17 mei 2025, 20:16:11

micky zijn uitslag is binnen

Gestart door boezempje, 4 augustus 2004, 13:24:27

« vorige - volgende »

boezempje

hai

de dierenarts heeft net gebeldt,het blijkt dus dat micky vanaf het begin af aan al ziek is.ze hadt bloedarmoede veel te weinig witte bloedcelle.daardoor kan ze op een gegeven moment heel ziek gaan worden.micky heeft vanaf het begin vaak zwaar geademd veel overgegeven ze was heel rustig dat wil dus zeggen ze was heel moe,uitijdelijk is ze daar dus aan gestorven en haar darmen waren onstoken.dat was door gevolg van bloedarmoede.

esther

Carla_en_Yoshi

Hallo Esther.

Fijn dat je zo snel de uitslag hebt.Het is niemands fout dat het zo gelopen is.Niet door een boontje,of door de koelkast.Nu hoef je je niet steeds af te vragen van :had ik maar dit of had ik maar dat.En natuurlijk dat je andere valkjes geen gevaar lopen.Dit neemt niet weg dat het verlies van Micky minder erg is.Hoe is het nu met je ,nu dat je de oorzaak weet :-/?

Groetjes van Carla.

boezempje

hai carla

nou ik ben wel blij dat het nikz in haar koppie was,
maar dat ze al die tijdt haar niet goed voelden is ook niet echt leuk om te weten.ik ben wel blij dat het geen gevaar is voor de anderen vogels.en nu weet ik ook waarom ze dus zo rustig en afwezig altijdt was.ik hadt 2vrouwtjes en 2mannetjes.en micky was een vrouwtje en misty is ook een vrouwtje maar zelfs misty is aktiever als dat micky was.en als ik het hadt geweten hadt ik er meschien wat aan kunnen doen,maarja dat weet je nooit he.ik ben blij met de uitslag en dat mijn anderen valkjes geen gevaar lopen.ik ga haar zo ophalen en een mooi plaatsje in de tuin geven.rust voor haar,

gr esther

sadelienda

Hoi Esther,

Tja ik kan me alleen maar aansluiten bij het hierboven geschreven.
Je schatje was al zwak en zou het nooit gered kunnen hebben.
Ik hoop dat je het nu een plekje in je hart kunt geven zonder verwijten.

Dikke Knuffel,

Sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

boezempje

Irene

hoi esther,
fijn dat je zo snel de uitslag hebt gekregen. kan me voortsellen dat je er van schrikt dqt ze zich daardoor eigenlijk altijd niet lekke is geweest, maar ook weer een geruststelling idd dat het niet aan de koelkast of wat dna ook heeft gelegen, Je kunt die onzekerheid loslaten. Maak een mooie plek voor je lieve schat, zodat ze kan rusten. Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Stijn dc

hoi

fijn dat je de uitslag binnen hebt, jammer dat ze nog gestorven is, maar het was al van het begin zo bepaald, veel sterkte.

SDC

Lique

Hoi Esther,

Jeetje zeg, bloedarmoede :o
Daar denk je niet zo gauw aan. je gaat er al gauw vanuit dat het iets anders is, zeker gezien het gedrag.
Maar je weet nu dat je andere valkjes niets te vrezen hebben, dat er niets besmettelijks was.
Maar het is en blijft erg.
Hopelijk ben je snel over het verdriet heen, dat als je aan Micky denkt, dat je een grote lach op je gezicht krijgt, dat het zo'n lieverd was.  herinneringen...

groetjes Lique

Tara

Hoi Esther,

wat erg dat ze daaraan is gestorven :(. Je hebt weer echt pech dat het juist jouw valkje is die dit heeft :(.
Je weet nu in ieder geval wat het was, dus er is toch iets goeds...

Groetjes, Tara