28 maart 2024, 23:07:54

lutino gepareld

Gestart door w van geerenstein, 23 september 2004, 18:18:59

« vorige - volgende »

w van geerenstein

Hallo
wie kan mij vertellen hoe ik lut gepareld kan kweken
graag jullie reactie

alvast bedankt

Gr Wim

Tara

Hoi hoi,

ikzelf heb een lutino gepareld gekweekt, is een prachtvalkje, haar ouders zijn lutino split gepareld man en een geparelde pop.

Je moet echter wel een geparelde lutino man als man hebben of een lutino split gepareld anders is het een stuk moeilijker ze te hebben.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Wim,

als je een geparelde man heb die split voor lutino is en je zet die tegen een gewone wildkleur pop dan heb je 25 % kans op een geparelde lutino pop.
Bij de mannen verdwijnen de parels na de rui dus als je een geparelde lutino wilt moet je in elk geval een popje nemen.

Groetjes, Paul

Marianne

23 september 2004, 20:21:07 #3 Last Edit: 23 september 2004, 20:25:58 by Marianne
Hoi Wim,

Ook ik had dit jaar 1 geparelde lutino gekweekt (een popje).
Haar moeder is een bont geparelde en haar vader is een geparelde split lutino en witmasker.


Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Anita1

ik heb ook een lutino geparelde.kijk maar hoe mooi.gr anita

Lique

Hoi Anita,

Mooi valkje, alleen dit is zeker geen lutino gepareld.
Jij hebt een Bont cinnamon geparelde valk.

Dit is een lutino gepareld valkje.

groetjes Lique

boezempje

hai anita


ja dat dacht ik dus ook maar ik kan er langs zitten ik heb nog niet zoveel weet van de mutatie,maar als de joude een lutino geparelden is dan is mijn diessel dat ook.

kijk maar op de foto,maar ik dacht dus wat lique zij een cinnamon gepareld nog wat sorry weet die namen nog niet.

en dat is een mooien lique heb je die nog steets??

gr essie

Lique

Citaaten dat is een mooien lique heb je die nog steets??

gr essie
Hoi essie,

Nee, dit is geen valkje van mij.
Ik heb haar gefotografeerd op een tentoonstelling voor valkparkieten in Duitsland.

groetjes lique

Anita1

lique vraagje aan jou.deze valk die ik dus hier heb staan komt bij beaker mijn lutino.kan ik dan wel zoeen krijgen? net als die van jou b.v? mooie valk trouwens hoor! knuff anita ;)

Anita1

en jij hebt een gewone cinamon geparelde .dat is diesel essie.is dus weer anders..die van jou is net als jippie.maar die ik hier op de foto heb staan is een bonte.met heeel veel licht erin.daarom heeft ie wat van een lutino weg.knuff anita

Lique

23 september 2004, 22:44:38 #10 Last Edit: 23 september 2004, 22:46:50 by Angelique
Citaatlique vraagje aan jou.deze valk die ik dus hier heb staan komt bij beaker mijn lutino.kan ik dan wel zoeen krijgen? net als die van jou b.v? mooie valk trouwens hoor! knuff anita ;)
hoi anita,

Ik weet niet of beaker een man of pop is, en net als je nieuwe valkje. Maar als beaker een pop is kan je dit krijgen:


Moeder: Lutino
Vader: Bont Cinnamon Gepareld

Jonge Man:
100% Wildkleur Split Bont{X1:  Cinnamon Gepareld} {X2: Lutino}

Jonge Pop:
100% Cinnamon Gepareld Split Bont

Als het omgedraaid is, kan je dit mischien wel verwachten:

Moederr: Bont Cinnamon Gepareld
Vader: Lutino

Jonge Man:
100% Wildkleur Split Bont{X1:  Lutino} {X2: Cinnamon Gepareld}

Jonge Pop:
100% Lutino Split Bont

Anita1

dank voor je reactie lique.beaker is een man dus.knuff anita ;)

Joyce28

25 september 2004, 01:04:23 #12 Last Edit: 25 september 2004, 01:05:20 by Joyce28
Citaaten jij hebt een gewone cinamon geparelde .dat is diesel essie.is dus weer anders..die van jou is net als jippie.maar die ik hier op de foto heb staan is een bonte.met heeel veel licht erin.daarom heeft ie wat van een lutino weg.knuff anita


ojee dit heeft niks met het onderwerp te maken,maar wilde even zeggen dat Diesel van Esther een bont cinnamon geparelde is,mijn Lucky is een bont geparelde ;)

Misty van Esther is een gewone geparelde (zusje van mijn Lucky ;) :) )

boezempje

hai

heel goed joyce.
hhahahahahaha dank je meis ;)