14 augustus 2025, 00:24:00

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Irene

ik zat er dus weer helmaal naast, met as donderdag!  ::)Morgen is dus weer een spannende dag! Heel veel sterket toegewenst!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Marianne

Hoi Cobie en Daan,

Heel veel sterkte vandaag!

Wat een mooi cadeau heb je gehad.

Heel veel succes met de kuur en geniet maar lekker van elkaar. Goed dat het zo goed gaat met Daan.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Cobie

Hallo iedereen.

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest met Daan. Nu moet hij donderdag weer een ct scan laten maken. Hij blijft maar buikpijn houden en kan toch moeilijk af  :-/.
Nu maar hopen dat er niets gevonden word. Het kan ook door de chemo komen, ik hoop dat het dat ook is. Weer maak ik mij ernstige zorgen over Daan. Ik wil zo graag iets voor hem doen maar dat kan ik niet. Na vandaag hoeft hij een week geen chemopillen te slikken. Dan heeft hij 1 kuur af, nog 5 te gaan. Ik hoop toch zo dat er ook iets goed gaat in ons leven.
Toch blijf je denken oh als er maar geen uitzaaiingen worden gevonden. Weer afwachten dus. Donderdag de scan en maandag de uitslag. Weer een hele week in de angst zitten, en maar vriendelijk blijven lachen tegen iedereen. Woensdagmiddag heb ik voor mezelf een afspraak bij de huisarts. Ik trek het te vaak niet meer en ik wil en kan Daan niet in de steek laten. Voor hem wil en ga ik door. Maar soms denk ik laat mij maar naar mijn vader gaan dan heb ik nergens last meer van  :'( :'( :'(.  Maar wat moet Daan zonder mij, en de honden en niet te vergeten mijn valkjes.
Mijn tijd is nog lang niet gekomen en die van Daan ook niet.
Dus strompelen we maar gewoon door. En de tijd komt heus wel weer dat we samen rennen  ;). We gaan er nog steeds voor. Ook al heb ik het nu heel erg moeilijk  :-/.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Irene

lieve schat,
het valt ook allemal niet mee, niet voor Daan, maar ook niet voor jou! :( Tuurlijk mag jij je ook PIEP voelen, dat is heel begrijpelijk. Zeker doordat het allemaal zo onzeker is en lang wachten! Maar het is net als wat je zegt; het is jullie tijd nog niet!! Maar dat kan ik makkelijk zeggen als buitenstaander! Ik kan me voorstellen dat je vaak een moedeloos gevoel hebt van alles.Maar we willen nog vaker langskomen en lachen om welke vogel nu weer Fred bijt!!! ;D Ik "hoop" dat Daan zich beroerd voelt door de chemo en niet door evt uitzaaingen. Lieve schatten wederom heel veel sterkte toegewenst, wj  denken aan jullie en leven met jullie mee!
dikke kus, irene

marianca.

Lieve Dann en Cobie,

Wat een triest schrijven van je Cobie...dat raakt me enorm :'(.
Blijf sterk Cobie,je weet...Daan heeft jou heel hard nodig en je vader zou niet willen dat je het nu opgeeft.Ik weet heel goed wat je voelt en dat je het af en toe niet meer ziet zitten en daar heb jij ook alle reden toe.Maar lieverd...blijf hoop houden en ga naar je huisarts...ook hij kan je helpen om door deze hele zware en onzekere tijd te komen.En Cobie,blijf je hart luchten aan mensen die graag naar je luisteren.Een luisterend oor doet wonderen.

Lieverds,ik wens jullie zoveel sterkte toe en vooral een goede uitslag en resultaten van de chemokuur.De weg die Daan moet gaan is nog lang Cobie...blijf sterk voor hem..je kan het!

Heel veel liefs...je bericht heeft me zo ontroerd..pffffff.

Marianca

Lique

Lieve lieve cobie,

Ik begrijp echt heel erg goed, dat je het allemaal wilt ontvluchten.
Maar je kan het niet. Jij moet er voor Daan zijn, om hem te steunen, te troosten en noem maar op.
Jullie zin al zo lang bij mekaar. Laat dit moment dat niet verpesten.
Daan heeft jou nodig, maar jij hebt Daan ook nodig.
Samen zijn jullie sterk, en kunnen jullie de hele wereld aan.
Dat moeten jullie niet vergeten.
Beide hebben het nu moeilijk. Jammergenoeg denkt iedereen dat alleen Daan het moeilijk heeft. Alleen heb jij het net zo moeilijk. Maar je blijft groot, je laat niet zien dat ook jij helemaal kapot bent. Want je denkt alleen maar aan Daan.

