27 april 2024, 18:32:01

Geel : mutatie???

Gestart door fred, 6 september 2004, 19:20:24

« vorige - volgende »

Anita1

 :o :o sjeees ik dacht dat cio ook eg geelwas.is ie ook natuurlijk.maar dit slaaat alles bij pippie.sjees zo geeel heb ik idd nog noooit gezien.hopelijk kan je toch nog lang van dr genieten annemiek want ze is wel heeel erg prachtig! knuff anita ;)

Vanessa_TC

Hallo Theetje,

Pippie is echt weel knal geel, mooi hoor. Deze diepgele kleur heb ik idd ook nog nooit eerder gezien bij een valkje.

Groetjes Vanessa

Theetje

Hoi iedereen,

Nog even voor de duidelijkheid voor er misverstanden ontstaan. Pippy is een valkje van Annemieke (Tommy).

Omdat wij regelmatig bij haar langszeilen en ik Pippy ook een apart geval vond heb ik foto's van haar.
Ik hoop dat Annemiek nog jarenlang plezier aan haar zal beleven.

Groetjes

Theetje


tommy

ben trots dat ik de eigenaar ben van gele pippy
ik had niet gedacht dat het zoveel bewonderaars zou trekken
ik heb haar gekocht bij een kweker die haar eigenlijk niet wilde
hopelijk gaat ze nog een beetje door de rui heen
ze is nu absoluut niet op haar mooist
groetjes en koppiekroel van annemieke en pippy

Yvonne_R

Hoi Annemieke,
Pippy is echt een hele bijzondere vogel zo te zien. Ik heb nog nooit een valkparkiet gezien die zo geel is. Het is inderdaad jammer dat ze zwakker schijnen te zijn, daarom zullen er waarschijnlijk ook maar weinig van deze mooie gele vogels bestaan. Veel succes ermee en ik hoop dat ie nog lang en gelukkig bij je zal mogen leven!
Groetjes Yvonne


Yvonne's valkenparadijs!

fred

Hello iedereen

Theetje : extra vogels. bedank voor de photo. Ken u de kleur van zijn ouders? Jou geel vogels is een pop of een man?
Weet jij als een recessive  of sex-linked mutatie is?

Ik ben  webmaster van een franse valkparkiet. Mag ik gebruiken de foto (ik zeg de eigenaar van de foto) voor de site?

Vanesss : je geelwang wildkleur komt vandaan je je koppels? Het is een man... Heb jij nog het zelfde?  ;D ::)

Tommy : voor jou, geel is een mutatie? Ben jij zeker?

Groetjes


tommy

CitaatHello iedereen

Theetje : extra vogels. bedank voor de photo. Ken u de kleur van zijn ouders? Jou geel vogels is een pop of een man?
Weet jij als een recessive  of sex-linked mutatie is?

Ik ben  webmaster van een franse valkparkiet. Mag ik gebruiken de foto (ik zeg de eigenaar van de foto) voor de site?

Vanesss : je geelwang wildkleur komt vandaan je je koppels? Het is een man... Heb jij nog het zelfde?  ;D ::)

Tommy : voor jou, geel is een mutatie? Ben jij zeker?

Groetjes


hoi fred,

Je hebt het niet helemaal door.
Pippy de gele valkparkiet is van mij.
En ik ben er 100% van overtuigd dat het een geel mutatie is.
Ze is nu 2 jaar oud en is altijd zo geel geweest.
Ik ken de mutatie van haar ouders niet.
Pippy is een popje.
En als je mij je website geeft ga ik eerst eens kijken op je site.
grt Annemieke en pippy

fred

Hallo Tommy

sorry, ik had niet begrijpen.
Heb jij nooit babys hebben met je geel vogels?

Je antwoord me niet: sex linked of recessive of dominant mutatie???

Grotjes