20 april 2024, 04:25:24

PEPERS

Gestart door Mandy, 16 februari 2003, 17:18:14

« vorige - volgende »

Mandy

16 februari 2003, 17:18:14 Last Edit: 16 februari 2003, 17:28:01 by Mandy
Hallo allemaal  :)

FF een tip; als je aan het voer een fruit/groente mix toevoegd kunnen hier wel 's pepertjes tussen zitten en als je je maatje dan ff een lekkere  :-* geeft dan  :o...hot hot hot!!!
Dus oppassen hiermee! ;)
Had het net weer bij Chico... :(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Thx voor de tip Mandy! Ik denk dat velen hier blij mee zullen zijn :)
Groetjes, Tara

Diana

Gelukkig heb ik dit nooit gehad hou niet zo van hot  :P
Maar zal ook wel niet leuk zijn voor het valkparkietje...
dat beestje is al zo klein en dan zo'n peper.... :-/
maar ja, het is nopg nooit gebeurt en hopelijk gebeurt het ook nooit :) groetjes diana

Mandy

Voor vogels is dit niet heet hoor, die hebben niet dezelfde smaakpapillen als ons.  :P
Zij vinden die zaadjes juist lekker, alleen vind ik het iets minder als ze die op hebben en ik een kus  :-* krijg... :o
hahahahaha.
Het zit ook niet in het normale zaad hoor, maar in toevoegingen en is vooral bedoeld voor grotere parkieten (zoals een valkparkiet) en papegaaien. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,
Ik dacht altijd dat kruiden slecht waren voor valkjes ?
Of vallen de pepers niet onder de kruiden dan?
Gekruid eten is in elk geval heel slecht dus ik keek op dat ze wel pepers mochten hebben.

Groetjes,  Paul

linda

hoi,
Ik had ook zo een voer waar pepers inzaten en die heb ik er maar ff uitgehaald lol ik had net soep gekookt met 1 pepertje in en die was zooooooooo heet , dus ik dacht ocharme dat tongetje moet branden als ze dat eten .Maar nu lees ik hier dat het geen kwaad kan dus mogen ze het de volgende keer wel hebben.
groetjes linda en co