nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Cobie

Hallo Allemaal.

Zo weer ff bijpraten. Ik ben bij de trombosepolie geweest en ik hoef geen bloedverdunners meer te slikken. Wel moet ik nog 1,5 jaar mijn elastische kous dragen. En in mijn linkerbeen zit vocht dus daar heb ik nu ook een kous voor. Loop je tenminste niet meer zo voor schut.

Ook ben ik bij de longarts geweest. Hij is zeer tevreden. Mijn long heeft zich goed hersteld na de operatie. Raar om te zien op een foto dat er een stuk long weg is. Ik blijf wel op 10mg prednison. En ik moet op cardio fitnisch  ;D ;D ;D ;D ;D.
Mijn conditie is naatje. Dus dat ga ik vrijdag doen. Word al moe als ik er aan denk. Bij de longarts moet ik over 4 maanden weer komen. Dus kortom het gaat de goede kant weer op met mij.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Caroline

Heerlijk positief nieuws, Cobie.

Succes of zal ik zeggen sterkte  ::) met sporten.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Cobi

Wat een goed nieuws zeg, ben heel blij om dat te lezen.

Heel veel succes de komende tijd.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Cobie,

Wat een goed nieuws zeg. We zijn hier allemaal erg blij voor je.
En vrijdag al gelijk aan de cardio fitness. Petje af hoor. Ben beneiuwd hoe je dat gaat ervaren.

Groetejs en knuffels,

Anja


Valerie

Hoi Cobie,

Even een wate latere reactie, maar was er nog niet aan toe gekomen.

Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Houden zo!  :)
Hopenlijk gaat het verder ook goed met je.  ;)



helen

he de cobie, zo hoe was de fitnes????
ach het is even doorzetten, het ergste is als je er heen moet, je kent er niemand, mmoet je zelf oppeppen. maar het is voor een goed doel toch??
;D ;D ;D ;D
op dit moment ben ik erg verkouden, hoest de longen uit mijn lijf . en maar blijven roken he, daar doen we het voor, vannacht weer in de nachtdienst, dus ik blijf je in de gaten houden hoor.
dikke  :-*
super worm

Cobie

Hoi allemaal.

Het gaat goed hoor met de cardio fitnisch. Wel vermoeiend maar ik moet er wat voor over hebben. Ik doe het nu 2x per week en dan 1 uur. En het is echt èèn op èèn begeleiding. Ik heb er geen spijt van dat ik dit ben gaan doen. Ik train voor China  ;D ;D ;D ;D.
Ik moet wel naar de vaatchirurg ik heb in de kneep van mijn bovenbeen en bil een opgezette spatader zitten. De huisarts vond dit een vreemde plek, ook de assistente van de vaatchirurg vond het een rare plaats. Ik kan er ook niets aan doen dat alles bij mij raar gaat. Het doet best wel zeer en ik kan goed pijn verdragen. 29 juli kan ik er terecht. Natuurlijk horen jullie het dan.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Anja

Hoi Cobie,

Meid wat ben ik trots op je. 2 x per week 1 uur cardio...............petje af hoor. Wie weet zien we je nog wel in China ;D ;D ;D

Veel succes op 29 juli...........ik denk aan je en brand een kaarsje voor je.


Cobie

Hee lieve schat.

Weer een berichtje voor jou, het had vandaag onze dag moeten zijn. 25 jaar getrouwd zouden we zijn precies vandaag. Maar het mag niet zo zijn, we zijn het wel maar kunnen niet samen zijn. Een feest zouden we geven. Maar  ook dat gaat niet door. Maar mijn gedachten zijn dagelijks bij jou hoor. 2x ben ik heel dicht bij je geweest de eerste keer met mijn trombose been 2 dagen was ik kritiek, maar ik kwam er weer bovenop. En de tweede keer met mijn longoperatie, wat was ik graag naar je toegegaan. maar ook dat ging niet door. Je zult wel blij zijn dat er al wat valkjes van binnen naar buiten zijn. Ik hou er 4 binnen Beetle, Twinkel, Cyclo en Dotje. Het word me teveel binnen. Zo heb ik de boel aan kant en fladder de fladder kan ik opnieuw beginnen. Het weer zit ook niet mee hoor hier stuur eens wat zon deze kant op. Verder weet ik niets alles gaat verder zijn gangetje. Ik vergeet je nooit.

Jouw Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Caroline

Lief .... toch dan maar gefeliciteerd, al hebben jullie het niet echt gehaald zoals je zegt, jullie zijn in gedachten nog steeds samen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Valerie

Hoi Cobie,

Wat moet gisteren een vreselijk moeilijke dag voor je geweest zijn. Ik kreeg het helemaal koud, toen ik je berichtje las en tranen in m'n ogen.
25 jaar is niet niets. Dat had zeker een groot feest geweest.
Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat die opgezette spatader niks betekent. ;)

Liefs,

Valerie



Lique

Lieve lezers van dit dagboek:

Vanavond hebben we te horen gekregen dat Cobie is overleden.
Ik sluit dit dagboek en verzoek degene die een reactie achter willen laten, die bij nieuws te plaatsen:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,29374.msg515959.html#msg515959

groetjes Lique