6 september 2025, 14:37:35

UITSLAG BINNEN !!! YEEEEES !!!!

Gestart door Tara, 25 juni 2004, 00:52:31

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

vanaf nu ga ik verder in een dagboek met de jongen, hier zal ik een bericht plaatsen als er iets is gebeurd. Ok?

Groetjes, Tara

Tara

Hoi allemaal,

eindelijk, weer wat nieuws! Maandag moeten we in Gent zijn om kwart na 11. Voor een bloedsonderzoek! Werd stilaan tijd. Er werd ook gezegd als er een jong zou sterven die in de frigo leggen en meenemen :-[. Maar er mag geen jong sterven hoor >:(.

Ben heel erg benieuwd hoor, jullie horen het dan wel.

Groetjes, Tara

robentru

Fijn Tara dat het maandag dan eindelijk zo ver is.
We zullen voor je duimen en aan je denken.
Groeten Rob, Trudy & Mieppie.

Anita1

:o ooow hehe eindelijk meissie.eindelijk!! ben echt blij voor je..alleen al dat je dan wat meer weet he/
OP NAAR MAANDAG!
normaal mag het weekend van mij heeel lang duren.maar voor jou mag ie van mij nu ook snel voorbij.kussssssss anita ;)

Tara

Hoi allemaal,

morgenochtend de grote dag, ik zal jullie zodra we terug zijn dan laten weten hoe het is gegaan. Ik neem dus Elmo weer mee, moet lukken, zij is fors enzo... Een autopsie zal niet lukken denk ik want ja, zonder dood jong, gelukkig! Ik ben erg benieuwd en ik hoop dat Elmo niet te veel stress zal hebben en dat alles goed komt! Jullie horen het dan, verder had ik nog een filmpje van de jongen voor wie mijn dagboek niet volgt maar dit wel, ik weet niet of het zomaar lukt, bij mij lukt het als ik het bestand gewoon open en dus in de tijdelijke map, maar sommigen moesten het eerst opslaan... Er zijn enkele achtergrond geluiden waarvan storingen, sorry daarvoor, dat kan ik niet helpen want dat ligt aan de camera zelf. Verder hoor je mijn pientere valkjes :D. Veel kijkplezier in ieder geval als je wil kijken!

http://tarad.free.fr/Filmpje.avi

Groetjes, Tara

Anita1

:o :o :o ooooooow wat lief tara!!!!
ooow melissa mijn dochter vond het ook zooo schattig.echt kanjers hoor.ze doen het heel goed en de trotse mama? erbij.achhh echt heeel er leuk von ik het.mag je vaker doen.kusss anita ;)

Tara

2 augustus 2004, 01:07:41 #306 Last Edit: 2 augustus 2004, 01:12:13 by tara_dewulf
Citaat:o :o :o ooooooow wat lief tara!!!!
ooow melissa mijn dochter vond het ook zooo schattig.echt kanjers hoor.ze doen het heel goed en de trotse mama? erbij.achhh echt heeel er leuk von ik het.mag je vaker doen.kusss anita ;)

Hoi Anita,

zeg maar: de trotse pleegpapa :D. Maar ik ben de trotse pleegmama :D. Loky is een valk die voor de jongen zorgt zonder reden :-). Kus terug, ben blij dat Melissa het ook mooi vond :-).

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
het is dan ook een leuke film. Maar ik reageer op je andere pagina enzo!
Groet, petemoei Trudy.

luukluuk

wat een schattig filmpje zeg en wat zijn ze groot geworden zeg ,maar nu ff een vraag ,waar kan ik je andere stukje vinden ? waar je verder gaat met je verhaal
gr mArgot

Tara

claudjuh

hoi Tara!

Al een tijdje nix meer gepost, maar jouw verhaal wél gewoon gevolgd! Eindelijk kun je naar de DA morgen, ik hoop dat er iets uitkomt waar je wat aan hebt, niet een of andere vage uitslag. :-/
Enne.........wat leuke kleintjes zijn het! De foto vond ik al erg leuk, maar het filmpje is écht super! Ze doen het goed, hè?!
Wat is dat eigenlijk voor een stukje draad ofzo, wat in het blok hangt? Ik zag een van de kleintjes er een beetje aan peuteren.
En die volwassen valk, dat is een stand-in? Niet hun echte ma? Of begreep ik het niet goed?
Ik wens je heel veel succes morgen en hoop dat je de uitslag snel met ons deelt!

groetjes claudia

Tara

Hoi Claudia,

laat mij het even uitleggen voor je :-).

