5 mei 2025, 09:33:00

stilzitten?

Gestart door deniejs, 27 april 2005, 20:45:18

« vorige - volgende »

deniejs

hallo,
mijn valkparkiet(brian) zit heel vaak raar te doen.
dan gaat hij aan de tralies hangen en dan pak hij met zijn snavel de tralies vast en dan gaat hij so een hele tijd stilhangen? en ook wel is dan zit hij op zijn stok en dan gaat hij met zijn kopje naar benede hangen en dan blijft hij ook heel de tijd stilzitten wat kan dit zijn?? groetjes denise

~Natas~

Hoi,

Het heeft niks te betekenen hoor.
Het kan zijn dat hij iets ziet en zich daar op concentreerd of hij is even in gedachten  ;D
En verder zou ik het ook niet weten.

Natas

Kurtje

Hoi,

Ja mijn valkje doet dat ook wel, vooral 's avonds hangt hij dan aan zijn tralies en hoort ge hem de hele avond niet, net of hij zo gaat slape, vind het wel een beetje vreemd, maar zal wel normaal zijn zeker  ???

Groetjes Kurt

Kolkkie

Hoi Denise,

Pukkie gaat bij mij ook vaak in de tralies hangen en blijft dan een hele tijd stil hangen (zelfs op de kop).

Ik zie het bij Pukkie als een aandachtsprobleem (kijk eens hoe zielig ik ben.....::)). Soms maakt ze er nog een zielig geluidje bij ook.
Ze krijgt alle aandacht van de wereld, dus daar zal het niet aan liggen.

Ook wil ze, net als Coco, wel eens een poos stil zitten op de stok met het kopje naar beneden.
Dat is nog een manier van aandacht trekken hier haha ;D.

Als ze zo zitten willen ze bij mij nl. gekroed worden. Maffe beesten :P.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Citaat van: Kurtje op 28 april 2005, 10:29:29
Hoi,

Ja mijn valkje doet dat ook wel, vooral 's avonds hangt hij dan aan zijn tralies en hoort ge hem de hele avond niet, net of hij zo gaat slape, vind het wel een beetje vreemd, maar zal wel normaal zijn zekerĀ  ???

Groetjes Kurt

Hoi Kurt,

Er zijn valkjes die graag hangend aan de tralies slapen, al doen ze het hier bij mij niet.

Een grasje wat ik had, deed dat wel. In een hoekje hing ze dan te slapen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

deniejs

hoi,
ik zou wel eens willen wete waar mijn valkje aan denkt:)
als hij zo stil hangt! vaak als die dat gedaan heeft gaat hij op zijn stokje slapen! dus ik weet het ook niet:P

miss_iris

o haha dat doet milo dus al die tijd... nadenken! haha ik vond hem altijd al een slim valkje...
maja dat wast weer... xje iris