11 augustus 2025, 00:49:40

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Silvia Donia

Beste Daan en Cobie,

Ook namens ons alle sterkte toegewenst!
Het leven kan raar lopen... op de valkparkieten tentoonstelling hebben we nog met jullie aan een tafel gezeten en zitten kletsen...

Zo zie je maar wat zo'n site en het forum allemaal kan betekenen. Niet alleen informatie over onze lieve huisdieren, maar ook een steun als je dat nodig hebt!

Veel sterkte!
Groeten Silvia en Jasja
(van Hugo en Plukkie)

Cobie

Hallo Allemaal.

Zo weer een berichtje van deze kant. Heerlijk hoor dat mijn Daantje weer thuis is. We hebben echt genoten van het weekend  ::).  Niks geen verplichte tijden en doen waar je zin in hebt. Zondag is Daan op de weegschaal geweest, hij is 13 kilo afgevallen  :-/.  Dat moet ik er weer snel bijkrijgen, minstens 10 kilo. Maandag bij de internist geweest. En die overviel ons nogal met de boodschap morgen beginnen we aan de chemo. Gelukkig kan dat thuis, met tabletten. Hij moet 2 weken slikken en dan 1 week stoppen. De behandeling moet 6x. Dus daar zijn we vandaag aan begonnen. Daan is nog wel erg moe maar dat is vrij normaal vertelde de internist. Hopelijk slaat de chemo goed aan. Ook kan hij kaal worden door de chemo, dus heeft hij zijn hoofd maar alvast kaal  8).

Daan met haar.

Aan mijn broer de eer.

Het eindresultaat.

Het staat hem best goed vind ik  ;D ;D ;D ;D ;D.
Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.

Groetjes Daan en Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Ellen

Hoi hoi,

Het staat hem inderdaad niet verkeerd... :)
Nu nog even de zon erover en klaar istie.
Heel veel sterkte en sucses met de chemokuur.
Het is best een lange tijd  6 X 2 weken, of is
dat de normale tijd die ervoor staat?

Heel veel groetjes Ellen.

Speedy

Heeeej Daan,

Nou het misstaat je in ieder geval niet hoor, dus je hebt groot gelijk, dat je er nu alvast aan kan wennen, om het zelf dan maar ff flink aan te pakken.
En wat heerlijk, dat je het thuis mag en kan doen, jeetje, dus ook dat kan met een pilletje.
En wel fijner ook, dat je zo in je eigen omgeving bent.
Nou in ieder geval, heel veel succes gewenst met de aankomende kuur.
We blijven duimen voor je.

Groetjes,
   Trudie

tommy

he daan
je wordt er een stukke knapper van  :D :D :D
he ik wens jou en de jouwe heel veel liefs en gezondheid toe en dat je er maar snel weer boven op mag komen
grtjes annemieke en een dikke knuffel

demi

hallo daan en cobie

fijn dat je mannetje weer thuis is hoor!

en je nieuwe look vindt het wel wat hebben ::)

veel liefs diana w

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat fijn dat de chemo gewoon thuis kan plaatsvinden. Dat is natuurlijk stukken beter als in het ziekenhuis.

Het kapsel misstaat Daan ook niet, als is het wel wennen hoor :).

Veel sterkte de komende periode.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Wat fijn voor jullie dat Daan weer thuis is! 8)
Het is inderdaad wel goed te zien dat hij zoveel is afgevallen, hopelijk komen er weer wat kilo's bij, zal niet meevallen. ::)
En gelukkig had ie al een kort koppie wat 'm goed stond dus dit misstaat 'm zeker niet. En je kan het inderdaad maar beter voor zijn zo, je weet toch dat het gaat gebeuren. :-/
Voor de komende tijd veel sterkte hoor! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Olga en Hans

Hoi Daan en Cobie,

Je nieuwe koppie zal je vast knapper maken :D, helaas kunnen we je foto nog niet bekijken. Toch wel fijn dat je de kuur thuis kan doen en hou de moed er in. Jullie heel veel  sterkte in deze volgende stap.

Liefs Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

claudjuh

hoi Daan en Cobie

Fijn dat het weekend goed gegaan is, is toch wel heel prettig, zo, in je eigen omgeving.
Gôh, wist niet dat chemo ook met tabletten ging, weer wat geleerd.
Leuk, de bald-look bij Daan! Is heel trendy nu; maar strijk je hem wel in met een zonnecreme als het zonnetje schijnt? Die huid is niks gewend en voor je het weet is het een knalrood, glimmend bolletje  ;D  dat na een week óók nog eens aant vervellen slaat!!

