2 augustus 2025, 22:44:38

nu mijn tranen gedroogd zijn

Gestart door Cobie, 4 mei 2004, 22:31:00

« vorige - volgende »

Caroline

Schandalig!!

Daan is naar huis gekomen om te herstellen en weer lekker samen met jou te gaan genieten. Onthoud dat goed!!

En natuurlijk niet te vergeten van jullie hondjes.

Geweldig dat het zo goed gaat. Laat ze daar in het ziekenhuis maar allemaal een poepie ruiken.

Kun je misschien een keertje uitleggen wat een stomahernia of een stomabreuk is?? Mijn schoonmoeder heeft een stoma maar ik heb haar nog nooit over zulke dingen horen spreken.

Nou jongens, probeer niet te veel energie in zo'n dom schaap te stoppen. Het is net wat Daan zelf al aangeeft, stop al die energie in zijn genezing en bovenal ....... geniet lekker van en met elkaar.

Liefs Caroline  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Cobie

Hoi Caroline.

Bij een stomahernia komt de darm naar buiten opzwellen. Maar zodra Daan gaat liggen gaat de darm weer terug en krijgt hij weer een normaal stoma. Bij een stomabreuk komt de darm ook naar buiten maar kan dan niet meer terug. Er moet dan met spoed geopereerd worden. Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd.
Het gaat geweldig met Daan  ;D ;D ;D. Woensdag moeten we weer naar die wondverpleegkundige, die is gelijk voor mij  :censuur. De chirurg was zeer te spreken over Daan. En over zijn genezing. Ook hij weet niet dat Daan stervend naar huis was gestuurd. Over 3 maanden moeten we daar terug komen. En volgende week dinsdag moeten we naar de internist. Met hem hebben we een gesprek hoe het verder moet. Maar dan moet er ook een scan gemaakt worden. Ondertussen weegt Daan alweer 79 kilo. Dus dat gaat ook heel goed. Toen hij uit het ziekenhuis kwam woog hij nog 55 kilo. En toen hij erin ging rond de 90 kilo. Dus kortom het gaat de goede kant weer op. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Caroline

Hoi Cobie,

Je hebt het duidelijk uitgelegd hoor, ik begrijp het.  :)

Verder allemaal weer positief nieuws en alweer 24 kilootjes er bij, geweldig hoor, maar wat geef je die man??  ;D

Heel veel sterkte, succes, steun e.d. voor woensdag als jullie naar die  :censuur wondverpleegkundige moeten.

Hopelijk komt de voorjaarszon snel, dan kan Daan lekker buiten de tuin in. Frisse lucht zal hem ook zeker goed doen.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Olga en Hans

Hoi Cobie en Daan,

Sorry, ik heb net pas je laatste 3 bladzijdes gelezen, normaal kreeg ik een notificatie, maar dit X niet ontvangen, vandaar dat me jullie leed wat jullie weer door zo'n verpleegkundige is aangedaan, heb gemist.
Het is te triest voor woorden, dat ze dat op zo'n manier er uit heeft geflapt. Kan me voorstellen dat je op dat moment niet weet wat te zeggen. Maar Daan is er om samen met jou verder te genieten en ik hoop, zoals ik al vaker heb gezegd, dat jullie nog een hele tijd samen zijn.
En het is gewoon geweldig zoals Daan voor uit gaat, dat krijgt hij mede door jou voor elkaar.
Jullie hebben ook een paar scheten van honden, jammer dat we ze niet even geaaid hebben  ;D.
Heel veel succes, sterkte en liefs van ons.

Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Irene

Hoi Cob,
nou zeg wat een heks was dat zeg. ben benieuwd of je eens even goed de waarheid verteld hebt, zoals geen ander beter kan dan jij ;). kan me voorstellen dat je er toen te perplext van was om er over te beginnen, maar nu zal je het een en ander vast wel op een rijtje hebben ;)
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Valerie

Hoewel ik weinig tijd heb, kom ik toch telkens kijken hoe het met jou en Daan gaat.
Wat mooi dat het de goede kant op blijft gaan!!! :)
Hij komt mooi bij! Hopenlijk geneest de hernia snel. :)

bobbie

Hoi Cobie,

Ook ik heb vol verbazing alles zitten lezen hier. Daar zijn geen woorden voor, daar begin ik dan ook maar niet aan.

Maarrrrrrrrrrr..... je schreef afgelopen maandag dat je woensdag naar de wondverpleegkundige moest, die huh ... ik zeg niets :-X

Hoe is dat afgelopen.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik het super vind zoals het gaat bij jullie.

Liefde is ................. bij elkaar de wonden helpen sluiten, geestelijk en lichamelijk.  ;)

groetjes, Nel :)

Cobie

Hoi lieve allemaal.

