12 september 2025, 16:37:54

UITSLAG BINNEN !!! YEEEEES !!!!

Gestart door Tara, 25 juni 2004, 00:52:31

« vorige - volgende »

Tara

Hoi,

nou, dit is het dan he, Smirnoff ligt op sterven, ze zit nu bij mij, en ze maakt het totaal niet meer goed.

Paul

Hoi Tara,

Ik hoop zo dat Smirnoff toch weer op gaat knappen want dat heb je zeker verdient met al die zorg die je ze geeft.
Heel veel sterkte en ik hoop morgen te lezen dat Smirnoff toch weer beter gaat.

Groetjes, Paul

Mandy

Jeetje Tara, wat een ellende allemaal... :(
Je doet zo je best en je krijgt er zo weinig voor terug. Hopelijk overleven er een paar het, sterkte hoor... :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Hoi allemaal,

vandaag gebeurde het onverwachtste, de kleinste lag dood, dit is erg onverwacht, en het laatste wat ik had verwacht, nu nog 2 valkjes, en Smirnoff ziet er heel slecht uit, maar Sergio ook al niet meer lekker ...

Groetjes, Tara

Tara

Hoi,

dit wordt een van de laatste berichten volgens mij, het gaat niet lekker met Smirnoff, hij is nu al zo'n 3 dagen ziek, hij is heel sterk, maar hij haalt het waarschijnlijk niet ... Als ze valt kan ze heel moeilijk weer rechtop, ze slaapt voortdurend, haar oogjes zijn altijd dicht nu, en zo donker zo donker ... Sergio is ook veel achteruit bij gisteren, toen stond ie nog volop recht, nu ligt ie neer tegen een knuffeltje, en piept niet meer wanneer ie eet ... Dit duurt niet lang meer, óf ze moeten wel héél sterk zijn ... Vind het zo erg ...

claudjuh

oh Tara,
ik weet niet eens meer wat ik zal zeggen, vin't zó erg!
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen en je zeggen dat jij het écht heel goed gedaan hebt, maar het lot was niet in jouw handen...............helaas   :'( :'( :'(

veel liefs van Claudia  :-*

Inger m

Hoi Tara,
Balen dat het nu zo slecht met je jongen gaat! Enerzijds vind ik het wel begrijpelijk dat je het geprobeerd hebt, anderszijds was ik wel bang dat ze idd al besmet waren en onder het virus leden. Ik vind het erg jammer voor de vogeltjes zelf dat ze toch zijn gestorven...

Ik wil je veel sterkte wensen in deze situatie!

gr Inger

nb. is het niet verstandig om evt gestorven jongen te laten nakijken? De diagnose Polyoma is maar op een jong vastgesteld?
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Tara

Hoi Inger,

tja, die lutino was niet het enige jong die werd onderzocht door mijn DA hoor ... Alles wijst er gewoon op, maar ik denk dat de jongsten besmet zijn geraakt door de oudsten ...

In ieder geval, Smirnoff verzwakt, opent zijn oogjes bijna niet meer, en volgens mij ligt Sergio gewoon neer van de warmte, ik heb de deur dan maar iets opengezet, doet altijd wel ff deugt.

Ik vind wel dat ik trots mag zijn, want ik had nooit gedacht dat ze het zo lang zouden halen, sommigen zijn flink gegroeid, zoals Smurrie, Smirnoff en Sergio, het was heel fijn om voor ze te zorgen, van Smurrie heb ik helaas al afscheid genomen, en weldra waarschijnlijk van Smirnoff en Sergio ook, maar ik zal ze nooit vergeten ...

Groetjes, Tara :-*

vanta

hoi tara het is heeeeeel jammer maar ik vind het wel heeeeeel dapper dat je het toch aandurfde terwijl je wist dat er een kans inzat dat ze zouden overlijden petje af voor jou want het is heeeeeeeeel dapper ook heb je er bepaalde dingen voor moeten laten schieten en dat vind ik zo knap van je.

ik wens je heel veel sterkte toe en wie weeet ...de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

groetjes tineke

Tara

Smirnoff is dood ...

Ik moet een middel vinden ... Ik moet gewoon ... Mijn lieve Smirnoff, waarom :'( :'(

Theetje

Hoi Tara,

Meid wat vervelend nu voor je. Je hebt zo voor het kleintje geknokt.

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes

Theetje

tommy

:'(  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
liefs annemieke

Paul

Hoi Tara,

Wat erg van Smirnoff :-(
Ik had echt gehoopt dat die het zeker zou halen omdat die ook al een behoorlijke leeftijd gehaald had.
Hopenlijk verdwijnt dat virus toch na een tijd vanzelf de kans is er altijd wel dat de valkjes antistoffen aanmaken maar dat zal niet bij elk valkje gebeuren sommige blijven drager :-(
Dat zou betekenen dat je ze een voor een appart moet zetten en een voor een laten keuren om daarachter te komen.
Maar dat is bijna niet te doen natuurlijk zeker omdat je ook geen valkjes binnen mag hebben :-(
Heel veel sterkte met alles.

Groetjes, Paul

Joyce28

:o tjee Tara,ik weet niet wat ik moet zeggen :'( :'(
ik vind het verschrikkelijk voor jou en de valkjes die het niet hebben mogen redden
sterkte hoor,en kop op he je hebt echt je best gedaan en meer kon je ook niet doen,helaas :-[