Die valk (wildkleur) is een man. Hij heeft niks te maken met het koppeltje, maar zorgt als de beste voor de jongen. Hij heeft geen crush op het popje, en laat de man & pop gewoon binnen in het blok om te voeren, verjaagt andere valken en voert vaak de jongen. Hij is dus eigelijk een pleegvadertje die beter voor de jongen zorgt dan de ouders zelf. Heel speciaal.

Die draad is een soort laddertje, zodat de oudervalken makkelijk naar buiten en naar binnen kunnen, zonder dat ze op de jongen staan en dergelijke :-).

Groetjes, Tara :-*

claudjuh

hoi!

Dank dat je snel reageerde! Wat bijzonder, die pleegpapa! Echt schetig, dat die dat doet!! De ouders mogen hem wel dankbaar zijn, een goeie babie-sit is vaak ver te zoeken  :) !
Oh, een klimrekje...dan heb jij zeker zo'n smaller en hoger nestblokje? Die van mij is breed, met de opening een beetje opzij, en die kleintjes zaten achter het dicht gedeelte. Wél slim bedacht!

groetjes claudia

Tara

Sorry dat ik jullie zo lang moest laten wachten!! Maar ik moest onverwachts gaan werken dus ben nog niet thuis geweest vandaag :(. Gelijk de pc opgestart nu..... Jeetje, was me een dag vandaag...

Deze morgen dus Elmo genomen en naar Gent. Eenmaal daar ff in de wachtzaal gezeten, na een tijdje mochten we bij andere mensen, waren er 3. Eerst deden ze iets in de cloaca van Elmo, misschien voor ontlasting? En dan namen ze bloed, ze vroeger waarvoor ik wou testen, ik zei dus papegaaienziekte, polyomavirus en PBFD, maar ze zei dat ze papegaaienziekte eigelijk daar doen en dat ik beter op Polyomavirus test omdat dat het meest waarschijnlijke is zei ze... In ieder geval, toen ze bloed namen van Elmo voelde ik mij plots helemaal duizelig, ze zeiden dat ik neer moest gaan zitten wat ik dan ook deed, ik kreeg Elmo weer in m'n handen, en toen ik rechtstond kwam ik duizeliger en duizeliger, we stonden daar dan in dat bureau en plots ging ik naar buiten, men zei neem haar vogel..... Toen duurde het niet lang meer, daar begon mijn koppijn en poef ik zakte door m'n knieën.... Ik hoorde m'n pa zeggen, doe haar naar buiten.... Toen ik bijkwam zag ik dat mijn benen in de lucht waren hahahahah, sorry maar vind het zo grappig. Een van die 3 had mijn benen vast omhoog en ondertussen was er iemand anders ook bijgekomen, ik had ook horen zeggen of er iemand moest bijkomen maar er kwam dus gwn iemand telijf gelopen. Ze zei dat ik kalm recht moest komen, en dan nog ff neergelegen, daarna ff tegen de muur gezeten, heb een cola gekregen... Zo, we gaan voor Elmo naar de kliniek een baasje Tara valt flauw.... Dit is trouwens mijn eerste keer, wel raar hoor! Maar ok, de uitslag duurt nu zelf ook een tijdje, kan zelfs 2 weken duren... Afwachten, ik hoop zo dat het geen polyoma is...

Elmo maakt het heel super, het heeft niet lang gebloed, en voor het zekerste had ik nog iets gekregen dat helpt het bloed stollen (soort watje). Ik heb dat nooit losgelaten :-).

Groetjes, Tara

robentru

Ach lieverdje, dat jij nu zo van je stokkie moet gaan, dat is toch echt iets meer voor valkjes? ;) Kan me wel voorstellen dat je door alle emoties van de afgelopen weken het zwart voor je ogen ziet. Hoe voel je je nu?
Fijn dat alles zo snel achter de rug was en dat Elmo al weer helemaal happy is. Verwen hem maar lekker!
Nu maar weer wachten...alsof daar geen einde aan komt.
Dikke knuffel van Rob en Trudy :-*