschien krijg je op je 50ste nog iets van je jeugd terug, maar daar hebben ze ook weer wat voor.
Jullie zijn 2 hele sterke kanjers en toch zo positief, ik neem m'n petje voor jullie af.
Wij zullen aan jullie blijven denken en voor de komende periode weer heel veel sterkte en kracht.

Liefs Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Kirsten

Hoi Cobie en Daan,

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het gedicht van Nel weer top vind!,. Nel je ben een supervrouw!,. als ik het zo even mag noemen

Ik duim heel hard dat de behandeling gaat aanslaan,. en voor die jeugdpuistjes heb ik vast nog wel ergens een maskertje liggen  ;)

Kom maar op 19 oktober,. cobie en daan zijn er klaar voor!
Ik denk aan jullie en een dikke knuffel van hier,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hallo Cobie en Daan

Ook ik volg jullie al een poosje , maar reageren ho maar, laf vind ik het zelf, wel vaak van plan geweest maar daar bleef het bij.
Nu heb ik zelf de laatste paar weken zeer heftige dingen mee gemaakt, en ik moet zeggen mijn bewondering naar jullie toe is enorm , je hebt je laten horen kei goed zeggen we dat hier, de behandeling die daan ondergaat is zwaar , maar zeker de moeite waard daar ben ik van overtuigd , heel veel sterkte de komende tijd samen, ene natuurlijk blijf ik jullie volgen.
En het gedicht vab nel inderdaad weer toppie.
Groetjes gonnie

Olga en Hans

Hallo Cobie,

Hoe is het de eerste dag van zijn kuur met Daan gegaan  ???
Vanmorgen vroeg, tijdens mijn grondoefeningen, lag ik al aan jullie te denken.
Nou maar hopen dat het aanslaat en dat jullie nog een hele poos samen kunnen door brengen.

Liefs en kracht van ons,
Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993