Veel sterkte, groetjes claudia

Paul

Hoi Cobie,

Wat fijn dat Daan nu weer thuis is :-)
Die 13 kilo komen er zo weer aan hoor in een ziekenhuis val je meestal af dus dat zegt helemaal niks dus geef hem maar lekker te eten dan komt Daan snel weer op zijn normale gewicht.
Wanneer zijn de bezoekuren in jullie stulpje want ik zou altijd nog een keer langskomen maar dat is toen een beetje raar gelopen vorige keer.
Dan kan ik gelijk even controleren of mijn kaart inderdaad achteraan zit in het boek  :D
Nogmaals veel sterkte.

Groetjes, Paul

Lique

Hoi Cobie en Daan,

Daan, je bent inderdaad wel erg mager geworden hoor. Maar flink wat gehaktballen eten, en dan kom je vanzelf wel weer aan.
Beide heel veel sterkte, en tot zondag ;)

Anita1

hoi hoi.ik ben we geschrokken van dit verhaal weer.ik was op vakantie.dus ik gelijk kijken hoe het met daan zou gaan..dan schrik je wel weer ff.maar ik laat jullie wel ff weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor!.trouwens leuk ventje met dat kale koppie.lololol.kom zop saampies.jullie kunnen het! en met liefde kan je veel bereiken.sterkte allemaal.knuff anita

Cobie

Hallo allemaal.

Het gaat vandaag niet zo goed met Daan  :-/.  Hij is vreselijk moe en heeft de hele middag en een groot deel van de avond op bed gelegen. Vanmorgen zijn we bij de huisarts geweest, hij heeft er ook bloedarmoede bij. Dus contact gezocht met de oncologisch verpleegkundige in het ziekenhuis. Nu moeten we maandag om 08.30 uur in het ziekenhuis zijn, er word dan bloed geprikt. En de kans is heel groot dat Daan dan een bloedtransfusie krijgt. Daan zal daar zeer zeker van opknappen  :). Maar het is pas vrijdag. Door de chemo heeft hij last van tintelingen in zijn benen, daar heeft hij vitamine b voor gekregen. Verder gaat de kuur wel goed. Ik zit er zelf vandaag ook helemaal doorheen en zie het soms niet meer zitten. Maar ik wil dat niet aan Daan laten merken  :-X.
Vandaag loop ik echt op mijn tandvlees, maar ik ga door. Ook ik mag mijn slechte dagen hebben. Het verdriet van mijn moeder als ze Daan ziet gaat mij door merg en been. Ze is zo`n grote steun voor ons. Nu pas weet ik wat het is om in angst te leven dat er wat met je maatje gebeurt. Zij heeft dat met mijn vader gehad, hij heeft de strijd verloren. Hopelijk waakt mijn vader vanuit de hemel over ons. Ik brand steeds een kaarsje bij zijn foto, en heb daar een warm gevoel bij.

Ook voor mijn moeder een spontaan gedicht.

Mama.
Dit is maar een klein gebaar,
maar ik ben je zo dankbaar.
Ook in deze moeilijke tijd,
kan ik altijd mijn verhaal bij je kwijt.
Heb ik het moeilijk dan mag ik je altijd bellen,
en 80 x hetzelfde verhaal vertellen.
3 Weken was jouw huis mijn rustpunt,
zonder jouw had ik dit niet gekund.
Ook heb ik die periode bij jou gegeten,
dat was heerlijk en mag iedereen weten.
Ook als mensen mij krenken,
zeg jij laat ze gaan ze kunnen niet denken.
Na de dood van Pa was jij zo alleen,
jullie kinderen hadden een arm om hun heen.
Met vallen en strompelen ben je alleen verder gegaan,
en nu weer dit met Daan.
Ik heb veel van je geleerd,
en hoe ik het nu doe voelt niet verkeerd.
Het leven is soms erg hard,
je krijgt liefde maar ook smart.
Lieve mam ook namens Daan,
we zullen heel hard vechten gaan.
Want je mag best wel weten,
Daan en ik willen nog heel vaak bij je eten.
Samen kunnen we heel veel aan,
steunen zullen we onze Daan.
Je bent de beste moeder op aarde,
en laat ieder in zijn eigen waarde.
Mam bedankt voor alles wat je doet,
ook door jouw voelt mijn leven goed en houd ik moed.

Je dochter Cobie.

Jullie horen nog van mij.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Henry

he cobie&daan

nou veel sterkte he en we blijven jullie steunen hoor.en de valkjes geven je weer hoop hoor cobie en vooral beetle he :D :D.

henry en de valkjes