Nieuw koppel van valkparkiet.com

Gestart door Tara, 3 juli 2004, 03:11:18

« vorige - volgende »

giovanni

tuurlijk:)
en 18e verjaardag is wel nog 3j, best lang ::) ;D

grtjs, en nu 3j wachten :D

Tessa

9 juli 2004, 04:01:39 #31 Last Edit: 9 juli 2004, 04:02:59 by tessa
PARTY PARTY PARTY :D ;) :D ;)
ikke ikke ikke tara zet mij maar op je lijst
kan nu nog 3 jaar voor een cadeau sparen dat moet dus lukken whahahaha

lots of love
partybabe,

tessa :-*

Annouschka

Hoi,

mag ik nu getuige zijn???   :D :D :D  
En van een feestje ben ik ook niet vies hoor dus als jullie nog volk tekort hebben, zet er mij maar bij.
En van die vriend van Gio, ja, idd ik ben er ook van geschrokken maar tussen m'n vriend z'n vrienden zitten er ook zo'n paar.
Hij heeft het zelfs een paar keers voorgehad dat ie het uitmaakte en dat zij er daarna mee aan de haal gingen terwijl ze zijn vriendin de hele tijd zaten af te keuren.  Dus vrienden die niet blij zijn voor jullie, die moet je niet hebben, echt niet, die stoken alleen maar ruzie tussen jullie.  En dat is bijna altijd jaloezie die er in het spel is, hetzelfde geldt voor zogenaamde vriendinnen.

Nu, geniet maar lekker van elkaar.

Groetjes
Annouschka

Stijn dc

hoi

18 jaar? pfiew, daar ben ik al bijna :) ik ga nog wel neit trouwen dan. :)

SDC:D

Inger m

Hoi Tara en Giovanni,

Ha, ha ;D! Ik lees het nu pas! Maarre gefeliciteerd, wel leuk dat jullie elkaar weer zo 'ontmoet' hebben! Veel succes samen! (Ik had wel een sterk vermoeden dat jullie elkaar graag mochten).

(enne trouwen hoeft niet perse hoor...mijn vriend en ik denken er nog niet over...is geldverspilling, zegt hij...)

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Tara

Hoi Inger,

op mijn 18de ga ik echt niet trouwen hoor :o

Ben niet echt iemand die snel wil trouwen ::)

Maar gwn een forumfeestje, niet dan ;D ;D

Inger m

hihi ik had ook niet verwacht dat je zover in het vooruit dacht..ik wilde alleen ff laten zien hoe wij daarover denken...

Veel succes samen!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Carla Vdb.

Is het nog wel veilig om te trouwen in deze tijd   :D
Ik hoor zo veel over koppels die gelukkig waren tot ze trouwden en dan binnen het jaar weer gescheiden zijn.
Dat zet mij soms toch aan het denken om het nooit te doen hoor  :-X
Ik ben nu drie jaar samen met mijn vriend en we hebben het er al wel over gehad maar hebben er beide nog geen behoefte aan. Ben ook nog maar 22, nog tijd zat.

Maar Tara, niemand houd je tegen natuurlijk  :P

Tara

Wie zegt dat ik het type ben die graag wil trouwen ::) ::)

Carla Vdb.

Maakt eigenlijk niks uit of je wel of niet wil trouwen, als je maar gelukkig bent, niet?   ;)

giovanni

Ja, dat is waar:)
ik ken véél mensen die niet getrouwd zijn, en die zijn
veel gelukkiger dan de mensen die wel getrouwd zijn.
Hopelijk komt ons dat nooit tg (als iem zou trouwen :P ::))
Dat wens je natuurlijk niemand toe, een scheiding,
moet je nog geluk hebben dan als je als vrienden kunt
uiteen gaan..

grtjs, gio

Joyce28

Ik woon nu 10 jaar samen met mijn man,en volgende maand zijn we 1 jaar getrouwd :P
enne je merkt er niks van hoor,getrouwd of niet ;)

Annouschka

Hoi,

ja, ik zou ook graag trouwen, mijn vriend is er minder voor te vinden.  We wonen nu 3 jaar samen en ik denk ook dat je het niet echt voelt hoor. :D :D

Het verschil is Gio, dat vele koppels trouwen omdat ze aanvoelen dat het niet goedgaat in hun relatie en die alsnog willen redden door te trouwen, net zoals er velen zijn die kinders nemen om hun relatie te redden, dit is uiteraard geen goeie basis om een huwelijk uit op te bouwen.

Ik zou gewoon willen trouwen omdat ik hem nu al mijn ventje noem en hij mij mijn vrouwtje, en als er dan mensen vragen hoelang we al getrouwd zijn ,dan moeten we zeggen, van ja, we wonen eigenlijk gewoon samen.
En ook om een huis te kopen is het makkelijker als je getrouwd bent en ook als er kinders bij te pas komen.

Groetjes
Annouschka

Mandy

Hmmm dat herken ik wel ja... :)
Raymon en ik zijn bijna 11 jaar samen en we wonen nu 4 jaar samen en we zijn al 8 jaar verloofd! ;D
Hihi een "moderne" verloving dan! :D
Maar ik wil ook wel graag trouwen, maar Raymon iets minder, voor hem hoeft het niet zo.  :-/
Maar ik zou dan ook geen standaard bruiloft willen hoor. Lekker ergens op een tropisch eiland trouwen en bij terugkomst alleen met naaste familie en goede vrienden ergens gezellig eten. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

robentru

Ach,
elk voordeel heb z'n nadeel (wie zei dat ook als weer ??? ;))
Rob en ik zijn volgende maand al 23 jaar gelukkig getrouwd.
't Is maar net wat je samen het prettigst vindt. :) :)
Als je maar gelukkig bent. ::)
Groetjes.