28 maart 2024, 19:25:20

UITSLAG BINNEN !!! YEEEEES !!!!

Gestart door Tara, 25 juni 2004, 00:52:31

« vorige - volgende »

Tara

Dank jullie allemaal :-*

Jullie zijn de grootste steun ooit geweest, echt waar, dank jullie :-* :-* :-*

Lique

hoi tara,

wat fijn dat het niets ernstigs is.
hopelijk kan je weer lekker van je valkjes genieten.

groetjes lique

Theetje

Hoi Tara,

Wat fijn meid dat de uitslag goed is. Dat geeft de mens weer moed.

Gefeliciteerd met het goede nieuws.

Groetjes

Theetje


Olga en Hans

Hoi Tara,

Van harte gefeliciteerd, dat al je valkjes weer gezond zijn :D.
Dat is toch wel een pluim waard.
Genietse maar lekker van al je valkjes.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Tara

Hoi allemaal,

nogmaals erg bedankt. Het gaat super hier, al mijn valkjes zien er kerngezond uit, echt waar, en nu ik Malaia even bij me heb, voel ik ook hoeveel die is verdikt ! Ben er zo blij om ... Zijn verenpak is glanzender dan ooit tevoren, hij's superlief, hij ziet er gewoon super uit, maar niet hij alleen, ze zien er allemaal zo goed uit dat ik er tranen van in de ogen krijg als ik ze zie hoe super ze er uit zien ::).

Thx allemaal :-*

vanta

fijn dat het nu allemaal goed gaat geniet er maar met volle teugen van :D ;)

groetjes tineke

claudjuh

hai!
Echt súper, dat het nu allemaal weer goed gaat. je hebt toch behoorlijk in de rats gezeten...(en wij allemaal mét jou ;) )
Geniet nu maar weer lekker van je schatjes!

groetjes claudia

Valerie

Jeetje, ik lees dit alles nu pas.  :o :o :'(
Wat verschrikkekijk!
Heb enkel nog maar de eerste pagina gelezen, ik heb bij ziek een heel topic over deze ziejte gepost, met de hele tekst van de Toren.
Mss verstandig dat ik eerst even verder lees, voor ik nog wat post...

Sterkte alvast!



Tara

Hoi Valerie,

op mijn eigen groepje heb ik al een hele pagina gemaakt over Polyoma, maar denk dat ik het nog even ga bijwerken, ik heb al zowat alle sites ivm Polyoma gelezen, dus die van dierenkliniek de toren ook, maar ja..

Groetjes, Tara

Valerie

Heb nu alle pagina's doorgenomen. Wat een toestand is dat geweest! Heb verschillende gevoelens gehad. Tranen in m'n ogen, kwaadheid,...
Las nu pas dat het vorig jaar gebeurde. Wat heb jij toen een rottijd gehad! Je bent wel heel moedig geweest moet ik zeggen. Zal wel heel erg duur geweest zijn allemaal. Gelukkig dat het nu toch beter is.
Pff, weet even niet meer wat ik zeggen moet...



Tara

Hoi Valerie,

begin dit jaar zei m'n DA alweer na een sectie dat ze er toch nog wat van ziet.... Mja, of ik er ooit helemaal van afraak weet ik niet, heb jongen van koppels die heel goed gaan, maar heb ook massale sterftes bij andere koppels...

Groetjes, Tara