Nieuw koppel van valkparkiet.com

Gestart door Tara, 3 juli 2004, 03:11:18

« vorige - volgende »

Irene

story, weekend, prive, al die roddelblaadjes om heerlijk op de hoogte te blijven van alle laatste nieuwtjes. maar sinds de ontdekking van het forum is dit veel leuker om te volgen. Want hier "ken" je de hoofdrolspelers ;D Dus stijn kom op, info; wie is het wanneer en hoe en foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
whahah, ben verder niet nieuwsgierig aangelegd hoor; had opeens behoefte om dit ff duidelijk te melden ::) ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


robentru

Goh, Irene ik wist helemaal niet dat je zo nieuwsgierig was...
Roddelblaadjes lees ik nooit (alleen bij de tandarts en de kapper, hahahahaha).
Dit is echt 20 x leuker, inderdaad vooral omdat je "ze kent" of denkt te kennen. Maar ik krijg toch sterk de indruk dat Stijn z'n hartje is verloren. Nu maar hopen dat hij dat met ons wil delen, maar ik denk het wel. Zijn toespeling was overduidelijk.

Dus, STIJN, biecht maar op met foto's.
Groet, Trudy.

Irene

he trudy; ik lees ze ook niet vaker dan tijdens tandarts en kapper bezoek hoor, maar dit is toch veel "echter".

Kom stijn, schroom niet jongen; we zijn een luisterend oor hoor. ;D vertel ons alles eens...
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


robentru

Tuurlijk Irene, doe ik ook, ze daar lezen. Wat nu jammer is dat zowel mijn tandarts als kapper die bladen niet heeft.... :D :D :D

Stijn, kom op we zijn er hier voor je in LIEF(de) en leed.

Trudy.

Stijn dc

loll, ik was al wel offline toen jullie dat typten hoor :)

nouja, ik heb ondertussen ook iemand gevonden. Ze heet annelies en is 19 :) Maar twee jaar verschil :D. Oke, foto, ik zalt er maar op wagen dat het mag zeker :)


Irene

go stijn, go stijn, go stijn!! :D :D :D en hoe lang zijn jullie al samen, waar ontmoet etc...... leuke foto!
kom, we willen details.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


robentru

Hoi Stijn,
wat een leuke meid. Ben er maar trots, verliefd en zuinig op. ;).
Succes.
Groetjes, Trudy.

Stijn dc

hoi

we zijn nog niet zo lang samen, van de 16de julie. We hebben elkaar leren kenne op speelplein :)

enneuh, ik eb ze nu al drie weken neit meer gezien ivm vakantie (ik) en kamp (annelies)

robentru

Hoi Stijn,
wat zal dat een leuk weerzien worden  ;) :)
Groet, Trudy

Tara

Hoi Stijn,

was ze jouw leidster misschien :D

Veel plezier samen.

Groetjes, Tara

Stijn dc


Tara

Awel Stijn? We horen niets meer? Hoe gaat het nog ??
Ben wel benieuwd hoor ;)

Succes!

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

tgaat steeds beter en beter, ik krijg al het gevoel dat het voor altijd blijft duren  ::)

Tara

Hoi Stijn,

ohw wat lief zeg :-). Echt leuk voor je ;-).
Ik gun jullie het allerbeste toe :-).

Groetjes, Tara

Stijn dc