nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Mandy

Heerlijk Cobie, fijn te horen! :D
En nu inderdaad verder herstellen en van al het moois genieten wat het leven nog te bieden heeft, je familie, beestjes en van wat zonneschijn knap je ook op. 8)
Sterkte verder, dikke knuffel, Mandy! :-*
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Gefeliciteerd, supernieuws!!

Lekker rustig weer de ouwe worden, liefst natuurlijk in het zonnetje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

wim roskam

beste coby , ik kan maar een ding zeggen ,toppie , groeten wim roskam .

ophetwerk

he die cobie tjonge das een tijd geleden dat ik op de site gezeten heb.
jaja, het is helen maar nu vanaf mijn werk.
zit nm in de nachtdienst.
maar wat ik allemaal gelezen heb,,,,, :-[ :-[ :-[ :-[ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
sorry dat ik er niet voor je was.. :'( :'( :'( :'(
ik  :-[ :-[me dan ook te pletter.
ik hoef dan ook niet te vragen hoe het met je gaat..
wel heb ik veel aan je gedacht hoor. (alsof jij hier wat aan hebt)
ik weet niet hoe ik dit nog goed kan maken met je????? zeg het me alsjeblieft??
grrrrrrrr plicht roept.
dikke kus van super worm
en toch een  :-*

Valerie

Hé Cobie,

Ik had het afgelopen weekend al gelezen (was bij m'n ouders en moest weten hoe het was). Ik ben zó blij voor je! Dit is geweldig nieuws! :) :) :)
Mijn gebedjes voor je zijn dus duidelijk gehoord. Ik hoop dat het nu alleen maar steeds beter met je gaat.  :-*



Anja

Hoi Cobie,

Allereerst heel erg bedankt voor je lieve en mooie kaart.

Hoe gaat het nu met je?

Er wordt hier erg veel aan je gedacht.

Knuffels en groetjes,

Anja

Cobie

Hoi Hoi.

Graag gedaan hoor Anja, het komt uit een goed hart. En ik hoop van ganser harte dat het jullie ook beter mag gaan. Er brand hier voor veel mensen een kaarsje. Dus ook voor jullie.

Het gaat vrij goed met mij. Ik heb alleen nog vreselijk pijn in mijn ribben. Maar daar is mee te leven. Achteraf kan ik zeggen dat het mij enorm mee gevallen is. Ja op de kleine dingetjes na dan. Gauw vermoeid en nog weinig conditie. Maar ik voel mij niet benauwd ondanks dat mijn longen slecht zijn. Maar dag voor dag gaat het beter met mij. Nog veel hulp van Cynthia. De honden zijn ook vrij rustig, ze lijken het toch aan te voelen dat ik niet de oude ben. Kortom ik mag niet mopperen.

Helen Helen Helen.
Wat moet ik toch met jou aan. Uit het oog uit het hart.
Ik vergeef je hoor.

Veel liefs van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Valerie

Hé Cobie,

Wat fijn weer van je te lezen. Ik kan me goed indenken dat je nog moe bent. Het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd is.
1 ding is heel mooi: dat je niet benauwd bent. Want dat is erg naar. Ik hoop dat je snel je conditie weer krijgt (lees: niet zo snel moe wordt) en je ribben minder pijn gaan doen.  :-*



Anja

Hoi Cobie,

Hoe is het nu met de pijn aan je ribben? En met je conditie?
Trek je het allemaal een beetje?

Dikke knuffel,

Anja

Cobie

Hoi Anja.

Ja hoor ik trek het nog wel. Het gaat iedere dag wat beter. En gelukkig is het nu mooi weer. Mij conditie gaat niet hard vooruit. Ik ben erg gauw moe maar als dat alles is mag ik niet mopperen. Ik lig ook regelmatig nog een uurtje op bed. Bel en telefoon eruit en ff rusten. Dus kortom, het gaat wel met mij.
En met jullie? Ik hoor het wel.

Dikke kus van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Anja

Hoi Cobie,

Fijn te horen dat het toch steeds wat beter gaat.

Pauzes en rustuurtjes hebben wij hier ook. Dan gaat idd ook de bel eruit en de telefoon en de mobiele zetten we uit.
Dat doen we ook wel eens als Ton niet gaat rusten. Gewoon om even niemand te woord te staan.

Met Ton gaat het ook goed. Als het zo blijft dan heeft hij absoluut niet te klagen. Hij heeft de eerste chemokuur er op zitten en hij krijgt er nu nog 3.

Ook hij heeft een eigen boekje. Ik zal de link hier even plaatsen.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,28379.0.html

Groetjes en een dikke knuffel,

Anja

Anja

Hoi Cobie,

Kom eens horen hoe het hier is. Hoe gaat het met je?
Is je conditie al een klein beetje beter of nog niet?

Heel veel sterkte met het herstel.

Moet je nog op controle komen?

Groetejs Anja

Cobie

Hoi Anja.

Het gaat steeds iets beter hoor met mij. En in juni moet ik weer voor controle. Maar dat laat ik dan wel weer weten.
Jullie hou ik in de gaten via Ton`s boekje.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Anja

Hoi Cobie,

Fijn van je te horen en dat het steeds beter met je gaat. Zo gauw je laat weten wanneer je op controle moet dan ga ik een kaars voor je branden.

Fijn dat je ons in de gaten houdt via Ton zijn boekje.

Groetejs Anja :-* :-* :-*

helen

oooo. cobie echt niet uit het oog uit het hart. zeker dat niet.
maar ik heb het ongelovelijk druk en er is zoveel gebeurt 9als je de de elende maar bespraren. maar uit het hart neee, hoe kom je daar nou bij.
tjonge ;D
ik kan alleen niet meer typen in mijn verhaaltje. kan er niet meer inkomen.. :'(
nu gebeurt er ook weinig hoor moet ik zeggen.
we hebben afgesproken dat we dit jaar geen nestkastje ophangen ook voor karel die wel eens een jaartje rust mag hebben, volgend jaar weer.
tja en verder werk ik 32 uur officieel maar het is in werkelijkheid een stuk meer. elke maand 2 ectra diensten erbij dus kom je uit over de 40 uur.
ik weet ik verwaarloos je, maar troost je je bent het niet aleen hoor, ook mijn oop en mijn ouders verwaarloos ik. :-[ :-[ :-[ :-[
niet datjij er veel aan hebt. maar voor het idee???? ???
wel heb ik ondertussen even me weer ingelezen, en het doet me goed dat het steeds een beetje beter met je gaat. top voor je echt uit mijn hart. (is die weer hart).
;D ;D ;D
o cobie hoe kan ik het goed maken met je??? ik zal binnenkort echt langskomen, desnoods na mijn werk.
maar hoe is het met helen en martin??? en met cobie daan en angel???? vertel je me of moet ik zelf maar komen kijken :D ;) :)
een helleeeee dikkeee  :-*
van super worm en gemeend