Zo weer even het laatste nieuws van hier. Het herstel van Daan gaat voorspoedig  :). De wond geneest goed en ik verzorg het nu zelf. 1x per week komt de wijkverpleging nog om te kijken hoe alles gaat. Maar Daan vind dat het niet snel genoeg gaat en is een beetje depri  :(. Maar daar komen we wel weer uit hoor. Ook heb ik de wondverpleegkundige aangesproken op haar gedrag  :censuur. Ik heb nog nooit iemand zo rood zien worden als haar  ;D ;D ;D. Het was positief bedoeld volgens haar. Daar heb ik het uitgebreid met haar over gehad. En ze heeft vervolgens haar excuses aangeboden. Ik ga een gesprek aanvragen met de manager van de afdeling waar Daan gelegen heeft. Er is zoveel mis gegaan dat ik het er niet bij kan laten zitten. En als ik er met haar niet uitkom dan krijg ik hulp van het patientenbureau. De fouten die ze gemaakt hebben mogen niet bij een ander gebeuren. Daan was en is gelukkig sterk maar als hij dat niet was  ???. Ook zijn we bij de internist geweest. Op 1 mei word er een scan gemaakt en op 8 mei krijgen we dan de uitslag. Wel weten we al dat Daan geen chemo meer krijgt. Hij reageert hier te heftig op. Dus word het wel heel spannend.
Ook staat er iets leuks te gebeuren  ;D ;D ;D ;D Eerste paasdag gaan we met mijn moeder en 2 broers met aanhang de eerste kerstdag vieren  :D :D :D :D :D. Normaal vieren we dat altijd met elkaar maar Daan lag in het ziekenhuis dus doen we het op eerste paasdag. Met mijn moeder heb ik al bekokstooft dat we een klein kerstboompje neerzetten. Ook staat de (nep) champagne al koud. Ik wil toch proosten op een mooie tijd nog samen. We gaan ervoor en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Dikke kus van Cobie.

[/glow]

aad

Kolkkie

Hey Cobie,

Gelukkig gaat het dus steeds beter met Daan :).
Ik kan het me wel inbeelden dat het Daan wat te langzaam gaat. Ik zal duimen dat het steeds sneller zal gaan ;).

Je hebt dus zowaar excuses gekregen van de verpleegkundige.
Ik vind het maar knap van je dat je het aangekaart hebt en ook dat je achter die manager aangaat.
Ik ben benieuwd.

En dat je erste kerstdag nog in gaat halen op 1ste paasdag. Leuk joh :).
Zet maar een flinke kerstboom neer, om even in de kerststemming te komen ;D.

Doe Daan de groeten van mij en laat jullie niet kisten he.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cobie

Hoi Aad je laat me  :-[.

Hoi mariska. Groetjes terug van Daan. En ik laat niet met mijn mannetje sollen. Ik ga erop af.

Cobie.

[/glow]

marilyn

hoikes cobie

goed zo dat het steeds beter gaat met daan en jammer dat daan een beetje depri is maar we zullen met zijn allen heel hard duimen zodat de wonden nog sneller gaan genezen dan kan daan wel weer lachen  ;)

heel leuk dat je 1ste kerst nog inhaalt  :D ik hoop dat jullie veel plezier hebben die dag  ;)

groetjes marilyn

marianca.

Hallo Cobie en Daan,

Toppie dat je Kerst viert in April 8) ;D.
Ik hoop dat jullie er allemaal een mooie tijd aan beleven en wie weet misschien wat sneeuw erbij ::).Ik vind het heel lief wat je allemaal bedenkt om je manneke te laten zien en voelen hoe veel jij van hem houd..ik twijfel er ook niet aan dat Daan dat heel goed weet.

Lieverd,geef ze de wind van voren daar in het Ziekenhuis.Het is gewoon weg onbeschoft en helemaal niet te vertalen in woorden hoe hun zich hebben opgesteld en dan die woorden wat ze gezegd heeft >:( >:(.
Laat ze maar goed HOREN en VOELEN wat Daan voor jou betekent en dat ze zo een fout nooit meer maken.

Zet hem op.Ik zou precies hetzelfde doen ;).

De groetjes aan Daan en voor jullie beide een dikke knufff en veel liefs :-* :-*

marianca

Caroline

Hoi hoi!!

Wat fijn dat het hier nog steeds vooruit gaat.

En laat ze in het ziekenhuis maar een poepie ruiken, wat denken ze we niet, het tuig!!  >:(

Ik wil jullie een hele fijne "kerst" wensen.  ;) ;D

En uiteraard een hele positieve uitslag van de scan, maar dat is nog ver weg  en voor die tijd ben ik vast nog wel eens hier.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

helen

go girl ;D ;D ;D ;D ;D ;D
en heel veel plezier 2e paasdag.
en nog bedankt voor je nestkastje, vind je hem zo mooi met het hout ervoor?? creatie supper worm.
ik ga je volgen hoor.
groet  super worm. :-*