30 mei 2025, 09:41:33

lost valley??

Gestart door marianca., 13 september 2004, 16:03:44

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo allemaal,

Er heeft eens iets op dit forum gestaan over de Lost Valley.Weet iemand waar ik dit verhaal kan vinden om te downen.

Alvast bedankt,

Groetjes
marianca

Tara

Hoi Marianca,

was dat niet een lid, the lost valley ? Want ik kan me niet herinneren dat daar een bericht over werd geplaatst..

Groetjes, Tara

marianca.

Hallo Tara,

Ik bracht die persoon inverband met de Rainbow Bridge.Wat volgens mij ook van hem/haar afkwam.Heb die teksten al gevonden op google...erg mooi allemaal...toets maar rainbow bridge in bij Google en je krijgt er vanalles over.

Groetjes
marianca

the_lost_valley

Hoi allemaal,
ik ben dus the_lost_valley... ik kan me geen verhaal o.i.d. herinneren, over 'the lost valley'... Er bestaat wel een poster uit de Large met de naam the lost valley. Ik heb deze poster in de kamer hangen, en ik heb mijn naam ook op die poster gebaseerd... Hoe kan je plaatjes op de site plakken?? dan kan ik het plaatje  van de poster laten zien...
Rainbow Brige was niet van mij... Ik vind het wel een mooi stukje.. maar ja..
Ik hoop dat jullie er verder uitkomen..
Groetjes Natalie

Paul

Hoi Natalie,

Ik heb hier een stukje geschreven over plaatjes op de site plaatsen misschien dat je er zo uitkomt.
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=updaat;action=display;num=1087554279;start=0

Groetjes, Paul

the_lost_valley

Hoi allemaal,
Hier is het plaatje (als het lukt):

Groetjes Natalie