nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Rianne

Hi hi ;D

Daan ziet er beter uit als een paar weken geleden. Ook lijkt het wel of er een paar grammetjes bij zijn gekomen. :)

Olga en Hans

Hallo Cobie en Daan,

Heerlijk genieten van het zonnetje  :D.
Daan heeft inderdaad al een lekker kleurtje, jij ook  ???
Genietse.

:-*Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Marianne

Hoi Cobie en Daan,

Wat een heerlijke foto, en je ziet er goed uit Daan!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Valerie

Wat een mooie foto. Daan ligt heerlijk te genieten van het zonnetje!
Ik had al eerder willen reageren, maar kan vanop mijn werk heel moeilijk, ben dan ook niet ingelogd.
Ik denk heel erg veel aan jullie.
Hoe gaat het met je ribben? Ik hoop echt dat dat niks ergs betekent, want jullie hebben al genoeg om te verwerken gekregen. :(

Lin

Hallo cobie en Daan

Een tijd niet geweest hier. Fijn om te zien dat Daan lekker zit te genieten in de zon.

Groeten, Linda

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cobie

Hoi allemaal.

Hier ben ik weer. De huisarts heeft vanmorgen gebeld. Dinsdag word er een biopsie gemaakt van mijn ribben. De afspraak heeft de huisarts al voor mij gemaakt. En dat gaat dan op kweek. Ik moet rekening houden met de kans dat het botkanker is  :-\. Dat zijn dan uitzaaiingen van mijn borstkanker. De kans dat het fout is is groter dan de kans dat het goed is. Daan kwam net te vroeg binnen lopen dus heeft hij het hele gesprek kunnen volgen. Ik had hem dit zo graag willen besparen. Ook wilde hij het niet geheim houden voor onze moeders. Dus moesten we dat gaan vertellen. Mijn moeder weer helemaal in de stress natuurlijk. En ik maar vrolijk doen tegen iedereen. Maar ik ga dit niet trekken, dat weet ik nu al. Mijn vader is voor 7 jaar terug overleden aan botkanker. Ik wil hem graag terug zien, maar nu nog niet. Ik moet Daan nog steunen. Die loopt als een zombie rond. Gelukkig gaat hij morgen vissen, eerst wilde hij dat afzeggen. Maar ik ben zo blij dat hij toch gaat. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Lin

Ach wat een erg verhaal weer. Openheid is vaak het beste, maar als het pijn doet zoals dit dan beter niet. Hoe is het met de steun buiten het forum om eigenlijk?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Lieve Cobie en Daan,

Heel veel sterkte...........

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

bobbie

12 mei 2006

:censuur :censuur :censuur, wat een oneerlijkheid in jullie leven,
kanker wordt bij jullie rondgestrooid, dit schelden moest ik even.
Je krachten wil je aan Daan wijden
dus kanker bij jezelf wil je vermijden.

Als Daan gezond was of er niet meer zou zijn, dan zou je het accepteren.
Nu niet! Niet nu! Dat is niet te verteren.
Daar is geen tijd en gelegenheid voor,
je bent er voor Daan, je wilt door!

Ach, wat heeft het voor zin, dat gemopper van mij.
Ik heb makkelijk praten, ik ben er van vrij.
Mensen, wat moeten jullie een krachten in je hebben om dit aan te gaan.
Ik ben vol bewondering voor jou en Daan.

Nel

Riny

Hoy Cobie en Daan
Ik kan geen woorden vinden.
Weet dat ik aan jullie denk.
Liefs Riny :'(

margreet

hallo Cobie en Daan,

Had ik maar een toverstafje, hoeveel kan een mens verdragen, wens jullie heel veel kracht, sterkte en liefde toe.
Een hele lieve knuffel want woorden schieten hierbij tekort.

lieve groetjes Margreet

aad

Hoi Coby en daan

Weet niet goed wat te zeggen... tis zo oneerlijk  :-[
Ik wens jullie veel sterkte en kracht .

Groetjes Aad :-*

Cobie

Hallo luitjes.

Bedankt voor jullie lieve woorden weer. Wij gaan zo maar niet kopje onder hoor. We zijn alweer een dag verder, dus is het weer iets geluwd. We zien het allemaal wel. Mijn hoop is dat er niets gevonden word aan uitzaaiingen. En dat er voor Daan nog iets gedaan kan worden. We hebben ook veel steun van onze familie. Maar die kunnen je zo aankijken. Dus vind ik het prettig om het hier van me af te schrijven. En niet verkeerd bedoeld jullie staan er toch anders tegenover als onze familie. Maar jullie durven wel te zeggen wat je denkt en de familie niet, die willen ons niet krenken. En wij willen ook beslist niet zielig gevonden worden. Want we halen uit het leven wat erin zit. En er is nog zoveel moois. Ik geniet nog steeds van mijn valkjes, zij maken me zo gelukkig. Het is heerlijk om te zien hoe onbezorgd hun leventje is. En mijn taak is om dat zo te houden. Ach Daan en ik zijn zo vervelend dat ze ons boven nog helemaal niet willen hebben  :).
Tot schrijfs maar weer.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Rianne

Voor familie is het zeker lastig. Zij hebben jullie immers ook kerngezond gekend neem ik aan, en hebben hier zelf ook heel veel moeite mee. Ze kunnen bang zijn om iets verkeerds te zeggen, en zwijgen daarom maar liever.
Het moet toch gewoon kunnen om te vragen, 'hoe voel je je vandaag' en 'hoe voel jij je hierbij'? :-\

moonwitch (diana)

Hoi Cobie

Had al een tijd niet meer in je dagboek gekeken, en kom tot ontdekking dat het je weer niet mee zit.
Hopelijk is het geen botkanker en kan e rbij Daan meer gedaan worden in het antonie.
In ieder geval heel veel sterkte en veel geluk, want dat kun je nu wel gebruiken

Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer