13 september 2025, 13:19:11

UITSLAG BINNEN !!! YEEEEES !!!!

Gestart door Tara, 25 juni 2004, 00:52:31

« vorige - volgende »

yentl

hey tara
heb niet alles gelezen maar wel weer al die polyamatoestanden  :o! wat erg zeg, hopelijk gaat nu alles goed... hihi sorry kan ff niet meer volgen dus  ::)... maar ga nog andere reacties posten ook dus...

nog veel succes met je nesten! die jonkies zien er mooi uit

groetjes

lilian

Hoi Tara,
Geweldige foto s die je gemaakt heb zeg hartstikke mooi hoor vooral die van het kuikentje met het ei, en ik wil je ook nog zeggen dat ik blij ben dat het zo goed gaat.
Groetjes Lilian

Tara

Hoi allemaal,

het gaat nog steeds goed gelukkig, gisteren had Smurrie krampjes, ik schrok echt heel erg, maar dat blijkt weer over te zijn gelukkig!

Er zijn al 4 jongen gevoerd, ik kom nu alleen ff weer warme voeding maken omdat het afkoelde.  

Voor de rest groeien ze best zeer mooi vind ik, ik zal vandaag nog wel zorgen voor nieuwe foto's .

Groetjes, Tara

Ik kreeg net een mail van die DA!!! Wat ben ik blij dit te horen!!

Hier was zijn antwoord:

Hallo Tara,

Het beste kun je éém em amder natuurlijk even met je eiegendierenarts bespreken. De besmetting kan via het ei gaan maar meestal wordt het virus in het nestblok op de jongen overgedragen. Voed je ze met de hand op dan is de kans op virusoverdracht sterk verminderd.

met vriendelijke groeten,

Anton Beijer, dierenarts
Dierenkliniek de Toren, Drachten

vanta

hoi tara das zekers goed nieuws ;)

nu met volle overgave voeden en dan komt het wel goed

nu kun je weer een beetje ademhalen maar hou altijd in je achterhoofd dat het mis kan gaan

maar dit is in iedergeval wat hoop voor je

groetjes tineke

lilian

Hoi Tara,
dit is inderdaad goed nieuws!!! ik blijf met je mee hopen hoor en petje af voor hoe jij voor je valkjes zorgt.
Groetjes Lilian

Annouschka

Hoi,

wat een goed nieuws zeg, gelukkig heb je het gevraagd aan de DA, het kan natuurlijk nog altijd misgaan maar nu weet je toch al iets meer.
Ik duim voor jou en je baby's!!!

Groetjes
Annouschka

Tara

Dank jullie allemaal, erg lieve reacties hoor ;D.

Ik heb net foto's genomen, het gaat nog steeds goed, het achtste eitje is aan het uitkomen, ik moet zo weer 2 of misschien 3 kleine jongen gaan voeren, ben wel blij dat het zo goed gaan, de lutino is nu 12 dagen, en de andere grote (wss gepareld) is 11 dagen :-).

Hier komen de foto's.

Eerst en vooral, kleine Smurrie, denkt hoe ze aan eten zal raken ::).

Dan hebben we onze Smirnoff natuurlijk, die moest zonodig tonen op de camera hoe mooi hij kan poepen terwijl hij vlieglessen volgt ::) ;D

Sergio maakt het ook nog altijd goed, het was moeilijk een goeie foto te maken van 'm, bewoog veel te veel :D.

Op naar het vierde jong, heb nog steeds niet voor alle jongen een naam, het is dus ook het broertje of zusje van Smirnoff en Sergio dit.

Op naar het volgende nest!

Het vijfde jong, ziet er beter uit dan gisteren, ik vreesde eigelijk voor deze, want hij sliep voortdurend en lag neer, maar nu zit hij weer mooi recht steeds :-).

Nu komen we aan het schattigste kleintje aller tijden, ik noem haar Donsje, omdat ze echt ongelooflijk veel dons heeft. Het is ook een hyperkinetisch valkje, zit nooit stil, draait voortdurend rondjes als ik een foto wil van haar :D

En nu zien jullie de kleine die gisteren uit zijn ei aan het kruipen was :-).

Groetjes, Tara

boezempje

hai

ooohhhhh tara wat zijn ze lief zeg,erg mooi
nou maar hopen dat alles goed gaat we zullen voor je duimen.

succes er mee

giovanni

Leuk dat het zo goed gaat met je jongen:)
Goed dat je deze reactie kreeg van die DA, geeft je
weer wat meer zelfvertrouwen ;)
De jongen zien er uitstekend uit en hopelijk de
volgende ook:)

grtjs

robentru

Wat een prachtige foto's van je jonge valkjes  :-*
Heel veel succes met het opvoeden en wij hopen dat je nu eindelijk, in alle rust, zonder akelige dingen van ze kunt genieten. Bedankt dat je het met ons wilde delen.  :)

claudjuh

hoi Tara!
Wat scheetjes allemaal! En dan die Donsje...hihi,die zit écht wel goed in pak ;) Staat um erg leuk! Hoop dat het nu goed blijft gaan, geeft toch wel hoop, hé, wat die DA zei. Voer je ze altijd zelf, of helpt iemand je? Je zult toch ook wel eens naar school moeten,of heb je al vakantie?
Blijf vooral fotos erbij zetten, leuk voor je mede-freaks!! :D

groetjes claudia

Tara

Hoi Claudjuh,

normaal heb ik morgen schoolreis maar m'n ma zal me ziek melden :-). Voor de rest heb ik vrij, alleen woensdag achter rapport maar dat duurt niet lang natuurlijk. En ja, ik voer ze altijd zelf :-).

Groetjes, Tara

claudjuh

hoi Tara,
Zou'k ook doen, me ziekmelden voor die schoolreis...liever niet weg nu, hé! Al bedoelt iemand anders het nog zo goed, zelf zit je toch met je gedachten bij je vogels, dat is nu eenmaal zo.
De kleintjes zullen nu wel helemaal denken dat jij hun ma bent! Leuk is dat,hé, allemaal die kleine frutsels, die jou zo helemaal vertrouwen!! :)

groetjes claudia

Tara

Hahah ja dat kan je wel zeggen Claudia, ik moet nog maar een stap bij hun zetten en ze krijsen al :D. Toen ik net ging kijken of er al kropjes leeg waren, zag ik dat het achtste jong er was, het is erg snel gegaan, ik zat een uurtje geleden nog te kijken aan hoe hij aan het breken was, en nu een kwartier geleden was ie er al ;D. Dit is 'm geworden :). Ik had zo'n voorgevoel, had dus gelijk m'n camera mee ;D.

Hij voelt zich wel al thuis ;D

Groetjes, Tara

claudjuh

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat een muppie!
Ga je hem nu ook al gelijk voeren? Of mag hij eerst ontkreukelen,hihi? Dus de meesten zijn geboren weg uit het blok, zeg maar? Dus, grotere overlevingskansen? Oe, ik hoop zo dat het goed gaat!!!!!

groetjes claudia