7 mei 2025, 21:22:20

een gezonden en mooie albino jessy

Gestart door boezempje, 15 september 2004, 19:40:56

« vorige - volgende »

boezempje

hai

weet ik nog niet hellemaal ik heb bij suzannen een bonte besteld du nog ff afwachten ze zijn wel al geboren.

gr essie

Suzanne

Hoi Essie,

Gefeliciteerd met je albino. Mooi is ze hoor! Veel plezier met haar.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Anita,

ja ik begrijp het hoor, ik vind het erg jammer voor je echt waar en je hebt zeker je best gedaan, meer kon je niet doen helaas :(

Groetjes, Tara

Theetje

Hoi allemaal,

Ik geloof dat het topic nu geheel ergens anders over gaat dan de bedoeling was. Jammer hoor.

Zoals Annemieke al zei moet je iedere vogel in quarantaine zetten ongeacht waar ie vandaan komt. Nieuwe vogels gaan bij mij ook eerst apart. Een vogel kan gewoon ziek zijn zonder dat iemand dat ziet of weet. Het blijft levende have.
Aan een zieke vogel heeft ook niemand schuld, want een kweker wil absoluut geen ziek dier verkopen en zeker de mensen hier niet. Handelaren hebben daar wat minder moeite mee. Die gaan nog rustig met zieke dieren op een beurs staan.

De ziekten zijn nu weg bij een aantal mensen, een aantal mensen hebben het helaas nog. We zijn hier om elkaar te helpen en niet om elkaar af te katten. Ik ga er vanuit dat Anita en Esther weten wat ze doen. Ik kan me indenken dat Tara het wat eng zou vinden om een vogel te kopen bij iemand die net een ziekte heeft gehad, maar meid je zal het allemaal best goed bedoelen, alleen komt het een beetje rot over zo. Je klinkt beschuldigend naar Anita en dat is vervelend.

Oke en dan nu over naar het topic,

Esther, meid gefeliciteerd met je nieuwe valkje. Het is een beauty hoor! Geniet er maar lekker van.

Groetjes

Theetje

Anita1

ik heb het tara al vergeven .ze heeft haar excuus aangeboden op een mail.laten we deze zaak maar laten rusten.
is al naar genoeg dat cyna overleden is.

zooooooooooo essie vandaag ko je dan je albino jessy ophalen!! wauwww 4 uur ga ik je in het echt zien! whoehaha,das leuk he?
maar luitjes..eerst naar zwolle vandaag!!
we gaan het 10e en laatste valkje kopen voor beakertje!
omdat jessy nu naar essie gaat!
tot straks essie kusssss anita

boezempje

hai anita

jajajaja je gaat me zien vandaag
dat wordt wat hoor een essie in het echt nee grapje,
vindt het wel leuk hoor en heb er zin in,en veel plezier in zwolle meis

tot straks lieffie  doegggg es

boezempje

hai hai

vandaag ga ik jessy ophalen bij anita  ;D ;D
we zouden om 4uur bij haar zijn ooohhhh ik heb er zin in,
het is jessy nog en dan nog 1 bij suzanne een bonte witmasker en dan zijn we hellemaal klaar dan heb ik alle valkjes die ik hebben wilden.

gr essie

Stijn dc

hoi

off topic reacties zijn verwijderd, het ging weer wat te ver

boezempje

Stijn dc

geen probleem, mod's zijn er voor iets!