15 augustus 2025, 16:07:39

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Cobie

Hoi hoi.

Nou hier weer wat van ons hoor. Daan is vandaag met de 4e chemokuur begonnen. En dit gaat via een infuus. Hiervoor moeten wij 5 dagen achter elkaar naar het ziekenhuis. En dan is Daan met een uurtje weer klaar  :).  Het is al even geleden dat jullie iets van ons gehoord hebben. Maar we zaten er echt even doorheen. De ene arts zegt dit en de andere weer dat.
En daarom heeft Daan de knoop doorgehakt en gezegt dat hij de laatste 2 chemokuren wil afmaken. Want hij moet dan welliswaar vaak naar het toilet, maar hij is niet aan de diaree.
Het lijkt wel of de artsen dat maar niet willen snappen  :-/.
Nou is hij voor onze vakantie klaar met de chemo. Ook heeft hij therapie om zijn bekkenbodemspieren te leren aanspannen. Hierdoor word hem geleerd om zijn ontlasting iets op te kunnen houden. We knijpen er samen wat op los hoor  :D :D :D :D :D :D :D. Maar verder voelt hij zich prima.
Daan zou graag weer 2 uurtjes gaan werken, maar dan moet de toilet onder zijn arm mee. Het kan tot een jaar aanlopen voordat zijn ontlasting op ongeveer 3x per dag zit. Dat is natuurlijk geen fijn vooruitzicht  :-/. Maar we hopen toch dat door de medicijnen die hij nu heeft het beter mag gaan.
Dus eerst de chemo maar afmaken en dan vakantie en dan zien we wel weer. Ik hou jullie op de hoogte.

Dikke  :-* van Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Marianne

Hoi Daan en Cobie,

Het valt niet mee maar ik ben blij om te horen/ lezen dat jullie zo positief zijn.
Dat is al half mee genomen met de genezing.
Heel veel sterkte met de laatste chemokuren.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

helen

kop op cobie en Daan.
ik maakte me al een beetje zorgen om jullie, al zo lang niks van jullie laten horen.. ;)
ik ben blij te horen dat daan toch doorzet. en het is begrijpelijk dat jullie er een keer doorzitten. dat kan ook niet anders toch. (niet om jullie nou de piep in jullie schoenen te laten zakken) maar het lichaam kan zoveel hebben en dan houdt het een keertje op. het moet dan "weer" aansterken.
EN DAAR IS DAN OOK DE VAKANTIE VOOR :D :D :D :D :D
ik hoop dat jullie daar erg van gaan genieten en als de tranen komen dan mag dat. ( zeg dat maar hoor cobie dat wormpje dit gezegt heeft) hihihihihi. ;) ;) ;) ;)
alle gekheid op een valkenstokje, nog even en dan samen lekker even weg. heerlijk...... :D
mart en ik denken aan jullie en hopen dat het gauw opknapt met Daan.
een dikke :-* van monchou en karel.
groet Wormpje.

marianca.

Hallo Daan en Cobie,

Heel fijn om weer wat van jullie te horen.
Ik kan me voorstellen dat jullie het ffkes niet zagen zitten..als de ene arts zo zegt en de andere zus.Ze weten het vaak zelf niet meer :D ;).
He,lekker toch samen oefeningen doen om de bekkenspieren weer stevig en krachtig te krijgen :D :D.Ach lieverds,lach er maar mee...zo komen jullie er wel en een dag flink huilen mag ook hoor,dat lucht lekker op ;)jullie hebben er alle reden toe.
Ik wens Daan deze chemokuur veel sterkte toe en jou natuurlijk ook.Enne,is zo gek nog niet als Daan perse die 2 uurtjes dagelijks wil gaan werken om een WCPOT mee te nemen onder zijn arm...wat vind je van de chemotoiletten die je in caravans heb...ik heb er wel eentje voor hem.. ;) :D :D ;D.

Dag lieverds

marianca

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

WE kunnen heel goed begrijpen dat jullie er even helemaal door heen zitten  :( . Maar jullie zijn zo sterk samen, nog even de kiezen op elkaar en laat je tranen  :'( gewoon komen hoor en dan straks samen lekker genieten van jullie vakantie.
Die is jullie van HARTE gegund. Veel sterkte, jullie allebij, met deze laatste kuren.

Een  :-* van Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

demi

hallo cobie en daan

heel veel liefs en sterkte en steun van mij!!!
xxxx    diana w :-*

Mandy

Wat hebben jullie toch een lange weg te gaan, maar je kan maar beter vooruit kijken dan achter je, moet je zien hoe ver jullie nu al zijn en er is nog een toekomst in zicht en dat is het belangrijkste. En kijk maar, vandaag is de 5e dag alweer achter de rug. Hopelijk vliegt de tijd en zijn de komende 2 kuren ook snel gedaan en staat de tijd even stil als jullie vakantie hebben en kunnen jullie weer op krachten komen, sterkte luitjes, ik denk aan jullie. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai daan en cobie

wat geweldig dat er geen kanker in de darmen zit echt goed.
maar als ik dit zo lees allemaal dan neem ik mijn petje af voor jullie jeetje zeg wat moeten jullie sterk zijn,
ik heb ff niks van me laten horen omdat ik dit zo moeilijk vindt
maar ik heb de stoute schoenen weer aangedaan,ik wens jullie allebij heel veel lieffs en sterkten toen,

gr essie de pendelaar

marianca.

Hallo Daan en Cobie,

Hoe gaat het daar bij jullie?
Tis ff stillekes...alles oke met Daan?...Jullie gaan bijna een lekker weekend ertussen uit en dan met volle moed de uitslag tegenmoet...zal aan jullie denken,wat ik trouwens altijd al doe als ik op het forum ben :-*.