Het is niet verkeerd om ook eens lekker met jezelf bezig te zijn, dat heb je nodig.

Dat moet je wel wat meer gaan doen. Daan begrijpt dat ook wel.

Je weet me te vinden, als je ff wilt babbelen, ff boos wil zijn, of verdrietig. Ik ben er voor je, maar naast mij zijn er nog tig andere mensen!

Sterkte en een ontzettend grote stevige knuffel

Annouschka

Hoi,

ik blijf altijd alles volgen ook al reageer ik niet zo heel veel.  Ik weet hoe je je nu voelt en dat het zo ontzettend moeilijk is om altijd maar opgewekt te lopen en vriendelijk te zijn terwijl je het liefst zo hard mogelijk in tranen zou willen uitbarsten en weg zou willen lopen.

Maar ik weet ook dat jouw liefde voor Daan sterker is dan wat dan ook, dit kan ik duidelijk opmaken uit al jouw gevoelens die je hier neerschrijft.  Ik ken je wel niet persoonlijk maar ik leef heel hard met je mee en denk veel aan jullie.

De weg is moeilijk en hard, bitter en oneerlijk maar ik weet dat jullie het samen aankunnen.  Blijf geloven in de dag dat alles weer goedgaat, blijf volhouden en denk ook eens aan jezelf, gun jezelf ook eens iets.  Want dat heb je hard nodig.

Hopelijk zijn wij hier ook een steun voor jou, ook al kennen we elkaar niet persoonlijk.

Heel veel sterkte,

Annouschka

Ellen

ik voel mij opeens heel klein. :-[

Ik weet niet wat te zeggen.
Alle, alle goeds toegewenst en beterschap
voor beide.
Jullie hebben het zo hard nodig.

Veel liefs, Ellen.

Irene

He cobie,
... :( het is een beetje stil. Hoe gaat het met je?Laat je snel weer wat van je horen?
sterkte irene

Marianne

Hoi Cobie,

Kom op meid, niet de moed opgeven.
Wij staan met zijn alle achter jullie.
Eens dan gaat ook voor jullie de zon weer schijnen al moeten jullie nu eerst door de donkere wolken heen.
Heel veel sterkte!

Knuffels Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

moonwitch (diana)

Hoi Coby en Daan

Lieve Coby gaat het al weer een ietsie pietsie beter met je na al die bemoedigende woorden van je mede valkenlovers.
Ik begrijp heel goed dat de moed je vaak diep in je schoenen zakt en dat je iedere dag weer uit een diep gat omhoog moet kruipen, om toch maar weer de dag door te komen.
Maar blijf geloven in het goede, en heb vertrouwen in een herstel voor Daan.
De boog kan niet altijd gespannen staan, dan knapt hij, vind een weg om jezelf ook een beetje te ontspannen.
Ik weet dat je Daan niet alleen wilt laten maar misschien is een dagje weg van het alles een optie.
Het was maar een idee.
Lieve Coby in ieder geval heel veel sterkte voor jullie beide.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Cobie

Hallo lieve mensen.

