5 augustus 2025, 07:05:08

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

bobbie

Hallo,  :D :D :D :D :D

Echt leuk, wat een feest zeg. Jullie genoten echt, is duidelijk te zien.

Bedankt voor het tonen.

Groetjes, Nel :)

Jaimy_en_Viggo

Fijn om te horen!!  ;D Want we kunnen jullie zeker niet missen..op het forum, meetings en waar dan ook! Wat een heerlijk nieuws!

Dikke Kus Jaimy

Cobie

Hallo Allemaal.

Hier weer een berichtje van ons hoor  :).
Bij de internist hoeven we niet meer terug te komen  ;D. Daan moest nog wel bloed prikken maar dat was goed. Dus dat is al 1 dokter minder. Ik zat goed in de zenuwen hoor over de bloeduitslag. Maar gelukkig alles is goed. En vandaag zijn we ook bij de huisarts geweest. Ook bij hem hebben we een afsluitend gesprek gehad. We kunnen altijd op hem terug vallen als we willen praten. Dus dat is nu ook afgelopen. Daan werkt inmiddels ook al weer 4 uurtjes per dag. Dit is ook lang genoeg momenteel voor hem. Dus zoals ik jullie kan melden gaat hier alles erg goed  ;). De volgende afspraak met een dokter is pas in Juni. Zelf moet ik in april voor mijn controle. Daar loop ik nu al tegenaan te hikken. Maar ik hoop dat ook met mij alles goed is.
Ach onkruid vergaat niet zeg ik altijd maar  :o.
Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke  :-* van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Paul

Hoi Cobie en Daan,

Wat goed om te horen dat Daan alweer 4 uurtjes werkt dat is toch al een heel goed teken dat hij dat aankan.
En dan om te horen dat jullie niet meer terug hoeven te komen is een heel goed teken dat betekend toch dat die rotziekte aardig genezen is :)
Het kan nu alleen nog de goeie kant opgaan verder.

Groetjes, Paul

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Wat een goed nieuws, dat is heel fijn om te lezen.
Maar voor jullie nog veel fijner  :D.  Blijf er maar lekker van genieten en Cobie probeer niet teveel ongerust te zijn over je eigen controle, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar het is beter dat ze het goed in de gaten houden.
Maar er komen nu zeker voor jullie goede tijden aan  ;).

Liefs van Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

helen

he die Cobie en die Daan.
ik schaam me diep, zo diep..
ik heb al een hele tijd niks van me laten horen, (maar denk wel aan jullie hoor) niet dat je daar veel aan hebt..
maar toch.
toch hou ik jullie (joun) dagboek wel bij hoor.
Ik ben blij dat het goed gaat en wat tof dat Daan weer aan het werk is.
(mijn zwager is nu voor 100 % afgekeurd) dus het kan erger..
ach cobie onkruid die van mijn buurman daar helpt niks tegen dus als jij die zelfde onkruid hebt/bent dan zit het echt wel goed hoor ;D ;D ;D ;D ;D
he tot zover, ik blijf op de hoogte hoor en ik zal wat vaker reageren (probeer ik)
groet en een dikke :-* van wormpje.

Cobie

Hoi Helen en de rest van de lezers.

Maak je niet zo druk, er zijn veel meer mensen die alleen maar lezen en niks schrijven. Maar het idee dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kan is voor mij al genoeg. Het zijn vaak dezelfde mensen die reageren, die vind ik ook supertof. Het is zo fijn dat jullie allemaal meeleven met ons, zelf mensen die ons niet kennen. Dat is erg jammer hoor dat je ons niet persoonlijk kent ::). Maar dankzij iedereen komen wij er wel.

Een hele dikke kus van Cobie.

[/glow]

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

We hebben jullie met de meeting van 2004 in Avifauna leren kennen, dat vonden wij heel gezellig.
Jullie hebben je ook weer opgegeven voor de meeting naar het N.O.P. en hopelijk zien we elkaar dan weer.
We kijken er wel weer naar uit. Leuk om ieder die komt weer eens te ontmoeten. Hopelijk werkt het weer mee.
Heel wat x het woordje weer  :D.

Weer de groetjes van Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Valerie

Hoi Cobie,

Wat mooi om te horen (lezen) dat alles goed gaat. Nu maar duimen dat dat bij jou hetzelfde geval is, maar dat zal vast wel. ;)

Groetjes,

Valerie

Flup

Beste Cobie en Daan, tis misschien een kort berichtje maar ....

IK WENS JULLIE HET ALLERBESTE TOE !!!!

En ook dat jullie dit NOOIT meer hoeven mee te maken.

Vele groeten van Flup.

Cobie

Hallo Allemaal.

Eindelijk weer iets van ons hoor :-[. Ik hoef gelukkig pas over een jaar terug te komen voor onderzoek. Ik ben dus nu 3 jaar kankervrij  :). Daan moet in Juli weer voor controlle, dat is dus nog ff spannend. Maar hij voelt zich prima en gaat maandag alweer 6 uur werken  ;D. Ik moet woensdag wel naar het ziekenhuis voor mijn been. Al 3 weken heb ik er pijn aan en mijn been is ook dik. De huisarts vermoed dat het mijn bloedvaten zijn. Dus stuurt hij me door. En ik maar vrolijk doorroken natuurlijk  8). Maar verder kijken we alweer uit naar de meeting  :). Mocht ik dan niet goed kunnen lopen huur ik een rolstol en mogen jullie mij duwen  :D :D :D :D.
Een grapje moet kunnen. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Cobie.

[/glow]

Paul

Hoi Cobie,

Wat fijn dat de uitslag van jullie beide zo goed is :)
Ondanks alles is dat toch gelukkig allemaal weer goed gekomen alleen was het wel een verschrikkelijke tijd.
Maar nu kunnen jullie weer alles in gaan halen :)
Een rolstoel heb ik niet maar ik kan wel een kruiwagen in de auto meenemen  ;D

Groetjes, Paul

Mandy

Fijn om weer eens wat van jullie te horen en al helemaal met zulk goed nieuws! ;D
Het lijkt me leuk om elkaar weer te zien op de meeting. :)
En je hebt al een verpleegkundige bij de hand dus als je iets nodig hebt dan zeg je het maar. ;) Zolang je maar zelf je kont afveegt hahhaha! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

Hoi Cobie,

Dus weer dokter vrij, nou ja op je been na dan. Gelukkig hebben we vorig jaar al geoefend dus het moet allemaal goed komen:

Groetjes,
Peter

bobbie

Hoi Cobie,

Ik ben dol op goed nieuws dus ik word hier helemaal blij van (iets minder van je been maar goed, kruiwagenbestendig ben je al dat scheelt ;) ).

Ik kan helaas niet komen in mei maar misschien ontmoet ik jullie ooit ergens anders.

Groetjes en succes verder, Nel :)