Doeiiii lieverds

marianca

Cobie

Hallo allemaal.

Weer een verhaal voor jullie hoor ::).
Daan is gestopt met de medicijnen die hij van de verschillende artsen kreeg. De èèn gaf dit de ander weer dat.
En bij de chirurg werd hij zo boos dat hij zei overal mee te stoppen behalve met de chemo. De chirurg kon het begrijpen en gaf zijn toestemming  :o. Ook had het darmonderzoek nog niet gemogen, er had veel verkeerd kunnen gaan. Nou iedere arts krijgt zijn dossier  ???. Dus is daan gestopt met alles, en het gaat enorm goed met hem  :). Hij gaat veel minder naar het toilet. Dat scheelt een hoop geld aan wcpapier hoor  :P :P :P :P :P. En de nachten slaapt hij nu ook aardig door, en ik dus ook. Vandaag heeft hij bloed laten prikken, en vanmiddag kwam de uitslag. Dat was goed. Dus mag hij maandag met de laatste chemokuur beginnen ::). Ik hoop dat hij daar goed doorheen komt. Bij de vorige kuur had hij een lichte virus opgelopen en was daar erg ziek van. Maar Daan is zelf zo positief dat ik daar erg veel kracht uit kan putten. Dus maandag de laatste week van de chemo. Ook bewonder ik mijn moeder enorm. Altijd staat ze voor ons klaar, en luistert naar ons gezeur. Zien wij het niet meer zitten sleept zij ons er doorheen. En we hebben wat te zeuren hoor  ;D ;D ;D.
Ze zorgt zelfs voor een warme hap als we laat naar de chemo moeten. Lieve mam je bent er voor ons èèn uit duizenden.
Maar ook wil ik jullie nog èèns hartelijk bedanken voor alle steun. Schrijf ik even niet dan vragen jullie er wel naar  ;).
Ook de mensen die wel lezen maar niet kunnen of durven te reageren bedankt. Ik meen dit oprecht. En ik hou juliie van de volgende kuur weer op de hoogte.

Veel liefs van Daan en Cobie.

[/glow]

Paul

4 december 2004, 07:09:32 #310 Last Edit: 5 december 2004, 02:24:43 by Paul
Hoi Cobie en Daan,

Ik kan me voorstellen dat Daan helemaal gek word van al die medicijnen die al die artsen geven :-(
Dat die arts aangaf er toestemming voor te geven betekend wel dat het ook zonder die troep kan.
En als Daan zich daar nu al lekkerder bij voelt gewoon stoppen in overleg met de arts zou ik ook zeggen.
In elk geval heel goed bericht dat de uitslag van het bloedonderzoek goed is.
En wat fijn dat dit eindelijk de laatste chemo kuur is dat zal een hoop schelen als die achter de rug zijn.
In elk geval nog even volhouden nu en dan is het ergste achter de rug.

Groetjes, Paul

boezempje

hoi cobie

wat fijn dat het wat beter gaat met daan en dat hij aan zijn laaste kuur begint dan is inderdaadt wat paul zegt het ergste achter de rug,
ik geloof goed als je van allerlij soorten medicatie krijgt dat je er niet goed van wordt,
nou hopen dat hij goed door de laasten kuur heen komt.
succes met alles cobie en daan.

gr essie

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Wat fijn dat het nu beter gaat en dat Daan ook niet zoveel meer naar de wc moet, zo komen jullie ook weer eens aan 'slapen' toe. Het einde is nu echt inzicht.
Fijn dat je moeder voor de warme hap zorgt, krijg je ook nog wat gezonds naar binnen  :D
Straks gaan jullie toch nog een paar dagen er tussen uit, dan heel veel plezier. En weer tot horens.

Groetjes Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Cobie

Hallo lieve allemaal.

Zo de chemo zit er nu op, en we zijn een week verder. Daan is nu niet meer ziek  :P. Maar dat is hij de afgelopen week wel geweest  :(. Gelukkig voelt hij zich al veel beter. Er is woensdag een scan gemaakt van zijn darmen milt nieren en blaas. En die waren hellemaal schoon  :D :D :D :D :D. Dus momenteel is Daan kankervrij  :).  Ik was zo blij als een kind dat een ijsje krijgt. Eindelijk èèns goed nieuws voor ons. We hebben er ook een grote mokkapunt opgenomen hoor. En nu dan de vakantie, daar zijn we echt aan toe  8). Morgen gaan we de honden naar Daan zijn jongste broer brengen  :'(. Daar zie ik vreselijk tegenop. Maar ze worden daar vreselijk verwent  :). En dan maandag weg. Dan moet ik mijn lieve Beetle 4 dagen missen  :'(. Ik neem wel een foto van hem mee natuurlijk, en toch is hij een beetje bij me. Dat komt door de tatoo op mijn schouderblad  :). Ook voor mijn valkjes word goed gezorgd. En Daan en ik zorgen wel voor elkaar  ;).
Dus maandag gaan we de paden op en de lanen in. We zullen daar best veel door de bossen wandelen. Dat geeft lekker veel rust. En daar zijn we even aan toe, geen ziekenhuis of arts zien. Ik zal wel weer op mijn bekje vallen  :D :D :D :D :D.
Goh en dan is het al weer bijna kerst, wat vliegt de tijd toch.
Na onze vakantie laat ik weten hoe het was. Nadat ik mijn valkjes en hondjes helemaal heb plat gekust  ;D.
Tot na de vakantie.

Groetjes van Daan en Cobie.

[/glow]

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Gelukkig wat een goed nieuws en dat aan het einde van het jaar. Dat is zeker voor 2005 een hele goede start.
Maar eerst jullie vakantie, geniet daar maar van, dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend en wij duimen voor droog weer.

Groetjes Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993