Zo alles weer even op een rijtje gezet met de huisarts en met Daan. Dus ik kan er weer volop tegenaan. Het is zo moeilijk om die kar steeds maar weer te trekken, en dan voor je gevoel geen verbetering zien  :-/.  Het eten van Daan bijvoorbeeld, hij verdraagt geen warm eten. En ik maar aandringen eet toch wat je bent 18 kilo afgevallen. Dat is dus verkeerd van mij. Nu eet hij iedere avond pasta en dat verdraagt hij wel  ;). Dus kook ik dubbelop voor hem pasta en voor mezelf aardappels groente en vlees. En ook bleek dat ik overbezorgd ben voor Daan. Ik durfde hem nog niet alleen te laten om boodschappen te gaan doen. Dus de huisarts vertelde mij om te proberen om weer een stukje van mijn oude leventje op te pakken. En dat het Daan zou stimuleren om ook weer wat actie te ondernemen. En ja hoor het lukt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D.  Ik ga nu s`middags weer een uurtje naar mijn moeder, even lekker bijkleppen. En Daan rommelt dan ook wat in huis of in de tuin. Ook willen we proberen om 2x in de week samen iets te gaan doen. Maar dat word moeilijk onze hobbys lopen totaal ongelijk  :o.  Misschien wel wat wandelen in het bos, klein stoeltje mee om te rusten en wat te drinken. Een soort van minipicknick   :). Ook probeert Daan om meer met mij over zijn ziekte en gevoelens te praten. Hij stootte mij onbewust van zich af door altijd maar te zeggen het gaat goed. Ik wil wel voorop stellen dat Daan nooit een prater is geweest. Maar we zijn met hulp van de huisarts weer op de goeie weg. Ik heb de touwtjes weer opgepakt om de kar te trekken en niet meer los te laten. Maandag krijgen we de uitslag van de scan, ook weer spannend. Maar ons scheepje komt niet op het droge te staan  :P. We hebben donderdag ons 21 jarige huwelijksdag gevierd. Lekker naar de kweek met Daan en mijn moeder. Zij heeft ons op een lekker hapje getracteert. En van Daan heb ik een prachtige plant gehad. Normaal vergeet hij onze trouwdag, maar dit keer dus niet  ::).
Ik wil via deze weg Angelique, Peter, Fred en Irene hartelijk bedanken voor hun kaart voor mij. Dat was een ware opsteker. Ook wil ik jullie allemaal heel heel heel hartelijk danken voor jullie lieve woordjes en het opbeuren van ons in moeilijke tijden. Maar goed dat Daan afgevallen is  ;D ;D ;D ;D.  We gaan weer verder met leven samen met jullie.

Een hele dikke  :-* van Cobie en Daan.

[/glow]

Irene

lieve Cobie,
wat fijn om weer wat te horen en zeker dat je er weer een beetje tegenaan kan! We begrijpen met zijn allen dat het niet mogelijk is voor je om altijd opgewekt en vrolijk te zijn, dat is voor niemand niet te doen. ik had al bijzonder veel respect voor de manier waarop jullie hiermee om gaan en dat wordt met ieder bericht alleen maar groter :-* :-* :-*. Fijn om te horen dat julie proberen weer wat van jullie oude ritme op te pakken; heel knap. Zal best lastig zijn, maar gewoon doorzetten. Nog van harte gefeliciteerd met jullie 21 e trouwdag, op naar de volgende 21!! ;) enneh.. Coob die kaart was je van harte gegund, want we denken wel aan je hoor ;D ;D ;D ;D!!
groetjes, irene

robentru

Hoi Coby,
we hebben al die tijd jullie ervaringen meebeleefd en gelezen. Petje af voor jullie alle twee, wat een vechters. Nog van harte met jullie trouwdag en op naar de volgende ronde. We vonden het nu echt wel eens tijd worden om te reageren.
Dus: houd jullie koers, veel wind in de rug en groetjes.

Cobie

Hoi iedereen.

Nou hier de laatste berichten weer van ons. De scan van Daan was perfect  :). Geen rare dingen gevonden al zijn ingewanden zijn goed. Ik wist wel dat er iets goed was aan Daan hoor  :D :D :D :D :D.  Maar nu kunnen we de hele wereld weer aan. We waren toch bang voor uitzaaiingen in de darmen of lever  :-/. Verder rust hij ook wat minder dan voorheen. We zijn nu aan de tweede chemokuur begonnen.
En daar gaan we weer flink tegenaan. De eerste kuur is goed verlopen geen rare dingen gebeurd dus hopelijk gaat de tweede kuur ook goed. Maar daar gaan we wel van uit.
Daan eet nog steeds dagelijks pasta, dat is licht verteerbaar.
Ik ben nu getrouwd met een nederlandse italiaan  :P :P :P.
En het weer is ook beter dus je krijgt ook meer puf om iets te ondernemen. Nu nog een foto van Daan met zijn grote vriend Wodan.

Wat zien ze er goed uit hè.
Nou tot de volgende keer maar weer.

Groetjes van Daan en Cobie.

[/glow]