28 april 2024, 01:16:46

Man of pop ?

Gestart door Ria, 30 september 2004, 04:17:25

« vorige - volgende »

Ria

30 september 2004, 04:17:25 Last Edit: 30 september 2004, 04:23:47 by Ria
Hallo,

Ik tuur me suf en denk dat ik van alles zie of juist niet. Kocht ik simba als een geparelde cinnamon witmasker bleek hij ook nog bont te zijn. Simba doet het nu goed. De problemen zijn voorbij en hij (of zij ?) is druk in de rui. Was ik al weer blij met twee vleugelpennen, vanavond waren ze aan de ene kant weg. Jammer maar helaas. Nu zit ik naar de parels te kijken op zijn rug. Wat ik zie is steeds meer wit wat naar boven komt. Maar het lijkt er op alsof de parels groter worden. Bovenop de vleugels zitten allemaal kleine pareltjes maar weet niet of dit alweer nieuwe veren zijn. De vleugelpen die hij is verloren leek cinnamon met grote stippen wit. Machogedrag zie ik niet, fluiten doet ie ook niet. Wie durft er een voorspelling te doen. Het is niet helemaal duidelijk te zien misschien maar de linkse foto is van juni, de rechtse van vandaag.



Groetjes,
Ria


Paul

Hoi Ria,

Als die grote vleugelpen met die stippen terugkomt en er zitten nog stippen op dan is het een popje.
Als er geen stippen op zitten is het een man.
Aan het gedrag dacht je al sat het een popje was maar ook die kunnen na de rui een wat andere kleurtint krijgen alleen blijven de parels wel.

Groetjes, Paul